quote:
Wat was je nou allemaal aan het doen?quote:
niksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat was je nou allemaal aan het doen?
Verloedering van de Nederlandsche taalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Engelse woorden in de artikelen, is wel een antiklacht. Zo leer je toch goed de taal.
Die taalfouten die jij hier dagelijks maakt ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verloedering van de Nederlandsche taal
dat weten we nu wel -.-quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je hebt chanant verkeerd geschreven.
Chanant zegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:00 schreef mapima het volgende:
WOOOWw EEN BLOGGER WORDT DAAR VETKLEP GENOEMD OMDAT ZE EEN BEETJE MOLLIG IS![]()
![]()
ze kan er niets aan doen ze is net bevallen jeeezuussss echt erg typisch de Nederlandse cultuur allemaal gezeik daar over andere mensen :S
Ok en nu?quote:
Het is kaddentopic.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef mapima het volgende:
Ik lees nu een kattentopic en ik moet kotsen. Allemaal stomme namen als drol pff.
Doet me denken aan die chick die haar vriend Foefje noemt.
Hier gestopt met lezen want dat blad bestaat al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:41 schreef mapima het volgende:
Ik vind Ellegirl stom.
Zo heb je een tijdschrift Ellegirl.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
ElleGirl is ook alleen voor tienermeisjes en oude huppelkuthoeren als Heleen van Rooyen enzo bedoeld...
Ai. Chanant...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:17 schreef mapima het volgende:
https://www.google.nl/search?q=genant&oq=genant&aqs=chrome..69i57j0l5.840j0j7&sourceid=chrome&es_sm=0&ie=UTF-8
is toch goed????
Nee het is chanantquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:17 schreef mapima het volgende:
https://www.google.nl/search?q=genant&oq=genant&aqs=chrome..69i57j0l5.840j0j7&sourceid=chrome&es_sm=0&ie=UTF-8
is toch goed????
Ik wilde net zeggen.quote:
Alleen dtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die taalfouten die jij hier dagelijks maakt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Soberso.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:27 schreef mergbot het volgende:
on-ge-lo-ve-lijk wat een sjanante dingen staan dar in gesrefen zech
Ze zeikten over jou, dus daarom maak jij een topic om EGF af te kraken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef mapima het volgende:
OMG DIE MEIDEN ZEIKEN OVER FOK MAAR ZE DOEN PRECIES HETZELFDE ZE KRAKEN OOK MENSEN AF ZE MOETEN GEWOON ERKENNEN DAT ZE PRECIES HETZELFDE DOEN -________-
website vol met vrouwen met hormonale problemen of zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |