Maar je redt het wel met je dieet, je hoeft geen insuline te spuiten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben blij dat je ook jouw mening geeftEr zat ook een stagiaire bij, dus misschien dat ze daarom misschien wat anders deed
Zoals ik al zei, er zit iemand in de wegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Crumpette het volgende:
wij hebben nooit leftover pizza
dat impliceert dat je gisteren je pizza niet hebt opgegeten
Ik ben 1,64 lang. Niet supergroot dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Heliotrope het volgende:
Stormqueen ik zag juist wel jouw lijstje, volgens mij gewoon primagezonde hoeveelheid!
Wat zijn we opeens in een voedseltopic veranderd.
Hoe groot ben je dan Risu?
Ik heb maar een half dagje gewerkt vandaag en dat beviel iets te goedmoet nog wel ergens heen nu maar niet actief werken. Scheelt wel.
Dat had ik dus ook, inderdaad. Het is niet fijn, maar het is maar even en ik vond het toch wel erg prettig dat ik niet hoefde te spuiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee sly, gelukkig geen insuline. Als ik gezondigd heb kom ik eigenlijk nooit boven de 8.8 mmol uit, terwijl je 7.8 max mag hebben. Geen bizar hoog suiker, maar als je dat constant hebt, wordt het wel een probleem denk ik![]()
Maar het is wel een uitdaging... Ik ga straks met zus wat drinken bij La Place en dat zal dan wel thee worden denk ik (aangezien ik vanmorgen al koffie op heb) zonder iets erbij![]()
Ik heb echt respect voor mensen die echt suikerziekte hebben en die heel hun leven een dieet moeten volgen hoor.
En nu ga ik was opvouwen
Jemig, over tact gesproken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Fatsecret heet de app. En als ik de chocolade en chips zou laten staan was er ook niks aan de hand hoor
Gisteren kwam er een collega langs die kennelijk niet wist dat ik zwanger was: "zo, jij zit ook echt heel de dag te eten he?" Dan moet ik echt oppassen dat ik geen gal over zo iemand uitbraak
Maar waar de een de hele dag misselijk id, 2.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Fatsecret heet de app. En als ik de chocolade en chips zou laten staan was er ook niks aan de hand hoor
Gisteren kwam er een collega langs die kennelijk niet wist dat ik zwanger was: "zo, jij zit ook echt heel de dag te eten he?" Dan moet ik echt oppassen dat ik geen gal over zo iemand uitbraak
Maar waar de een de hele dag misselijk is, heb ik de hele dag honger. Al de hele zwangerschap.
Ik krijg dit niet weg: id, 2.
Ja, mijn respons is altijd: "Ik ben zwanger, ik mag mezelf eindelijk legitiem vetmesten dus dat zal ik doen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
O ja dat drinken. Nooit mijn sterkste punt geweest maar ik vergeet het gewoon. Probeer weleens met dreumes op te drinken maar dat verslof ik na en paar dagen weer. Ik zorg dat zij op gezette tijden haar natje en droogje krijgt maar vergeet mezelf gewoon.
Jezus SQ wat een opmerking. Lag er toevallig niet iets tactisch op je tong op dat moment?
Ik denk dat als ik zou werken ik nog meer zou eten hoor. Dan verbrand je toch meer. En in de eerste 16 weken had ik ook veel hongerrrrr .. dus extra bammetjes mee
Yup! Vanillevla is een middel wat in veel gevallen helpt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef Dyre het volgende:
GMJammer dat de urine niet helemaal schoon was, benieuwd wat er uit het kweekje komt.
SQ, eten vergeet ik echt nooit
Wat hielp er ook alweer goed tegen maagzuur? Vanillevla ofzo? Heb er normaal eigenlijk nooit last van, maar nu speelt het een beetje op.
De finish is t zelfde, dus boeiend hoe je er komt...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind 't knap. Ik denk niet dat ik er ooit klaar voor ga zijn. Dus ik doe maar gewoon wat ik altijd doe: neus dichtknijpen, ogen dichtknijpen en springen
Die zwangerschap duurt niet voor niets net ff te lang he...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind 't knap. Ik denk niet dat ik er ooit klaar voor ga zijn. Dus ik doe maar gewoon wat ik altijd doe: neus dichtknijpen, ogen dichtknijpen en springen
Oh, maar dat bevallen is ook totaal geen angst van me. Ik bedoel meer dat wat er na komt eigenlijk. Ouderschap.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die zwangerschap duurt niet voor niets net ff te lang he...als je t een beetje (of een beetje boel) zat wordt dan neemt je bereidheid tot bevallen beduidend toe
mooi hoe de natuur dat zo uitgedokterd heeft
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar dat bevallen is ook totaal geen angst van me. Ik bedoel meer dat wat er na komt eigenlijk. Ouderschap.
Ja tuurlijk zal het ook best goed komenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef mignonne het volgende:
[..]joh dat kan jij best.
Je poezels doen het toch ook nog? liefde/aandacht en eten, groeien doen ze meestal vanzelf
Ach Blue, wat een domper zegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:04 schreef BlueEyes het volgende:
Thuis..
Maar mag niet meer thuis bevallen![]()
Bmm verstreken, minimaal ontsluiting (zeg maar nauwlijks) bloeddruk op de grens, lab goed, urine ook.
Maar vanwege de grenzen, termijn en alles willen ze me medisch houden.
Even goeie domper, fijne is wel ik heb sowieso tot na het weekend de tijd gekregen het 'zelf' op gang te laten komen. Moet wel om de dag naar ziekenhuis voor bloeddrukcontrole en inwendig check of er wat op komt.
Had nu ook de keus om een balonnetje te laten plaatsen en ontsluiting op gang te laten komen zodat vliezen gebroken kunnen worden met wee-opwekkers.
Mag te allen tijde nu ook zeggen nog van begin daar maar mee.
Maar ze staan ook achter ons besluit van we willen even afwachten wat er gebeuren gaat.
Ga nu even douchen, vandaag 3 keer getoucheerd voel ik wel degelijk onderin m'n buik (eerst vk, toen oudste co en erna de gyn ook nog)
En dan alles maar eens plekje geven en accepteren.
Ik vlieg af en toe omhoog vd kracht achter een schop maar blijf er van genieten...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:12 schreef Heliotrope het volgende:
Waarom is bevallen een issue Hilmo of is dat een vervelende vraag (dan is geen antwoord ook goed), fijn dat je er begeleiding bij hebt!
Ik kan wel elke dag over de schopjes gelukzalig zitten bazelen, hoelang blijft dat zo leuk?![]()
En jaloers op al jullie kinderkledingaankopen, ik vind nergens (in echte niet internetwinkels) dingen die niet roze zijn, moeilijk!
Ja hier ook de schopjes zo fijn vinden. Ben benieuwd of en wanneer het zeer gaat doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:12 schreef Heliotrope het volgende:
Waarom is bevallen een issue Hilmo of is dat een vervelende vraag (dan is geen antwoord ook goed), fijn dat je er begeleiding bij hebt!
Ik kan wel elke dag over de schopjes gelukzalig zitten bazelen, hoelang blijft dat zo leuk?![]()
En jaloers op al jullie kinderkledingaankopen, ik vind nergens (in echte niet internetwinkels) dingen die niet roze zijn, moeilijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik merk nu al dat er steeds meer kracht achter komt. Ik kan me voorstellen dat met een drie keer zo grote baby dat behoorlijk intens kan zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als je op het einde zit Helio, dan kunnen schopjes schoppen worden. En die kunnen best wel zeer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Fijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:50 schreef Zoë23 het volgende:
Sq
Mannen
Hilmo
Blue
Morgenvroeg weer een afspraak bij de gyn. Zin om onze baby's weer te zienen ik ben erg nieuwsgierig naar hun ligging. Ik denk met de beentjes naar beneden.
Gister laatste werkdag @ afdeling met dropveter. Ik kom na vandaag niet meer terugtot ziens en bedankt. Hadden ze niet verwacht
Vandaag manager andere afdeling gesproken; (waar ik tot mei ook projecten heb gedaan enz) fijn dat je terug komt![]()
Zo kan het gelukkig ook
Is dat tokkie ja? Ik draag al de halve dag geen broek. Knelt teveel op m'n darmpjes. Maar ik blijf over het algemeen wel in bed tv kijken met een borduurseltje erbij, dan vind ik het voor mezelf minder erg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:00 schreef AwayTL het volgende:
Hilmo, vind het echt super knap van je juist. Een extra stap moeten overwinnen voordat je aan zoiets ingrijpends gaat beginnen maakt je juist sterker!
Blue wat balen van de thuisbevalling. Hoop dat de ervaring in het ziekenhuis ook prettig wordt.
Ik voel me tokkie.. Heb last van mijn rug en buik, dus leek het vriend verstandig om even een rondje te lopen. Ik had alleen geen zin om mij weer aan te kleden. Nu loop ik maar rondjes om het huis in pyjamabroek en ochtendjas.
Haha nee, dat is in huis. Dat vind ik zelf ook niet zo erg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:17 schreef Risu het volgende:
[..]
Is dat tokkie ja? Ik draag al de halve dag geen broek. Knelt teveel op m'n darmpjes. Maar ik blijf over het algemeen wel in bed tv kijken met een borduurseltje erbij, dan vind ik het voor mezelf minder erg.
Of is dat ook tokkie
ja daarom HEMA, omdat katoenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Snoenk al terug?
Edit: nee dus..
Ik werd maf vd positieonderbroeken, warme syntetische troep! Nu dus weer gewoon zeemanbungalows!![]()
HEMA positiebroekjes zijn ook syntetisch... En ach voor die paar weken... bungalowsquote:
nee hoor, die ik nu aan heb zijn 100% katoenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
HEMA positiebroekjes zijn ook syntetisch... En ach voor die paar weken... bungalows
nee joh!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:17 schreef Risu het volgende:
[..]
Is dat tokkie ja? Ik draag al de halve dag geen broek. Knelt teveel op m'n darmpjes. Maar ik blijf over het algemeen wel in bed tv kijken met een borduurseltje erbij, dan vind ik het voor mezelf minder erg.
Of is dat ook tokkie
nouja, he... 95%quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, die ik nu aan heb zijn 100% katoen
http://www.hema.nl/winkel(...)#product-tab-content
Ik vraag me af hoe je dat volhoudt... De hele dag in bed...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:17 schreef Risu het volgende:
[..]
Of is dat ook tokkie
Ik had OT gelezen en ik vond dat eigenlijk wel genoegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh en ladies die nog moeten bevallen, blijf vooral uit t nieuwe topic wat mignonne heeft aangemaakt,
Ik was te nieuwsgierig en kan mezelf nu wel wat doen...![]()
![]()
Psh spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen heeft wel een beetje Daisy diep van binnen <3
Ja ik ben dan weer te nieuwsgierig....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had OT gelezen en ik vond dat eigenlijk wel genoeg
Lees gewoon nu een paar positieve bevallingreisverhalenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ik ben dan weer te nieuwsgierig....
Ik wou (wilde?) net zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef Skittles het volgende:
BlueWat enorm balen!
[..]
Psh spreek voor jezelf![]()
Ik ben meer het type Onslow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |