Gewoon bij de milieustraat, daar hebben ze een container staan waar je je oude elektronische apparaten in kunt zetten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:06 schreef louter_genieten het volgende:
Waar in Utrecht kan je electronica als afval inleveren?
Google en gemeente site willen niet helpen.. thx
Ik heb echt een hekel aan het verkeer daar... de enige keren dat ik er zonder stress over kan steken is als de brug open staatquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:20 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou graag zien dat het sluipverkeer door de adelaarsstraat vermindert wordt. Het is en kwestie van tijd dat er iemand dood wordt gereden en met een beetje pech is het een kind.
Maar als die knijp hetzelfde resultaat geeft is het prima.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Gewoon bij de milieustraat, daar hebben ze een container staan waar je je oude elektronische apparaten in kunt zetten.
dank xquote:
Nou geprobeerd vanmiddag met de missus, allebei andere smaken. Het blijft persoonlijk dus voel je niet beledigd over ons oordeel. Weinig smaak, te koud en vol ijskristallen het leek alsof het fabrieksijs was, jammerquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kennen jullie IJssalon Vorst bij het Wilhelminapark? Naast Parkcafe Buiten? Vergeet Ill Mulino en Roberto Gelato maar, dat is het lekkerste ijs dat ik ooit gegeten heb in UtrechtZeker een keer de moeite waard om te proberen als je in de buurt bent.
Echt? Wat jammer dat het zo tegen viel... en dat terwijl er echt vers fruit in het ijs verwerkt zit. Ze waren onlangs ook eerste geworden in een ijstest zag ik.... Ijskristallen doe je overigens vrij weinig aan, of je moet veel meer suiker of vet in je ijs flikkeren. Heeft niet veel met fabrieksijs te maken, heb er zelf ook altijd last van als ik mijn eigen ijs maak.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:59 schreef bork het volgende:
[..]
Nou geprobeerd vanmiddag met de missus, allebei andere smaken. Het blijft persoonlijk dus voel je niet beledigd over ons oordeel. Weinig smaak, te koud en vol ijskristallen het leek alsof het fabrieksijs was, jammer.
http://www.dub.uu.nl/arti(...)ste-ijs-utrecht.htmlquote:De absolute winnaar van deze test is de nieuwe ijssalon naast het Wilhelminapark geworden, Vorst! aan de Prins Hendriklaan naar Parkcafé Buiten. Met kop en schouders stak hij er wat ons betreft bovenuit. IJsmaker Jan Rudolf Westerveld straalt passie en liefde uit voor zijn vak, maakt overheerlijk ijs en neemt echt de tijd voor klanten. Met 18 smaken, in wisselend assortiment, kun je hier elke dag wel iets nieuws komen proeven. De smaken zijn heel bijzonder (bijvoorbeeld citroen-salie) en bovenal intens. Wat deze ijssalon extra leuk maakt, is de gezellige sfeer. Zowel binnen als buiten kun je heerlijk zitten, en er is zelfs een wisselbibliotheek voor wie echt de tijd heeft. Heb je meer dorst dan honger, kun je van je ijsje ook een ijssmoothie laten maken. Het enthousiasme van de ijsmaker maakt de sfeer helemaal af, waardoor hij de absoluten Koning IJs van Utrecht is geworden! Twee bolletjes ijs kosten 2 euro.
De trotse winnaar van de DUB IJssalontest vertelde vol passie over zijn vak: “Ik bereid mijn ijs met biologische producten, veelal vanuit deze streek. De biologische melk komt bijvoorbeeld van Boer Bert uit Woerden, en ook maak ik ijs met echte Utrechtse honing. Al het citrusfruit wat wordt gebruikt schil en snijd ik zelf. Ik ben een paar dagen per week bezig met ijs maken, voornamelijk in de ochtenden. Afhankelijk van het weer, en dus de drukte, pas ik de hoeveelheid aan.”
Het ijs wordt ’s ochtends achter in de zaak gemaakt, zodat hij in de middag zelf iedereen kan zien smullen van zijn ijskunsten. Jan Rudolf vertelt dat hij pas een paar maanden bezig is. “Sinds een maand of twee, drie, heb ik deze tent. Hiervoor heb ik een ijssalon in Frankrijk gehad, maar je wilt het hier natuurlijk ook goed doen. Ik probeer zoveel mogelijk tijd vrij te maken voor klanten, ik vind het belangrijk om ze te vertellen hoe het product gemaakt wordt
Collega van me moest zojuist halsoverkop naar huis. Heeft een huis in Lombok en er staat 5cm water in zn woonkamerquote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef bork het volgende:
Zo hier in Witte Vrouwen is er soort van zondvloed aan de gang.
Feliquote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef speknek het volgende:
Ha whoops. Bij mij in Lombok gelukkig nog nergens last van. Alhoewel ik eigenlijk nog even naar de binnenstad moest, maar ik blijf maar thuis denk ik.
Vorige week hier een nieuwe Utrechter op de wereld gezet.
(thank god was er plek in het Diakonessenhuis, als je moet uitwijken naar het sint antonius komt er voor altijd 'Nieuwegein' in zijn paspoort te staan, kun je zo'n jongen toch niet aandoen).
Superleuk kadootje van de gemeente Utrecht gekregen bij het aangifte doen.
[ afbeelding ]
heet wassen of goed voerenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef Vanyel het volgende:
Ja die zijn leuk!
Je moet er wel een beetje een dikke baby voor maken, ze zijn nogal ruim.
Hier ook, staat al minimaal 10 cm in de emmer die ik gisterenavond buiten heb laten staan. Blijft maar doorgaanquote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef bork het volgende:
Hahaha die gozer in de laatste seconde die met een trekker nog even wat water weg wil halen.quote:
Bakkerij Merel op de Merelstraat. Gisteren nog geweest en dat was prima! Of dat winkeltje naast de Ap op Willem van Noortplein. Maar die is wat prijziger gok ik..Vershoek heet ie geloof ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Blik het volgende:
Vraagje, min favoriete Turk is dicht tm eind augustus. Die vind het normaal om zomaar voor 5 weken naar Turkijje te vertrekken. Ik haal daar altijd o.a. Goedkope noten, groente en fruit. Ik ben met name op zoek naar een alternatief voor een winkel waar je goedkope noten kunt krijgen zoals amandelen, walnoten, etc. Iemand suggesties?
waar woon je?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Blik het volgende:
Vraagje, min favoriete Turk is dicht tm eind augustus. Die vind het normaal om zomaar voor 5 weken naar Turkijje te vertrekken. Ik haal daar altijd o.a. Goedkope noten, groente en fruit. Ik ben met name op zoek naar een alternatief voor een winkel waar je goedkope noten kunt krijgen zoals amandelen, walnoten, etc. Iemand suggesties?
dikke lekkage hierquote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef bork het volgende:
Das bizar, die is sinds 14 juli met vakantiequote:Op maandag 28 juli 2014 13:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bakkerij Merel op de Merelstraat. Gisteren nog geweest en dat was prima! Of dat winkeltje naast de Ap op Willem van Noortplein. Maar die is wat prijziger gok ik..Vershoek heet ie geloof ik.
Lol! Excuus, die groenteboer, daar ben ik dus geweest.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:04 schreef bork het volgende:
[..]
Das bizar, die is sinds 14 juli met vakantie. Maar die groenteboer ernaast die is prima ja
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |