En dan een half jaar niks kopen? Ook niet met Kerst? Ben benieuwd of je het volhoudtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Sorella het volgende:
Mijn (echt waar) laatste aankopen van dit jaar: een serveer tang en cannoli pijpjes
Ik koop echt niets meer want ik ga nu sparen voor een ijsmachine.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En dan een half jaar niks kopen? Ook niet met Kerst? Ben benieuwd of je het volhoudt
Als iets kapot is dan telt het bij mij nooit, dan moet je wat nieuws kopenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik koop echt niets meer want ik ga nu sparen voor een ijsmachine.
Maar jouw knoflook tang roept mij wel, die van mij is toch wel aan vervanging toe (kerstkadootje).
je foto doet het nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
Sabatier messensetje :
[ afbeelding ]
En twee Peugeot peper molens (25cm en 75cm ongeveer) dat zijn wel mijn liefdes in onze kuken
Ik red het er wel mee tot de kerst en anders dan koop ik het zelf wel, maar liever niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als iets kapot is dan telt het bij mij nooit, dan moet je wat nieuws kopen
Het is toch weer 20 euro minder voor je ijsmachine dan idd. Niet nog jarig tussendoor toevallig? Want is wel handig verjaardagscadeautje qua prijs anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:54 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik red het er wel mee tot de kerst en anders dan koop ik het zelf wel, maar liever niet.
Net jarig geweest en een elektrische fiets gehad dus een ijsmachine kan ik wel vergeten dit jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het is toch weer 20 euro minder voor je ijsmachine dan idd. Niet nog jarig tussendoor toevallig? Want is wel handig verjaardagscadeautje qua prijs anders.
Dan volgend jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Sorella het volgende:
[..]
Net jarig geweest en een elektrische fiets gehad dus een ijsmachine kan ik wel vergeten dit jaar
Ohja, reminds me. Laatst een Sabatier dunschiller gekocht. Heerlijk dingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
Sabatier messensetje :
[ afbeelding ]
En twee Peugeot peper molens (25cm en 75cm ongeveer) dat zijn wel mijn liefdes in onze kuken
Voor het eerst in mijn leven naar mijn schoonzusje gefietst die 30 minuten verderop woontquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan volgend jaar
EnElektrische fiets
hebben mijn schoonouders sindskort, ben jaloers
ik gebruik mijn dunschiller voor wortelen en komkommers voor aardappelen gewoon een mesje (ik kan er niet mee overweg wat aardappels betreft)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohja, reminds me. Laatst een Sabatier dunschiller gekocht. Heerlijk ding
Had ik veel eerder moeten kopen en was helemaal niet duur ook
[ afbeelding ]
Dan is een elektrische fiets idd echt ideaal jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:03 schreef Sorella het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven naar mijn schoonzusje gefietst die 30 minuten verderop woontNormaal hangt mijn tong al op mijn schoen voor ik 10 minuten verder ben (0,0 conditie)
Oja ik moet nog wel een bakkerszeef/molenaarszeef/ drumzeef bestellen, maar dat is echt het allerlaatste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan is een elektrische fiets idd echt ideaal ja
Weer OT: Gisteren in die kookwinkel waar ik knoflookpers gezien had vroeg de verkoopster of dit alles was. Ik zo "helaas wel" Zou echt nog wel meer willen kopen
Deze zijn ideaal vind ik, niet alleen om te schillen maar ook voor zeer dunne linten komkommer, courgette en wortel enzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:05 schreef Sorella het volgende:
[..]
ik gebruik mijn dunschiller voor wortelen en komkommers voor aardappelen gewoon een mesje (ik kan er niet mee overweg wat aardappels betreft)
Wist niet dat sabatier ook dunschillers verkocht.
Die zwarte rechtsboven of rechtsonder? Rechtsboven is 16cm, dus er kan inderdaad een klein stoofpotje in of een stuk draadjesvlees. Rechtsonder is zo'n cocotte. Nooit echt een goede functie voor gevonden, voor een eenpersoonspotje is het voor mij te weinig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Sorella het volgende:
Is die kleinste zo,n 1 persoons stoofpotje bloempje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |