Wacht maar zarGon, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACHT MAAR!quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sick cunt!.
.
.
.
Helemaal geschikt voor Mutant!
Leeeel is toch die kleine dwerg van 18? Wat moet je daarmee?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb afgelopen vrijdag appelkruimelvlaaitaart gegeten met leeeellll en dastan. Jij eet het alleen op nu. Skl.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leeeel is toch die kleine dwerg van 18? Wat moet je daarmee?
;?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm. Denk iets met chocola
Omnomnom
Je moet haar een beetje plagend pesten man; straks wil ze poesjes en zit jij met de haarballen van fluffy.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wacht maar zarGon, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACHT MAAR!
Ja precies, behalve dat hij nu 20 is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leeeel is toch die kleine dwerg van 18? Wat moet je daarmee?
;?
Ze wil niet eens zeggen waar ze vandaan komt. Show me, hoe moet ik het doen man, wees jij mijn leermeester.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moet haar een beetje plagend pesten man; straks wil ze poesjes en zit jij met de haarballen van fluffy.
ik hoef geen katten, bah al die vieze haren overalquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moet haar een beetje plagend pesten man; straks wil ze poesjes en zit jij met de haarballen van fluffy.
Ik weet niet man, wat moet je met een meisje dat taart eet alleen met 2 jongens. Tegelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze wil niet eens zeggen waar ze vandaan komt. Show me, hoe moet ik het doen man, wees jij mijn leermeester.
Mooi, kun je het niet vreten wanneer je brandt in hellevuur. Pestkop.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Dan wordt het ehm zompig? Soppig?
Niks mis mee. Moet kunnen. Zou het weer doen. No regrets.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet man, wat moet je met een meisje dat taart eet alleen met 2 jongens. Tegelijk.
wat zit je erop te kwijlen danquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik hoef geen katten, bah al die vieze haren overal
Mee-eten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet man, wat moet je met een meisje dat taart eet alleen met 2 jongens. Tegelijk.
Dat is ver gezocht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, kun je het niet vreten wanneer je brandt in hellevuur. Pestkop.
.
Konijnen wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op foto's vind ik ze leuk. In het echt ook wel, maar hoef ze niet op me te hebben ofzo.
Ahahhaha... be adam.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, kun je het niet vreten wanneer je brandt in hellevuur. Pestkop.
.
Astaghfirullah! Ik zou als straf de taart afpakken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |