Je kunt ook anoniem kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
ik klik daar nooit op want dan zien mensen dat ik dat gedaan heb en dan denken ze dat ik een fuck om ze geef
oquote:
Waarom heb jij er niets in staan dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef jatochneetoch het volgende:
Klacht: 99% van de mensen heeft er helemaal geen foto's (van zichzelf) instaan. Zit ik voor niks te klikken
Daar gaat het juist om. Zie ook mijn OP.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, alleen wordt het icoontje op het forum niet weergegeven...
Fotoboek van jatochneetoch
quote:
Tja.. Dan moet je flink doorklikken om er geen slappe van te krijgenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:41 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om. Zie ook mijn OP.
[..]
Dit weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
Geniet er van TS![]()
Fotoboek van Kore
Daarom mysterieus blijven tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
Bij vrouwelijke users is dit vooral erg vervelend. Maar aan de andere kant. Als er foto's in staan valt het meestal tegen
Man man man, ik word helemaal hitsig van jouw UI. Jij hebt zeker the looks en dat georgisch charisma van Stalin, no?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
Bij vrouwelijke users is dit vooral erg vervelend. Maar aan de andere kant. Als er foto's in staan valt het meestal tegen
Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:49 schreef videonatic het volgende:
fok fotoboek is al jaren niet doorontwikkeld en een beetje doodgebloed, tsja
had zelfs een hyves concurrent kunnen worden maar de ambitie was niet daar
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
Geniet er van TS![]()
Fotoboek van Kore
Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:24 schreef ZarB het volgende:
Als je foto's in je fobo zet ben je gelijk voer voor al die kneuzige haaien hier. Thanks but no thanks
Enkel de looksquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Man man man, ik word helemaal hitsig van jouw UI. Jij hebt zeker the looks en dat georgisch charisma van Stalin, no?
Je kan niet meer in dat fotoboek reageren (wat tot voor kort wel mogelijk was). Hebben de mods of admins daar voor gezorgd of is Kore zelf erachter gekomen dat haar fotoboek nogal veel reacties teweegbrengt?quote:
Zegt mr fotomodel himselfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
mijnesquote:
Oh daar heb ik met mijn imago nou weer geen last vanquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:24 schreef ZarB het volgende:
Als je foto's in je fobo zet ben je gelijk voer voor al die kneuzige haaien hier. Thanks but no thanks
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
ik klik daar nooit op want dan zien mensen dat ik dat gedaan heb en dan denken ze dat ik een fuck om ze geef
quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:24 schreef ZarB het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |