Dit dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:44 schreef Max23 het volgende:
Als ze deze game niet pakt, gaat het niet meer gebeuren vandaag
Nishi heeft weer eens injury issues zo te zien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:45 schreef Max23 het volgende:
Ondertussen ook belangrijke fase bij Raonic-Nishi 5-5 in de 3e set
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nishi heeft weer eens injury issues zo te zien.
Gras is groen, een bal is rond...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nishi heeft weer eens injury issues zo te zien.
Halepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:53 schreef PippenScottie het volgende:
Welke vrouw wil Wimbledon winnen?
Weer een toernooi vol upsets waarbij ik niet durf te zeggen wie gaat winnen.
Ik zet mijn geld op Bouchard. Die ziet er het indrukwekkendst uit.quote:
Heeft ze zeker weten altijd gehad, want dat is een eeuwig lopende discussie. Ze heeft altijd dat puppyvet, waarvan je dacht dat het wel zou gaan verdwijnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:20 schreef Gruisman het volgende:
Bouchard gaat hem winnen denk ik. Het kan trouwens aan mij liggen.. maar is Kvitova gewoon erg aangekomen of was ze altijd al ''vlezig''. Ze ziet er echt niet fit uit
Volgens mij is Halep alleen semi-geblesseerd.....quote:
Denk het niet, Isner zijn tweede is ietsje beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:32 schreef Rosario het volgende:
Wilander vindt Raonic z'n service beter dan die van Isner..
Wat vinden jullie?
Bij lange na niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:32 schreef Rosario het volgende:
Wilander vindt Raonic z'n service beter dan die van Isner..
Wat vinden jullie?
Volgens mij is Isners eerste service-percentage ook veel hoger. En hij is ook sneller geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk het niet, Isner zijn tweede is ietsje beter.
Beiden fenomenaal natuurlijk.
Nog geen wedstrijd van Kyrgios gezien, ik heb gehoord dat hij een goede service heeft, maar hoe speelt hij verder?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:35 schreef Norrage het volgende:
Weer redt Nadal zich eruit. Kyrgios veeel sterker, maar nog ff niet op de BPs
Wel oké. Beetje overmoedig, maar hij is ook pas 19 natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nog geen wedstrijd van Kyrgios gezien, ik heb gehoord dat hij een goede service heeft, maar hoe speelt hij verder?
Alleen een goede service voor zover ik kan inschatten. Wel heel wat beweeglijker dan die andere kanonnen. Een potentiele Tsonga. Wel lekkere forehand.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nog geen wedstrijd van Kyrgios gezien, ik heb gehoord dat hij een goede service heeft, maar hoe speelt hij verder?
Het gebruikelijke alles-of-niets-tennis tegen Nadal op gras. En het werkt vooralsnog.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
En dan straks tegen Raonicquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het gebruikelijke alles-of-niets-tennis tegen Nadal op gras. En het werkt vooralsnog.
Ik wel. Alleen geen idee hoe lang hij het volhoudt. Ik denk dat hij wel kan winnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:46 schreef Norrage het volgende:
Ik had niet verwacht dat óók Kyrgios uit zijn reet zou gaan tennissen tegen Rafa.
Ik denk het wel. Waarom denk jij van niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef Norrage het volgende:
Hier gaat Rafa de set niet verliezen hoor.
Kan gewoon niet....niet weerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Waarom denk jij van niet?
Jinx?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg dat Kyrgios dit in drie of vier sets wint.
Zeker niet. Maar dat ie een prospect is bewijst ie hier welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jinx?
Dit niveau houdt hij gewoon niet drie sets vol.
Nee, dat is mijn gevoel. Dat heb ik meer dan bij de vorige drie partijen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jinx?
Dit niveau houdt hij gewoon niet drie sets vol.
Dit klinkt saai en teleurstellend genoeg om waar te worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef Rosario het volgende:
Wil iemand misschien een voorspelling doen hoe dit verder gaat verlopen?
Ik zeg dat Kyrgios ergens rond 3-3 straks wordt gebroken en vervolgens 6-3 6-2 6-4 verliest.
Kyrgios omschrijft zichzelf op Twitter als "Proud Greek Malaysian Australian professional tennis player from Canberra"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef Rosario het volgende:
Nadal wordt al beter. Geen makkelijke lovegames meer voor de Griek.
Perfect grasspel ja. Op andere ondergronden zal dit (nog) geen potten breken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Moet eens zien hoe zijn spel vertaalt naar andere ondergronden. Die hele vlakke slome ballen zijn naar op gras maar op iets dat een beetje stuit.
Ik heb nog NOOIT een gebaar van goedkeuring bij rafa gezien. Nog nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een bal.![]()
![]()
sportieve reactie van Nadal.
Dan heb je dit gemistquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een gebaar van goedkeuring bij rafa gezien. Nog nooit.
Hij applaudisseert best vaak met z'n racket anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
In die 5-setter tegen Gasquet speelde Kyrgios juist zijn beste tennis in die 5e setquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef Rosario het volgende:
Wil iemand misschien een voorspelling doen hoe dit verder gaat verlopen?
Ik zeg dat Kyrgios ergens rond 3-3 straks wordt gebroken en vervolgens 6-3 6-2 6-4 verliest.
Eeeeh...nee? Geef eens een voorbeeld? Echt nooit gezien. Alleen tegen fedje wellicht omdat dat zijn idool isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij applaudisseert best vaak met z'n racket anders.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef suus21 het volgende:
Weet iemand war er met s williams aan de hand was, de scheids greep in maar ik weet niet wat...
twitter:Wimbledon twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 18:31:18The word from the referee's office is that Serena Williams is suffering from a viral illness. #Wimbledon http://t.co/TmRAWfQjnD reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef 1239758715981 het volgende:
http://clips.wimbledon.com/g/v/k5mnfPTSaQt
Jullie vinden iedereen met emotie eng geloof ikquote:
3 tie-breaks zijn ook genoegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:40 schreef Norrage het volgende:
Komt er niet meet aan te pas in rafa zijn servicegames
Ik heb het ook gezien op RG, niet tegen Fed dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eeeeh...nee? Geef eens een voorbeeld? Echt nooit gezien. Alleen tegen fedje wellicht omdat dat zijn idool is
Dat moet per ongeluk geweest zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien op RG, niet tegen Fed dus.
Doet hij weleens, maar heel zelden. Net zo zelden als Federer. Djokovic doet het vaak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
quote:
Fed doet het misschien nog minder ja...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doet hij weleens, maar heel zelden. Net zo zelden als Federer. Djokovic doet het vaak.
Beter dan die eerste set kan ie niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denk het niet, Kyrgios speelt dit toernooi juist beter hoe langer de wedstrijd duurt.
Echte spontane emotie vind ik niet eng. Gespeelde ''kijk mij eens'' emotie daarentegen welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jullie vinden iedereen met emotie eng geloof ik
Dat gebeurt bij alle grote spelers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef suus21 het volgende:
Ik vind het wel sneu voor williams, totale afgang in die dubbel. En haar zogenaamde onsportieve commentaar dat haar tegenstanders meestal een ronde later verliezen klopt gewoon, dat vind ik ook altijd stom dat zoiets gebeurd. Waarom kan zo'n upsetter nooit all the way gaan..
Ik ben aan het zappenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:28 schreef Norrage het volgende:
Is iedereen dat suffe voetbal aan het kijken ofzo?
Ja, er is niet tegen op te spelen. Is wel geweldig hoe hij speelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef Rosario het volgende:
Man, man, man wat een ballen heeft die gozer opeens.
De tiebreak is toch een beetje een loterij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef suus21 het volgende:
Zie je dat die toppers vaak te pakken zijn in een tiebreak..
ja en ik vind dat die toppers ze vaak verliezen, tenminste als ik kijk...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De tiebreak is toch een beetje een loterij.
Dit is totale onzin. De toppers zijn juist zeldzaam goed in tiebreaks. Federer, Rafa en Djokovic zitten bij de beste tiebreakspelers aller tijden: http://www.atpworldtour.c(...)rs-Current-List.aspxquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef suus21 het volgende:
Zie je dat die toppers vaak te pakken zijn in een tiebreak..
En twee sets tegen Gasquet, waarna hij ook nog 9 Matchpoints wegwerktequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:43 schreef Rosario het volgende:
En deze knakker verloor een set met 6-3 van Vesely.
komt ie weer met zijn lijstje Zzzzzzquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:44 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dit is totale onzin. De toppers zijn juist zeldzaam goed in tiebreaks. Federer, Rafa en Djokovic zitten bij de beste tiebreakspelers aller tijden: http://www.atpworldtour.c(...)rs-Current-List.aspx
Op deze ondergrond is dat allemaal niet zo raar. Hij is een servicespeler, dat is een skill-equalizer. Kan je van iedereen een set winnen of verliezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
En twee sets tegen Gasquet, waarna hij ook nog 9 Matchpoints wegwerkte
En 9 mps tegen tegen gasquetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:43 schreef Rosario het volgende:
En deze knakker verloor een set met 6-3 van Vesely.
in grand slams zie ik ze vaak een verliezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:44 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dit is totale onzin. De toppers zijn juist zeldzaam goed in tiebreaks. Federer, Rafa en Djokovic zitten bij de beste tiebreakspelers aller tijden: http://www.atpworldtour.c(...)rs-Current-List.aspx
Dat zou kunnen, dat zegt die site niet. Over het geheel beschouwd zijn ze wel sterk in tiebreaks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:48 schreef suus21 het volgende:
[..]
in grand slams zie ik ze vaak een verliezen.
die jongen is gewoon nerveus vanwege het voetbal.. ik zat zondag bij Nederland-Mexico ook met kinderspeelgoed in mn handenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:50 schreef 1239758715981 het volgende:
Federer upload een plaatje op twitter van hemzelf verscholen in een Minnie Mouse- dekentje. Soms snap ik die vent echt niet
hilarisch, welke feiten negeer ik dan nog meer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
suus21 en verifieerbare feiten, het blijft een moeizame relatie.
Sorteer die lijst eens op Career index, en kijk dan eens wie er op plaats 48 staatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:44 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Roooowbin?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Sorteer die lijst eens op Career index, en kijk dan eens wie er op plaats 48 staat
Hahahahahaha. Een soepele 34.9%quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Sorteer die lijst eens op Career index, en kijk dan eens wie er op plaats 48 staat
de man die 3 weken geleden nog een grand slam won bedoel je?quote:
BBC2 denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:57 schreef --3S-- het volgende:
Is het ook ergens op tv te zien of kijken jullie via internet?
BBC2quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:57 schreef --3S-- het volgende:
Is het ook ergens op tv te zien of kijken jullie via internet?
Timquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:57 schreef borisz het volgende:
Jongens R2: Tim van Rijthoven d. Harry Bouchier 64 7-6(7)
Vind zijn backhand zelfs sterker dan zijn forehand als hij weinig tijd heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:57 schreef Rosario het volgende:
Overigens gaan vergelijkingen met Tsonga mank, deze man heeft nog een backhand.
twitter:rogerfederer twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 19:52:55This game is going to extra time SUI-ARG, watching Nadal-Kyrgios now for 5min! Wow also nail biting. Sport is great! reageer retweet
Tomic haalde ook ooit eens de kwart. Laten we maar eerst even afwachten hoe die er over 1 jaar voor staat. Deze wedstrijd is nu wel gespeeld lijkt me. Elke keer als Nadal een beetje in de buurt komt krijgt die een ace om z'n oren..quote:
Ja maar tomic isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Tomic haalde ook ooit eens de kwart. Laten we maar eerst even afwachten hoe die er over 1 jaar voor staat. Deze wedstrijd is nu wel gespeeld lijkt me. Elke keer als Nadal een beetje in de buurt komt krijgt die een ace om z'n oren..
We hebben het hier over Nadal, de mentaal sterkste tennisser ooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Tomic haalde ook ooit eens de kwart. Laten we maar eerst even afwachten hoe die er over 1 jaar voor staat. Deze wedstrijd is nu wel gespeeld lijkt me. Elke keer als Nadal een beetje in de buurt komt krijgt die een ace om z'n oren..
Op gravel was ik hierin mee gegaan. Op gras is het een heel ander verhaal. Vooral tegen dit soort spelersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef Szura het volgende:
[..]
We hebben het hier over Nadal, de mentaal sterkste tennisser ooit.
Ik vind het niet eens verrassend. Dit is wat ik verwachtte. Ik zit er heel vaak naast, maar hier had ik echt het gevoel dat het zo zou gaan als het ging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg dat Kyrgios dit in drie of vier sets wint.
Op gravel had hij maar een paar games gehaald waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
Sterk gespeeld, maar dit kan alleen op gras.
Murray stond niet 5x in RG finale...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nadal is op gras net zo goed als Murray op gravel...
Dat heb ik ook, maar heel vaak valt dat tegen. Hoop dat hij zo goed blijft hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar hier is een nieuwe ster opgestaan.
[...]
Knap van je hoor! Geloofde je geen moment...ongelooflijk...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens verrassend. Dit is wat ik verwachtte. Ik zit er heel vaak naast, maar hier had ik echt het gevoel dat het zo zou gaan als het ging.
Je had dit inderdaad erg goed voorspeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens verrassend. Dit is wat ik verwachtte. Ik zit er heel vaak naast, maar hier had ik echt het gevoel dat het zo zou gaan als het ging.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Knap van je hoor! Geloofde je geen moment...ongelooflijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |