SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiėle codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Random eentje die wel compleet is en niet te veel chapters/volumes heeft (max 100 chapters ofzo?). Avontuur of actie ofzo. Iets wat interessant is en ik in de metro kan lezen.quote:
Heb er pas 5 op vandaag, kan er nog wel eentje bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ey VulpX, ook een bakkie pleur![]()
[ afbeelding ]
Televaagquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het is dat die door de brievenbus valt, in de ochtend lees ik toch alleen maar de metro.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef VulpX het volgende:
[..]
Aiaiaiai, dat zijn wel zware minputen Dakgoot... En dan anderen voor plebs uitmaken
Oh gaan we zo doen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog de Metro...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Het is dat die door de brievenbus valt, in de ochtend lees ik toch alleen maar de metro.
Blame, Biomega is iets wat in mij opkomt zelf ook bezig met Holyland.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Random eentje die wel compleet is en niet te veel chapters/volumes heeft (max 100 chapters ofzo?). Avontuur of actie ofzo. Iets wat interessant is en ik in de metro kan lezen.
Bakuman (iets te lang, maar goed), Elfenlied, Battle Royale, Aiki, Pluto, Tenjou Tenge?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Blame, Biomega is iets wat in mij opkomt zelf ook bezig met Holyland.
Alleen Aiki en Pluto ken ik niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bakuman (iets te lang, maar goed), Elfenlied, Battle Royale, Aiki, Pluto, Tenjou Tenge?
Ok, check!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Blame, Biomega is iets wat in mij opkomt zelf ook bezig met Holyland.
Aiki is een martial arts/ comedy serie. Niet diepgaand, gewoon humor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alleen Aiki en Pluto ken ik niet.
[..]
Ok, check!
Ik zal ze morgen lezen.
Holyland is het tegenovergestelde, martial arts en diepgaandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Aiki is een martial arts/ comedy serie. Niet diepgaand, gewoon humor.
Oeh, dat moet ik even checken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Holyland is het tegenovergestelde, martial arts en diepgaand
Nee. Begrijp me niet verkeerd ik heb geen idee wat het verhaal van Astro Boy is, maar ik twijfel of het een verhaal is over een detective die onderzoek doet naar een serie moorden op machines.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Pluto is een hervertelling van het verhaal van Astro Boy
Ja dat klopt, het is niet hetzelfde als astro boy. Ik heb Astro Boy ook niet gelezen, maar het is vanuit een van de andere androids (Gesicht) het begin van Astro Boy verteld. Maar als detective/mysterie serie is ie erg goed! Een van de beste manga's die ik heb gelezen afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee. Begrijp me niet verkeerd ik heb geen idee wat het verhaal van Astro Boy is, maar ik twijfel of het een verhaal is over een detective die onderzoek doet naar een serie moorden op machines.
En gedownload. BakaBTquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Holyland is het tegenovergestelde, martial arts en diepgaand
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:33 schreef VulpX het volgende:
Gundam RX-78 captured door Warhammer Orcs![]()
[ afbeelding ]
Warhammerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:33 schreef VulpX het volgende:
[ afbeelding ]
helaas wel:quote:
quote:We will now abstain from receiving and accepting offers for the majority of recently aired Anime series for the foreseeable future
Ja las het ook al. Ach ja, haal ik het nieuwe spul voorlopig wel even van Kickass. Zoals ze zelf zeggen, ze zijn ook vooral bedoelt als back-up/database van oudere series.quote:
Geneens nyaa?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja las het ook al. Ach ja, haal ik het nieuwe spul voorlopig wel even van Kickass.
dan vind ik dat ze daar niet bijster goed inzijn, gezien die blacklist die ze hebben... oudere anime die ooit gelicenseerd is moet je nog maar zien te krijgen dan...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja las het ook al. Ach ja, haal ik het nieuwe spul voorlopig wel even van Kickass. Zoals ze zelf zeggen, ze zijn ook vooral bedoelt als back-up/database van oudere series.
Tsja, dat is beleid om niet uit de lucht gehaald te kunnen worden door de VS he.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan vind ik dat ze daar niet bijster goed inzijn, gezien die blacklist die ze hebben... oudere anime die ooit gelicenseerd is moet je nog maar zien te krijgen dan...
oeh, sauce?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zin om te spammen Jensu?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zin om te spammen Jensu?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zin om te spammen Jensu?
[ afbeelding ]
quote:
als jullie dan toch bezig zijn, doe dan ook even de series erbij..quote:
Born and raised op /a/, mag eigenlijk niet spoonfeeden, maar mijn eerste pic was Photokano en tweede pic was Inori van Guilty Crown. Die van Dakgoot was Jibril van No Game No Life.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
als jullie dan toch bezig zijn, doe dan ook even de series erbij..
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
SAAA EVERYTHING THAT MAKES ME WHOREEE
[ afbeelding ]
/a/ ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Born and raised op /a/, mag eigenlijk niet spoonfeeden, maar mijn eerste pic was Photokano en tweede pic was Inori van Guilty Crown. Die van Dakgoot was Jibril van No Game No Life.
4chan, die verzameling kleuters?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
anime kanaal, 4chan
JEWEETZELLUFFFFFF!!!!!
Het niveau is wel gedaald in vergelijking met vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja want het niveau is hier veel hoger...
sorryquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het niveau is wel gedaald in vergelijking met vorig jaar.
De mens wordt dan ook immer dommer. Nivo met een o weetje!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het niveau is wel gedaald in vergelijking met vorig jaar.
Maar jij bent van toegevoegde waarde voor onze ''sekrit klub''.quote:
Klaarblijkelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
De mens wordt dan ook immer dommer. Nivo met een o weetje!
Ik voel me echter niet aangesproken, ik hang pas een maandje in dit topic rond.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar jij bent van toegevoegde waarde voor onze ''sekrit klub''.
[..]
Klaarblijkelijk.
Blijkbaar. Nog even terugkomend op het krantengedoe van eerder.quote:
Omdat steeds minder mensen kranten lezen en overstappen op de simpele en snelle nieuwsberichten die je op je smartphone of tablet kan lezen lijkt het mij logisch dat de kwaliteit van krantenartikelen achteruit gaat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar. Nog even terugkomend op het krantengedoe van eerder.
Ik erger me kapot aan de kindse schrijfstijl van veel schrijvers in kranten. En dat zowel bij de Metro tot het AD tot het NRC. Het lijkt wel alsof het allemaal door stagiaires van de middelbare school geschreven wordt.
Ik lees geen kranten meer.
Ik snap waarom het gebeurt. Maar meh.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat steeds minder mensen kranten lezen en overstappen op de simpele en snelle nieuwsberichten die je op je smartphone of tablet kan lezen lijkt het mij logisch dat de kwaliteit van krantenartikelen achteruit gaat.
Holy shitballs. Die shit is langer dan longcat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef VulpX het volgende:
Overigens, dit is baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef VulpX het volgende:
Overigens, dit is baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar van houdt, moet je misschien eens Minamoto-kun Monogatari gaan lezen.quote:
Inderdaad meh. Vind het echt jammer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap waarom het gebeurt. Maar meh.
Geen ideequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Tegelijk lekker mensen die eventueel nog op de middelbare zitten in dit topic onder één kam scheren.
Zitten die hier nog eigenlijk? Kyubey is klaar nu toch?
Idem, dat valt mij ook op. Of dat sommige artikelen de waan van objectiviteit compleet laten varen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan de kindse schrijfstijl van veel schrijvers in kranten. En dat zowel bij de Metro tot het AD tot het NRC. Het lijkt wel alsof het allemaal door stagiaires van de middelbare school geschreven wordt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Jeugdjournaalniveau inderdaad. En laat dat voxpoppen maar zitten; de mening van Ria boeit mij niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef VulpX het volgende:
[..]
Idem, dat valt mij ook op. Of dat sommige artikelen de waan van objectiviteit compleet laten varen.
Maar ook het NOS journaal bijvoorbeeld is zwaar in kwaliteit achteruit gegaan sinds een paar jaar. Random tokkies interviewen als er ergens iets gebeurd is. WHO GIVES A FUCK what die plebejers denken? Anders ga je gewoon even de feiten rapporteren, en dan hop door naar het volgende item ipv onwetenden naar hun irrelevante mening vragen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Tsumugi altijd +1
http://www.batoto.net/com(...)kun-monogatari-r1653quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef VulpX het volgende:
[..]
Idem, dat valt mij ook op. Of dat sommige artikelen de waan van objectiviteit compleet laten varen.
Maar ook het NOS journaal bijvoorbeeld is zwaar in kwaliteit achteruit gegaan sinds een paar jaar. Random tokkies interviewen als er ergens iets gebeurd is. WHO GIVES A FUCK what die plebejers denken? Anders ga je gewoon even de feiten rapporteren, en dan hop door naar het volgende item ipv onwetenden naar hun irrelevante mening vragen.
Jaja baas, zet hem zo even aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
http://www.batoto.net/com(...)kun-monogatari-r1653
Lezen!
[ afbeelding ]
Overigens, dit is baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOS laat vooral belangrijk nieuws achterwegen. Dat irriteert mij nogal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef VulpX het volgende:
[..]
Overigens, dit is baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*bookmark*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lezen!
[ afbeelding ]
Wat vind je dan van De Groene of De Correspondent?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Alles tegelijk, het maakt niet uit... Consumeren die hap!
Epic!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
Over iets meer dan drie weken komt m'n Ryuuko fig
College shota pretty boy!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lezen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/mangalist/pmk
(Net begonnen)
Niets beter dan een goed boek in de trein op weg naar je werkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Het is dat die door de brievenbus valt, in de ochtend lees ik toch alleen maar de metro.
Ga eens even Death Note uitlezenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Qunix het volgende:
(Net begonnen)
Leuk!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Qunix het volgende:
(Net begonnen)
De Groene is wel oké. De Correspondent ken ik niet. Ik lees tegenwoordig eigenlijk bijna geen Nederlandse nieuwsmedia meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind je dan van De Groene of De Correspondent?
Ja dan wel, jammer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik weet hoe hij eindigt. Dus ook het moment om te stoppen eigenlijk
Dafuq?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Onigiri is dus een anime en MMORPG??
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Onigiri is dus een anime en MMORPG??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn rijstballetjes zien er toch wel heel anders uit
🐙
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Nihon entertainmentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn rijstballetjes zien er toch wel heel anders uit![]()
Ssssssst.....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
We zijn allemaal verborgen ecchi/H.
#nosebleedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
We zijn allemaal verborgen ecchi/H.
[..]
Fujoshi otoko
Rechtsboven kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
2e pagina van sankaku complex, meteen poro
Niet jij.quote:
Dacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Rechtsboven kijken.
[..]
Niet jij.
[..]
Dacht ik.
Zoals? Ik vind de NOS wel volledig wat binnenlands nieuws betreft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
NOS laat vooral belangrijk nieuws achterwegen. Dat irriteert mij nogal.
Ja. Robin en ik hebben ze ook. Klein puntje: vol 14 komt uit november dit jaar. Dat is het laatste deel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef VulpX het volgende:
Is de Evangelion manga trouwens de moeite waard? Ik zie nu die 3-1 bundels, toch wel erg vet lijkt me?
Ja dat is dus precies wat ik ook lees in reviews enzo. Nou ja, weet je wat, ik bestel de eerste gewoon, is ook maar ¤13,40.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Robin en ik hebben ze ook. Klein puntje: vol 14 komt uit november dit jaar. Dat is het laatste deel.
Ik hoop maar dat er nog een 2-1 bundel komt voor de laatste twee volumes die nog niet in dit formaat zijn want ze zijn een stukje groter dan de normale manga.
Maar de manga is tof, de kwaliteit van het spul is tof, en in de 3-in-1 boekjes zit er ook een hele zwik interviews en zo.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik ook lees in reviews enzo. Nou ja, weet je wat, ik bestel de eerste gewoon, is ook maar ¤13,40.
Binnenlands nieuws is niet boeiend. Er gebeurt niet veel in Nederland, althans, weinig dingen die noemenswaardig zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zoals? Ik vind de NOS wel volledig wat binnenlands nieuws betreft.
En dan ga ik zo beginnen aan Minamoto-kun Monogatari, de torrents zijn binnen van de eerste 75 chaptersquote:
Hoeveel hoofdstukken zijn er nu?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef VulpX het volgende:
[..]
En dan ga ik zo begiinnen aan Minamoto-kun Monogatari, de torrents zijn binnen van de eerste 75 chapters
quote:
129quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoeveel hoofdstukken zijn er nu?
Wat Zwabber zegt. Een must voor EVA-fans.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef VulpX het volgende:
Is de Evangelion manga trouwens de moeite waard? Ik zie nu die 3-1 bundels, toch wel erg vet lijkt me?
Ik ga het zien, krijg em over anderhalve week in de bus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat Zwabber zegt. Een must voor EVA-fans.
Best wel Dope.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:33 schreef VulpX het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je nou Senseo voorstellenquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je koffie drinkt okr, maar dan drink je toch geen filtermaling pot koffie?
senseo had ik voor kunnen stellen, is iig al ietsjes beter..quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:16 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ga je nou Senseo voorstellen
DE ftw
Ow ik heb trouwens ook een Nespresso unit (nou ja, mijn vriendin heeft er één), die gaat af en toe aan![]()
Ja, die komt er ook ooit nog wel. Als ik een fatsoenlijke baan heb met meer geld. En Senseo is natuurlijk geen vervanging van goede ouwe filterkoffie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
senseo had ik voor kunnen stellen, is iig al ietsjes beter..
Maar bedoelde eigenlijk gewoon een echte bonenmaler espresso machine
Ja. Berserk is awesome. Maar houd er rekening mee dat het tempo verschrikkelijk laag ligt met nieuwe chapters. Gelukkig is de schrijver weer begonnen dit jaar, dus de eerste nieuwe chapter is uit. Maar voordat je daar bent heb je nog 333 chapters pure awesomeness te gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:33 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik overweeg om aan Berserk te beginnen. Is dat een verstandige keuze, of...?
Ik had het over de animequote:Op woensdag 2 juli 2014 09:36 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja. Berserk is awesome. Maar houd er rekening mee dat het tempo verschrikkelijk laag ligt met nieuwe chapters. Gelukkig is de schrijver weer begonnen dit jaar, dus de eerste nieuwe chapter is uit. Maar voordat je daar bent heb je nog 333 chapters pure awesomeness te gaan.
Heb ook nog een originele 60GB phat, bitch. Maar stroomverbruik en geluid, jeweetzelluf. Die Super Slim hoor je helemaal niet, en dat is wel zo fijn. En mijn phat stond echt op het puntje van YLOD, met TLOU steeg dat ding zowat opquote:
Ik heb zelfs een PS3 slim gehad met een YLOD.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Heb ook nog een originele 60GB phat, bitch. Maar stroomverbruik en geluid, jeweetzelluf. Die Super Slim hoor je helemaal niet, en dat is wel zo fijn. En mijn phat stond echt op het puntje van YLOD, met TLOU steeg dat ding zowat op
PS3 Phatquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Heb ook nog een originele 60GB phat, bitch. Maar stroomverbruik en geluid, jeweetzelluf. Die Super Slim hoor je helemaal niet, en dat is wel zo fijn. En mijn phat stond echt op het puntje van YLOD, met TLOU steeg dat ding zowat op
Dat is wel balen. Maar mijn phat begon echt zoveel geluid te maken bij elke game. En bij TLOU stond de ventilator continu op max te draaien, dus toen het zekere voor het onzekere genomen, en een Super Slim gekocht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een PS3 slim gehad met een YLOD.
Zeker! Mijn Phat heeft een goede 5,5 jaar zijn best gedaanquote:
PS3 Phat heb ik over een maand 4.5 jaar in huis,eind januari 2015 een mooie PS4 halen met een paar goede games.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:53 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Maar mijn phat begon echt zoveel geluid te maken bij elke game. En bij TLOU stond de ventilator continu op max te draaien, dus toen het zekere voor het onzekere genomen, en een Super Slim gekocht.
[..]
Zeker! Mijn Phat heeft een goede 5,5 jaar zijn best gedaanIk heb hem ook nog hier staan, in de doos. Die gaat nooit weg. En ik heb er een vette nisshoki decal op, dus helemaal mooi!
Ow ik zie nu dat ik mijn Phat al 6 jaar had voordat ik de SS kocht. Tough old beast!quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PS3 Phat heb ik over een maand 4.5 jaar in huis,eind januari 2015 een mooie PS4 halen met een paar goede games.
PS3 Phatquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ow ik zie nu dat ik mijn Phat al 6 jaar had voordat ik de SS kocht. Tough old beast!![]()
Zo lang duurt een motivatiebrief schrijven toch niet? Als je dat nu doet ben je van het schuldgevoel af en kun je lekker heel de dag verder anime kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:17 schreef VulpX het volgende:
Pfff, heb je een dag vrij, kun je eindelijk een shitload aan anime kijken, maar dan voel ik me schuldig want ik moet eigenlijk aan een motivatiebrief zitten voor werk...
Ja klopt, maar ik heb gewoon geen zinquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo lang duurt een motivatiebrief schrijven toch niet? Als je dat nu doet ben je van het schuldgevoel af en kun je lekker heel de dag verder anime kijken.
Begin met de aanhef, dan heb je het naarste al gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:17 schreef VulpX het volgende:
Pfff, heb je een dag vrij, kun je eindelijk een shitload aan anime kijken, maar dan voel ik me schuldig want ik moet eigenlijk aan een motivatiebrief zitten voor werk...
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat gevorl als je buitengesloten bent omsat de deur dicht klapte
ging net papier weggooien in de blauwe bak, waait de deur dichtquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ging net papier weggooien in de blauwe bak, waait de deur dicht
Agossie, poepjes toch. Wat een nare verhalen allemaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:31 schreef Qunix het volgende:
Mijn werk-macbook is gecrashed! Het kan dus wel!
Hdd niet te herstellen dus mag opnieuw en schoon beginnen.
Net klaar met os configureren en installeren. Zo dan de software installeren en zo...
daarom altijd sleutels bij je steken, deur op de knip of een raampje open (indien je dat hebt) als je naar buiten gaatquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat gevorl als je buitengesloten bent omsat de deur dicht klapte
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Agossie, poepjes toch. Wat een nare verhalen allemaal.Ik krijg er natte ogen van.
SNEL ZET ER LINUX MASTERRACE OP!quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:31 schreef Qunix het volgende:
Mijn werk-macbook is gecrashed! Het kan dus wel!
Hdd niet te herstellen dus mag opnieuw en schoon beginnen.
Net klaar met os configureren en installeren. Zo dan de software installeren en zo...
Heb hem net opquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:10 schreef VulpX het volgende:
Het is weer lunchtijd! En dat betekent maar één ding:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:10 schreef VulpX het volgende:
Het is weer lunchtijd! En dat betekent maar één ding:
Jullie hebben vast een enorm slechte adem, aanslag op jullie tanden en daarnaast een ongezonde afhankelijkheid van theļne.quote:
Als je koffie drinkt ben je ineens niet in staat tot tanden poetsen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben vast een enorm slechte adem, aanslag op jullie tanden en daarnaast een ongezonde afhankelijkheid van theļne.
Thee was hier, koffie is een loser.
Zo, weer begonnen met hiragana stampen. Zit ik dan, hardop "a, i, o, u, ka, ki,... "quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als je koffie drinkt ben je ineens niet in staat tot tanden poetsen?
Overigens zit er ook theļne in thee.
コーヒーquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zo, weer begonnen met hiragana stampen. Zit ik dan, hardop "a, i, o, u, ka, ki,... "
Nog geen katakana aub...quote:
maar コーヒーquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:00 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nog geen katakana aub...
Heb de les er weer opzitten voor vandaag. Effe laten inzinken en morgen herhalen + volgende les.
En dan nu verder met Gundam Zeta!![]()
Overgewaardeerd maar zeker toch het kijken waard. Was leuk, en de cliffhangers doen minder pijn als je gewoon de volgende aflevering op kan zetten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:06 schreef robin007bond het volgende:
Shingeki.
Overgewaardeerd of toch nog het kijken waard? Lastig, lastig. Vooral als je al zoveel andere anime nog op je "to watch"-lijst hebt.
Wellicht overrated ja, maar het is alsnog een erg leuke serie. En dan gewoon lekker de manga lezen als je klaar bent, seizoen 2 van de anime laat nog wel effe op zich wachten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:06 schreef robin007bond het volgende:
Shingeki.
Overgewaardeerd of toch nog het kijken waard? Lastig, lastig. Vooral als je al zoveel andere anime nog op je "to watch"-lijst hebt.
Yes. Alhoewel je de manga niet hoeft te halen voor het prachtige tekenwerk. Wat een gekrasquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:19 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wellicht overrated ja, maar het is alsnog een erg leuke serie. En dan gewoon lekker de manga lezen als je klaar bent, seizoen 2 van de anime laat nog wel effe op zich wachten.
Eensch, moest ook erg wennen aan de artstyle (of het ontbreken daarvan) in het begin. Maar het verhaal en setting zijn dan wel weer tof.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Alhoewel je de manga niet hoeft te halen voor het prachtige tekenwerk. Wat een gekras
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Overgewaardeerd maar zeker toch het kijken waard. Was leuk, en de cliffhangers doen minder pijn als je gewoon de volgende aflevering op kan zetten.
Nu nog wachten op S2
Bedankt voor de adviezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:19 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wellicht overrated ja, maar het is alsnog een erg leuke serie. En dan gewoon lekker de manga lezen als je klaar bent, seizoen 2 van de anime laat nog wel effe op zich wachten.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:32 schreef robin007bond het volgende:
De episode preview van Gunbuster 04 (geen spoilers):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thee rijmt niet voor niets op gayquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Par exemple. Koffie maakt je heaumeau. Stop de koffiemakende heaumeau stop de heaumeaumakende koffie.
Dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door thee
Ze zijn wel gespierd zeg. Daar kan ik niet aan tippen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
yaoi enzo
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tokyo Goul, zin an!quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Morgen Tokyo Goul en Glasslip proeven.
Just the tip.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze zijn wel gespierd zeg. Daar kan ik niet aan tippen.
Meer liften.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze zijn wel gespierd zeg. Daar kan ik niet aan tippen.
Op MAL staat vanaf morgen, maar dakgoot heeft em al in de torrent staan. Dus dan zal het wel hčquote:
http://animecalendar.netquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:48 schreef VulpX het volgende:
[..]
Op MAL staat vanaf morgen, maar dakgoot heeft em al in de torrent staan. Dus dan zal het wel hč
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Make ussss feeellll za splash
[ afbeelding ]
Alleen als het een goede op is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef VulpX het volgende:
Even een vraagje hoor, maar kijkt iedereen hier die OP's? Ik kijk ze vaak misschien de eerste keer dat ik een serie aanzet, vaker ook niet.
Ik vind vaak J-pop dus maar kut. Laatste OP die ik leuk vond om te luisteren was die van de eerste helft van Shingeki no Kyojin, omdat die nog episch klinkt.quote:
Precies.quote:
Ik vind het wel fijn dat ze altijd 1:30 zijn, makkelijk doorspoelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Precies.
Verder maakt het ook uit hoeveel afleveringen je achter elkaar bekijkt. Als je een seizoen in een dag kijkt, dan ben je misschien na 8 keer de OP wel zat, hoe goed die ook is.
jij leeft ook nog?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Precies.
Verder maakt het ook uit hoeveel afleveringen je achter elkaar bekijkt. Als je een seizoen in een dag kijkt, dan ben je misschien na 8 keer de OP wel zat, hoe goed die ook is.
De OP's kijk ik vaak consequent. Ook als ik episodes achter elkaar kijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef VulpX het volgende:
Even een vraagje hoor, maar kijkt iedereen hier die OP's? Ik kijk ze vaak misschien de eerste keer dat ik een serie aanzet, vaker ook niet.
daarom alleen subgroepen met chapters supportenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ze altijd 1:30 zijn, makkelijk doorspoelen.
Must be the reason why i am king of my castle, must be a reason why i am making examples of youquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Must be the reason why i am king of my castle, must be a reason why i am making examples of you
Geen idee, ik kijk nooit muziekquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Toen MTV en TMF nog muziek hadden.
Lator, als ik geld heb.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
Subwoofers zijn er om tekortkomingen in goedkope luidsprekers te camoufleren. Zuilluidsprekers zijn het antwoord.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
yaoi enzo
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die FMA opening is echt een classic.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:29 schreef VulpX het volgende:
[..]
Lator, als ik geld heb.
Nog een goude oude, wel echt knetterslecht eigenlijk:
Oeh shit, helemaal deze vergeten:
Er zijn sommigen die meteen aanslaan en anderen die ik gelijk oversla.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef VulpX het volgende:
quote:
Ik ken hem uit mijn hoofd en heb hem vaak tijdens het autorijden op vol staanquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:45 schreef VulpX het volgende:
Moet m'n oude anime playlist weer ergens vinden, daar had ik alle full versions van die OP's in staan. Inner Universe is ook zoveel toffer in de full version.
Hahaha, ja ik ook. Heb hem laatst weer op mijn telefoon gezet, en af en toe idd even vol door de auto blazen. Heerlijk!quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ken hem uit mijn hoofd en heb hem vaak tijdens het autorijden op vol staan
Als is die van HxH ending (Fear and loathing in las vegas - just awake) die is echt best om flink gas te gevenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:47 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik ook. Heb hem laatst weer op mijn telefoon gezet, en af en toe idd even vol door de auto blazen. Heerlijk!
De ED van SAC is trouwens ook wel leuk, Lithium Flower
De OP van Elfen Lied is inderdaad ook echt steengoed. Past heel goed bij de anime.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Er zijn sommigen die meteen aanslaan en anderen die ik gelijk oversla.
GitS OP was erg goed, deels pools, latijns en engels.
Ik vond de eerste ED van HxH erg goed.
De OP van TLR Darkness is erg leuk en past goed bij de serie dus die zing ik mee
De OP van Elfen Lied krijg ik nog steeds kippenvel van en een rot gevoel van binnen.
Soms krijg ik er nummers bij die ik constant weer luister en anderen die ik gelijk weer vergeet en dus ook oversla bij elke aflevering.
Ja EVA is natuulijk een open deur!quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De OP van Elfen Lied is inderdaad ook echt steengoed. Past heel goed bij de anime.
Verder ook nog wat klassiekers:
het is ook een goed nummerquote:
Endless waltzquote:
Ik gebruik gewoon mpv via CLI en heb niet echt iets aangepast. Als file manager gebruik ik trouwens mc, maar meestal ga ik er gewoon met CD in. Enkel dit staat in mijn config:quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hey Robin, heb jij nog een goede config voor s/mplayer voor je animu ?
quote:vo=opengl-hq
Stiekem wel ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:11 schreef VulpX het volgende:
Ow man, van toen ik nog Naruto keek 10 jaar geleden:
En deze blijft baas:
Die 2de is beter, maar ik vind zelf deze het beste.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:11 schreef VulpX het volgende:
Ow man, van toen ik nog Naruto keek 10 jaar geleden:
En deze blijft baas:
Die vind ik juist zo erg zuigen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Die 2de is beter, maar ik vind zelf deze het beste.
Nu ik hem terug luister is hij minder leuk als ik toen Naruto keekquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die vind ik juist zo erg zuigen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Die 2de is beter, maar ik vind zelf deze het beste.
ENGRISJHquote:
die had ik net ook gepost hahaquote:
tijdje terug kwam die ineens in m'n hoofd gelijk toen weer geluisterdquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Deze vond ik van Naruto juist wel leuk.
You like fishsticks? You're a gay fish.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, nee.Dat is empathisch vermogen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You like fishsticks? You're a gay fish.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Sayaka Octavia is overigens de betere zeemeermin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst nog de Rebellion soundtrack gedownload. Geweldig, al zitten er vooral 2 deuntjes bij die op verschillende goede manieren gespeeld worden.Helemaal super.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Must be the reason why i am king of my castle, must be a reason why i am making examples of you
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst nog de Rebellion soundtrack gedownload. Geweldig, al zitten er vooral 2 deuntjes bij die op verschillende goede manieren gespeeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst nog Rebellion gedownload. Ik had de wending door voordat die uit de doeken gedaan werd. Het was echt verrukkelijk om te zien hoe Lucifer Mefisto liet lijden. Het is ook wel interessant om te zien dat het einde kennelijk zo polariserend werkt en verschillend geļnterpreteerd wordt.“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |