Ik heb het niet zo vaak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar heel vaak valt dat tegen. Hoop dat hij zo goed blijft hoor, daar niet van.
Dank je wel. Was ook een zeldzaam sterk gevoel dat ik deze keer had. Vaak speelt de angst dat Nadal verliest mee bij mijn voorspelling; nu was het meer de overtuiging dat Kyrgios zou winnen. Was niet dat Nadal slecht speelde. Kyrgios speelde hem gewoon weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je had dit inderdaad erg goed voorspeld.
Ik dacht vooral aan het feit dat jonge spelers het nooit bolwerken, zeker tegen Rafa niet. Maar het feit dat Kyrgios dat gelukt is, zou hem een hele grote speler kunnen maken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Was ook een zeldzaam sterk gevoel dat ik deze keer had. Vaak speelt de angst dat Nadal verliest mee bij mijn voorspelling; nu was het meer de overtuiging dat Kyrgios zou winnen. Was niet dat Nadal slecht speelde. Kyrgios speelde hem gewoon weg.
Klopt, maar ik was ervan overtuigd dat hij dat geen drie sets vol kon houden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Was ook een zeldzaam sterk gevoel dat ik deze keer had. Vaak speelt de angst dat Nadal verliest mee bij mijn voorspelling; nu was het meer de overtuiging dat Kyrgios zou winnen. Was niet dat Nadal slecht speelde. Kyrgios speelde hem gewoon weg.
Ik denk niet dat iemand vooraf deze titel in de reeks zou hebben verwacht.quote:
Dat is wel een verdomd goede vraag.quote:
Kyrgios serveerde vooral goed. Eind vierde set nog 215 km/h op de T.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:27 schreef Gruisman het volgende:
Serveerde Kyrgios nou echt zo fantastisch of retourneerde Nadal zo matig? Meer dan 40 aces in vier sets is namelijk echt bizar. Djokovic einde van de week gewoon weer #1 dus? Moet die natuurlijk wel het toernooi winnen maar dat zie ik wel gebeuren.
Combinatie van beiden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:27 schreef Gruisman het volgende:
Serveerde Kyrgios nou echt zo fantastisch of retourneerde Nadal zo matig? Meer dan 40 aces in vier sets is namelijk echt bizar. Djokovic einde van de week gewoon weer #1 dus? Moet die natuurlijk wel het toernooi winnen maar dat zie ik wel gebeuren.
Inderdaad. Het was ook iets in zijn uitstraling. En leek ook, zoals de Engelsen het zeggen "within himself" te spelen. Hij stond niet blind te rammen maar speelde Nadal gewoon weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht vooral aan het feit dat jonge spelers het nooit bolwerken, zeker tegen Rafa niet. Maar het feit dat Kyrgios dat gelukt is, zou hem een hele grote speler kunnen maken.
Ik hoop het niet. Laat het hem nu maar winnen.quote:Gaat wel roemloos in straight sets ten onder tegen Raonic denk ik straks...
Ik vind dat hij iets uitstraalt dat hij dat wel kan. Bij de andere drie zag je een beetje dat ze op hun tenen moesten lopen en dat ze weinig marge hadden. Hij had gewoon nog over, is mentaal sterk en heeft die service steeds als hij hem nodig heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was ervan overtuigd dat hij dat geen drie sets vol kon houden.
Daar zat ik fout. Echt een mentale gigant.
Nou, Kyrgios heeft fantastische groundstrokes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:27 schreef grrrrg het volgende:
Kyrgios, Raonic![]()
![]()
Vooral serveren, verder kunnen ze niet veel.
Ja, ik ben een beetje aan het stangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, Kyrgios heeft fantastische groundstrokes.
Ik snap hem niet helemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:28 schreef TheArt het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)2smlh32ye91Zr2zyLzJo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |