SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Miniem op 03-07-2014 14:17:21 ]
3 foto's max! Ook voor een uber shattige bunny!quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:44 schreef Miniem het volgende:
Weet niet of de laatste mag, maar ik post hem toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is technisch gezien 1 fotoquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:48 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
3 foto's max! Ook voor een uber shattige bunny!![]()
Anders volgt de diskwalificatie
quote:
quote:Maar laat hem er maar buiten dan, ik wilde hem alleen posten.
Gooi je hem als showtoetje in een spoilerquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is technisch gezien 1 foto
Maar laat hem er maar buiten dan, ik wilde hem alleen posten.
Ja, ik pas het later wel ff aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gooi je hem als showtoetje in een spoilerHijs te leuk om niet te laten zien
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:46 schreef MeneerLogica het volgende:
door deze superdierenarts. Top wat jullie hier doen!
Haha klopt, kilo per weekquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]![]()
![]()
Kleine Rocky is niet zo klein meer
Is toch geen zeiken? Gewoon een terechte opmerking.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bij sommige foto's mis ik alleen wel het zomerse thema waarin de OP om gevraagd wordt..
/zeikmodus uit.
Het thema is idd "Het Ultieme Zomergevoel"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:40 schreef superkimmi het volgende:
Inderdaad, maar als t goed is worden die dan ook niet geselecteerd toch
Heb je gewoon gelijk in, ik zit bij de laatste twee bij mij ook te twijfelen, maar Daisy is een binnenkat dus heb van haar geen buitenfoto's en bij de tweede en de laatste foto lagen ze wel lekker in het zonnetje te genieten met zijn tweetjes, alleen het echte zomer spat er misschien niet vanaf.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bij sommige foto's mis ik alleen wel het zomerse thema waarin de OP om gevraagd wordt..
/zeikmodus uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door snakelady op 04-07-2014 22:28:07 ]"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Beetje creatief zijn, geef dr een parasolletje en een bak water of zoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Tof initiatief en er zitten toffe foto's tussen.
Maar al maakt mijn telefoon wel redelijke foto's, mevrouw de Catharina zit toch binnen.
En ja, ik moet nog wel een reiskooitje kopen, maar een foto in een kooi is nooit leuk en buiten de kooi is het binnen en dat vind ik ook niet zomers.
Maar ik lurk lekker mee.
Mijne zijn ook alledrie met mobiel gemaakt. Wat let jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook kijken of ik nog wat zomerse poezenfoto's heb. Alleen zijn ze dan waarschijnlijk wel gemaakt met een mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef toestemming, maar mócht Beaphar de foto's ooit gebruiken, zou ik het wel erg leuk vinden dat te horen![]()
Yepquote:Op maandag 7 juli 2014 11:07 schreef oh-oh het volgende:
OMG is dat een kruising tussen een Sharpei en een podenco?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |