Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
tot einde ramadanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:37 schreef darkmond het volgende:
Hoeve topics gaan er nog komen hierover lol
Ik maak wel foto's straksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:40 schreef klawie het volgende:
Wat staat er bij iedereen op het meneu vandaag?
last van bijeffecten van de ramadan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weer? Hoe bedoel je weer? Moet je vechten ofzo zoek je fittie ah sahbi!! KOMDAN!
Astaghfirullah!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
last van bijeffecten van de ramadan?
Typisch?quote:hij: Hoelaat ga je eten?
Ik: en euhm eten om
Ik: 20 over 10 ofzo denk k
Hij: Dus je komt de hele week niet chillen
Ik : K ga niet eten tenminste ;p
Ik : De hele maand btw
Hij: en drinken?
Ik: nee lol tis vasten xD
Hij: --------,--------
Ik: wat mag k niet vasten ofzo
Hij: --------,--------
Oh man. Zo veel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:00 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
gewoon soeniet
Wat is het verschil bij alevieten?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:14 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
28 of 29 juli moeten ze nog zien later
Ga hand veagen bij haar vaderquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:21 schreef darkmond het volgende:
Jongens ik heb struggles. Wie helpt even ik voel me echt een dwaas nu.
Ben je aan 't vasten wordt je de ''liefde'' verklaart door iemand die je stiekem ook wel leuk vindt.Jezus christus
jamerrrrquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:21 schreef darkmond het volgende:
Ben je aan 't vasten wordt je de ''liefde'' verklaart door iemand die je stiekem ook wel leuk vindt.Jezus christus
Nederlandse niet moslim... Nee zoiets doe ik nietquote:
ah wat lief van je ik voel me gevleid maar ik wil liever vrienden blijven met je xxquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nederlandse niet moslim... Nee zoiets doe ik niet
Ik bedoel wat zeggen om er gewoon uit te komen. Ik hoef niks te hebben met wie dan ook of zo...
Astagfirulah! Waarom hou je jezelf met haar bezig dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:21 schreef darkmond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |