Ja, 50 in plaats van 30 cm.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:24 schreef HPLC het volgende:
kan je meteen ook die mythe over piemellengte ontkrachten?
Oh dankzij de meet van Appelenquote:
Oh die ken ik volgens mij niet.quote:
Kan je net zo goed thuisblijvenquote:
Ik voelde al iets jeuken...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:27 schreef ZarB het volgende:
Ik doe een Fokker. Wel een beetje autistisch maar dat ben ik ook dus no problemo
zelfs een pakje boter weigert nog dat kleine knakworstje van jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:26 schreef Trollscience het volgende:
TS vergeet even mooi te melden dat het per ongeluk ging, ik sloop uit je moeders slaapkamer en toen botste ik tegen je op.
waar komt al die haat vandaan jongenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef .sfinx het volgende:
[..]
zelfs een pakje boter weigert nog dat kleine knakworstje van je
Ik doe hem al een behoorlijke tijdquote:
ik voel mij gewoon niet zo in mijn element de laatste tijdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar komt al die haat vandaan jongen
Gaat dat niet stinken..?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik doe hem al een behoorlijke tijd![]()
dus helaas
Oh oke... misschien moet ik dan ook maar eens een FOKster doen...quote:
Kan best gezellig zijn!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh oke... misschien moet ik dan ook maar eens een FOKster doen...
Ja wie weet...quote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:42 schreef Kiid het volgende:
Twee autisten onder elkaar merken het ook niet op of er 1 autistisch is of niet
Mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:24 schreef appelen het volgende:
Zoals TT al zegt
Heb net een FOK!ker gemeet, niet dat dat zo'n klacht is. Nee, de klacht is dat het stereotype autist niet werd bevestigd. Wat een baas
Klacht: FOK!kers claimen dat iedereen autistisch is, maar dit is onjuist.
Doe normaal joh idiootquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mooi
Dan kan je nu dood gaan
Krijg aids
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |