Alsof de huidige vriend van Merel er goed uitzietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Altijd flauw. Eerst werken en er dan achter komen dat het voor niks was.
Zeker bij de baas van de telegraaf. Zo'n aantrekkelijke man is het niet.
Niet zo aantrekkelijk als jij natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alsof de huidige vriend van Merel er goed uitziet
Ik ben echt een mooie boy dat kan Studiotje wel bevestigenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet zo aantrekkelijk als jij natuurlijk.
hmmmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben echt een mooie boy dat kan Studiotje wel bevestigen
Zit soms ook wel eensch wat geefbaars bij maar die zijn helaas sterk in de minderheidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat zie je allemaal voor lekkers voorbij rijden de hele dag WcPot?
Of zijn het allemaal sacherijnige potten met korte pittige kapsels?
Of rijden je aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zit soms ook wel eensch wat geefbaars bij maar die zijn helaas sterk in de minderheid
Die zitten allemaal bij mij in de metroquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zit soms ook wel eensch wat geefbaars bij maar die zijn helaas sterk in de minderheid
Ook dat. Komt niet vaak voor dat een vrouw een beetje tegen mij aan zit te rijdenquote:
Als jij nu Merel was geweest. Wat voor cijfer had jij mij dan gegeven tussen de 1 en de 10quote:
7.1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als jij nu Merel was geweest. Wat voor cijfer had jij mij dan gegeven tussen de 1 en de 10
En als Merel mij bankrekening ziet krijg ik vast wel een 7.5quote:
Mwah, beetje een zeikverhaal, beetje zoals gisteren op SBS6.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:28 schreef WcPot het volgende:
Op RTL 5 is straks een drama film is dat nog wat de film heet Titanic. is dat leuk om te kijken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |