quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:32 schreef Gwywen het volgende:
Bedankt, ik vergat 't steeds! Mail = verzonden!
Wow dat zijn er best veel. deden er zoveel mensen mee dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:59 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Volgens mij, stuk of 18.Ik ga het nog voor de zekerheid navragen!
39 of 40, geloof ik. Misschien hebben mensen er geen behoefte aan, dat magquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wow dat zijn er best veel. deden er zoveel mensen mee dan?
Zou het kunnen dat de mensen denken dat het alleen om die 10 gaat die uiteindelijk meededen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
39 of 40, geloof ik. Misschien hebben mensen er geen behoefte aan, dat magMaar dan zou ik eigenlijk graag een pm over ontvangen. Dan weet ik dat ik deze setjes niet hoef te bewaren.
Ik dacht dat ik duidelijk gezegd heb dat het voor ALLE deelnemers wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat de mensen denken dat het alleen om die 10 gaat die uiteindelijk meededen?
Oh dan is het goed. Had gekunnen. En zo niet dan moeten ze hier maar lezen en dan komt het alsnog goedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:30 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik duidelijk gezegd heb dat het voor ALLE deelnemers was![]()
22 mensen hebben de test ontvangen. Wij missen dus nog 18.
Nou ja, misschien was ik idd niet duidelijk of zo... Bij deze: het is voor ALLE deelnemersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Had gekunnen. En zo niet dan moeten ze hier maar lezen en dan komt het alsnog goedAls ze opschieten natuurlijk.
dan mogen ze hem wel naar mij laten versturen, been frequent deelnemer aan tekenradar.nlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:39 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Of zij willen het setje niet.
Als iemand van de 18 "spoorloze" deelnemers zijn setje wil afstaan, primaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan mogen ze hem wel naar mij laten versturen, been frequent deelnemer aan tekenradar.nl![]()
mijn mopperige bolle binnenpoes wilde niet leuk meedoen met het thema.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Als iemand van de 18 "spoorloze" deelnemers zijn setje wil afstaan, primaMaar ik er zijn geen nieuwe mails meer deze week binnengekomen. Dus geen idee of mensen het tot morgen afwachten of dat zij geen zin in een cadeau hebben.
![]()
En de volgende keer wel meedoen met de wedstrijd he![]()
Fotoshop is altijd een optiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
mijn mopperige bolle binnenpoes wilde niet leuk meedoen met het thema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:31 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Fotoshop is altijd een optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:45 schreef SiGNe het volgende:
't is hier gelukkig de laatste maanden erg rustig met de teken, Karel heeft er al een hele tijd geen meer gehad.
Een vriend van me heeft een van z'n katten ook een Beaphar tekenband gegeven, zoals gezegd is het even rustig in het seizoen maar hij was er voor die tijd ook al erg tevreden mee..
t is het enige dat werkt voor katten...
Al zou het natuurlijk nog mooier zijn als er een langdurige spot-on oplossing verzonnen wordt (niet makkelijk, weet ik) maar tot die tijd..
Begin van het jaar waren het er erg veel inderdaad (bijna dagelijks 1 of 2 tegen weghalen) maar Karel heeft er al nu zeker anderhalve maand geen meer meegenomen, die vriend van me (met 4 katten die door bosjes en struiken lopen) heeft er ook al zo lang geen last meer van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]Het is juist een topjaar voor teken, dus mooi dat jullie er weinig last van hebben.
Langdurige spot-on voor katten is dus lastig, want waar de teken dood van gaan (zoals permethrine, deltamethrine), zijn de katten ook gevoelig voor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |