Auto's zijn zo voor mensen in een dorp ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Interieur is ook vrijwel hetzelfde geloof ik. De Toyota wijkt qua buitenkant iets meer af, die vond ik zelf wat leuker. Heb in alle versies gezeten, heb de goedkoopste genomen
Fietsen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Auto's zijn zo voor mensen in een dorp ook![]()
Blij dat hij weg is. Fietsen in de stad![]()
Behalve gisteren met die regen!Toen stom!
Je moet ze ook niet steeds jatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietsen.Ik heb echt teveel fietsen nu. Kan ze nergens meer kwijt.
Ze kan nog niet apporteren. Wel high five'enquote:
quote:
Ik nul.quote:
Dan maak je niet genoeg geluidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze kan nog niet apporteren. Wel high five'en
[..]Het leidt gewoon nogal af als zo'n beest op de achtergrond aan het piepen is
Dat geldt wel voor allesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Sinceria het volgende:
Fietsen zijn fijn zolang ze niet stuk gaan of gejat worden. Maar we leven niet in een utopie.
Ik welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Sinceria het volgende:
Fietsen zijn fijn zolang ze niet stuk gaan of gejat worden. Maar we leven niet in een utopie.
Ik heb er gewoon 1. Zou niet weten waarom ik er meer moet. Tenzij je voor sport ook nog fietst dan heb je er twee nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietsen.Ik heb echt teveel fietsen nu. Kan ze nergens meer kwijt.
Of zij te veel.quote:
Een lekker band is voor mij vaak reden om een paar weken te gaan lopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zelf 1 en twee in bruikleen. Alleen die twee hebben beiden een lekke band
Ik las buikleen en dacht dat je je telefoon te diep geduwd hadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zelf 1 en twee in bruikleen. Alleen die twee hebben beiden een lekke band
Als je een vast traject met openbaar vervoer hebt is het wel handig om er eentje te hebben staan bij een station als dat op fietsafstand van je werk is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 1. Zou niet weten waarom ik er meer moet. Tenzij je voor sport ook nog fietst dan heb je er twee nodig
Een back up fiets is wel handig als je alles voornamelijk op de fiets doetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 1. Zou niet weten waarom ik er meer moet. Tenzij je voor sport ook nog fietst dan heb je er twee nodig
Ik las laatst over iemand die in een zatte bui de hamster van z'n vriendin uit t raam had gegooid met de tekst "Pikachu, ik kies jooouuu!"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is dat trouwens voor maffe wet dat je honden, katten en ganzen niet meer zelf dood mag maken?
Ik bedoel, ik ben het wel eens met het idee van de wet, maar hoe moet ik dat zien?
Hoe komt iemand er nu weer achter of ik zelf mijn gans de nek om heb gedraaid?
En ze willen het uitbreiden naar alle huisdieren. Wie gaat er dan bijhouden of ik mijn goudvis niet door de wc spoel?
Dat moest er even uit
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Sinceria het volgende:
Een lekker band is voor mij vaak reden om een paar weken te gaan lopen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik las buikleen en dacht dat je je telefoon te diep geduwd had
Een extra stationsfiets bij je uitstapstation zou nog een reden zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las laatst over iemand die in een zatte bui de hamster van z'n vriendin uit t raam had gegooid met de tekst "Pikachu, ik kies jooouuu!"
Ik doe alles op de fiets. Ik heb echt geen back-up fiets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een back up fiets is wel handig als je alles voornamelijk op de fiets doet
Ik heb echt een pleurishekel aan lopen. Zo inefficient.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een lekker band is voor mij vaak reden om een paar weken te gaan lopen.
Dan zou je wel weten wat je er mee moet. Die hoef je thuis niet te stallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een extra stationsfiets bij je uitstapstation zou nog een reden zijn.
Meer is beter!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont wel dichter bij een station dan ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, in een stad had ik misschien leuk OV gehad.
Als hobby wel leuk ja, even over de hei wandelen, maar als je echt ergens naartoe moet, gaat het me ook te langzaam.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt een pleurishekel aan lopen. Zo inefficient.
Ik ook niet en dat zorgt af en toe voor gezeikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe alles op de fiets. Ik heb echt geen back-up fiets.
Toen hadden ze ruzie.quote:
Ja, ik woon er praktisch naast, kan de spoorbomen horenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je woont wel dichter bij een station dan ik.
"Hoor de wind waait door de booo-men..."quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik woon er praktisch naast, kan de spoorbomen horen
Laat me raden: vast nog nooit daar op de trein gestapt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goh, vreemd.quote:
De boom zelf?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las laatst over iemand die in een zatte bui de hamster van z'n vriendin uit t raam had gegooid met de tekst "Pikachu, ik kies jooouuu!"
Jawelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat me raden: vast nog nooit daar op de trein gestapt?
Valt me nog mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JawelHij sluit redelijk aan op de trein van/naar Utrecht. En ik weet nog steeds niet welke bus hier waar naartoe gaat.
De vriendin was kwaad op de hamster omdat 'ie uit wraak haar vriend de halsslagader had doorgeknaagd.quote:
Je moet toch iets doen als je daar woont.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze er van het weekend weer aan hebben lopen hangen misschien wel.
Als er geen intercities stoppen telt het niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij niet. Lekker banden zijn een zeldzaamheid met de banden van tegenwoordig. En ik heb wel gewoon een goeie fiets en niet een barrelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat zorgt af en toe voor gezeik
Ik denk dat ie de hamsterbal had moeten gooien ipv alleen de hamster. Veel realistischer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij hoef je pikachu niet te gooien. Die gaat uit zichzelf al
Dat sowieso, maar dan was het niet DE pikachuquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de hamsterbal had moeten gooien ipv alleen de hamster. Veel realistischer.
Dat die niet gejat wrdt dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij niet. Lekker banden zijn een zeldzaamheid met de banden van tegenwoordig. En ik heb wel gewoon een goeie fiets en niet een barrel
Ze worden hier nogal eens gejat (vandaar dat ik niet de meest dure fietsen heb)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij niet. Lekker banden zijn een zeldzaamheid met de banden van tegenwoordig. En ik heb wel gewoon een goeie fiets en niet een barrel
Ik weet niet of deze iets met stroom had. Wellicht de volgende test?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan was het niet DE pikachu
Ik heb ook een oude. Prima voor de korte afstandjes in t centrum. En stappen e.d. doe ik te voet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze worden hier nogal eens gejat (vandaar dat ik niet de meest dure fietsen heb)
Mijn laatste fietsloze periode was weer omdat ie gejat was
Fietsen stelen in Amsterdamquote:
Mijn standaard is wel al 2x afgebroken. Blijkbaar gebruiken ze die dan om de sloten van (duurdere) fietsen open te rammen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Mijn fiets is nog nooit gejatAlleen de inhoud van m'n fietstas wel. Poncho, zadelhoesje, zulke dingen zijn zo weg.
Vanmorgen mn 2e fiets naar de fietsenmaker gebracht met een lekke band. Heb hem er nu maar eens een echte goede op laten zetten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog geen 5,5" iPhone 6 hebt. Of past dat ook makkelijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik voelde de druk om te poepen en dacht meteen "mijn iPhone wil er uit".
Goddammit, you people make me sick!!!!
Die van mij wippen ze zo los, die moet ik voor ik ga fietsen altijd tussen de spaken vandaan trekken. Maar blijkbaar loopt dit dorp achter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn standaard is wel al 2x afgebroken. Blijkbaar gebruiken ze die dan om de sloten van (duurdere) fietsen open te rammen.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik voelde de druk om te poepen en dacht meteen "mijn iPhone wil er uit".
Goddammit, you people make me sick!!!!
Ik heb een keer meegemaakt dat één of andere zieke geest de bouten van mijn voorwiel los had gedraaid zodat ik flink op mijn bek zou gaan als ik over een hobbel zou fietsen. Gelukkig zag ik het op tijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij wippen ze zo los, die moet ik voor ik ga fietsen altijd tussen de spaken vandaan trekken. Maar blijkbaar loopt dit dorp achter.
Gelukkig leef je nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt dat één of andere zieke geest de bouten van mijn voorwiel los had gedraaid zodat ik flink op mijn bek zou gaan als ik over een hobbel zou fietsen. Gelukkig zag ik het op tijd.
Ik snap dat soort "kwajongens streken" nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt dat één of andere zieke geest de bouten van mijn voorwiel los had gedraaid zodat ik flink op mijn bek zou gaan als ik over een hobbel zou fietsen. Gelukkig zag ik het op tijd.
Meid, al instagrammend ros ik er zo 16 angry birds uit!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog geen 5,5" iPhone 6 hebt. Of past dat ook makkelijk?
Nee, ik ook niet. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat soort "kwajongens streken" nooit.
Net zoals vislijn over het fietspad spannenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat soort "kwajongens streken" nooit.
Oh ja bah! Ook weer zoiets inderdaad. Wat is er nu lollig aan iemand mogelijk voor zijn leven invalide te maken, echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals vislijn over het fietspad spannen
Had er altijd twee, een ouwe stadsfiets en een sportieve voor fietstochten maar die laatste is wat gammel geworden, ook alweer 15 jaar oud dus pas nieuwe gekocht.Oude doet het nog wel maar wel minder. Is dus 2e stadsfiets geworden. Nieuwe zet ik ook niet zomaar even bij de Appie neer, dan is ie ook zo weg. En nog een vouwfiets die staat weg te rotten. En een racefiets van een ex van mn zusje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt wat doen jullie allemaal met die fietsen?
Ik pleur de mijne altijd gewoon op het station en er is nog nooit iets mee gebeurd!
Natuurlijk niet, gewoon iedereen doodrijden. Zou ik ook doen in een scootmobiel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen op het fietspad ook weer bijna aangereden door een scootmobiel in een krappe onoverzichtelijke bocht door de bosjes. Domme dikke hut, rem dan in ieder geval af in de bocht voor het geval er een tegenligger aankomt. Ik lag zowat in de struikjes
Jij hebt echt geen humor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja bah! Ook weer zoiets inderdaad. Wat is er nu lollig aan iemand mogelijk voor zijn leven invalide te maken, echt.
Nuttig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee bergingen
Maar daar kunnen geen fietsen in dus die staan gewoon bij de lift
Hendig. Hoezo heb je er twee dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee bergingen
Maar daar kunnen geen fietsen in dus die staan gewoon bij de lift
Tuig he. Word ik hier in het dorp erop aangesproken dat ik er niet mag fietsen ook al loopt er geen kip, word ik ingehaald door een invalide slechthorende op een scootmobiel die toch wel een de 20 km/uur aantikte denk ik. Zo'n snelle dove vind ik veel linkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon iedereen doodrijden. Zou ik ook doen in een scootmobiel.
Mazzelaar.quote:
Ik heb alleen een stationsfiets van 75 euro maar daar kan ik prima een wat langere fietstocht op maken als ik wil.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Had er altijd twee, een ouwe stadsfiets en een sportieve voor fietstochten maar die laatste is wat gammel geworden, ook alweer 15 jaar oud dus pas nieuwe gekocht.Oude doet het nog wel maar wel minder. Is dus 2e stadsfiets geworden. Nieuwe zet ik ook niet zomaar even bij de Appie neer, dan is ie ook zo weg. En nog een vouwfiets die staat weg te rotten. En een racefiets van een ex van mn zusje.![]()
Berging zit een beetje vol.
Jij trekt datsoort dingen gewoon aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen op het fietspad ook weer bijna aangereden door een scootmobiel in een krappe onoverzichtelijke bocht door de bosjes. Domme dikke hut, rem dan in ieder geval af in de bocht voor het geval er een tegenligger aankomt. Ik lag zowat in de struikjes
Ik heb er indirect wel voor betaald hoor, kan hem ook zo verkopen of verhuren, maar hij staat toch aardig volquote:
Die stationsfiets van mij haalt het station net.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stationsfiets van 75 euro maar daar kan ik prima een wat langere fietstocht op maken als ik wil.
Mijn pa heeft van 't weekend een nieuwe tourfiets gekocht van 1500 euro, daar zal dat vast beter mee gaan. Maar niet 20x zo goed denk ik.
Is dat die ene zonder handvattenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die stationsfiets van mij haalt het station net.Is zo'n brakke omafiets zonder versnellingen. Daar fiets ik echt geen 40 - 50 km op wat ik wel doe op mn goede.
Die lui hebben ook totaal geen verkeersinzicht. In het winkelcentrum rijden ze je ook altijd half dood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuig he. Word ik hier in het dorp erop aangesproken dat ik er niet mag fietsen ook al loopt er geen kip, word ik ingehaald door een invalide slechthorende op een scootmobiel die toch wel een de 20 km/uur aantikte denk ik. Zo'n snelle dove vind ik veel linker
Herkenbaar. We hebben hier een hele verdieping die we niet gebruiken en daar hoopt alle rommel die je wel wil bewaren maar niet weg wil gooien zich op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er indirect wel voor betaald hoor, kan hem ook zo verkopen of verhuren, maar hij staat toch aardig volHoe meer ruimte je me geeft, hoe voller het wordt.
Kwajongens streken zoals belletje trekken, ach. Maar dingen waarbij je andere mensne echt schade en letsel berokkend ... en t dan leuk vinden. Dat soort mensen snap ik gewoon echt niet. Als in: Waarom?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals vislijn over het fietspad spannen
Mijn nieuwe was ook 1000. Gaat wel flink wat jaren mee, als ie niet gejat wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stationsfiets van 75 euro maar daar kan ik prima een wat langere fietstocht op maken als ik wil.
Mijn pa heeft van 't weekend een nieuwe tourfiets gekocht van 1500 euro, daar zal dat vast beter mee gaan. Maar niet 20x zo goed denk ik.
M'n moeder is er een keertje door aangereden. Ging per ongeluk, dat ding had kuren en schoot ineens een paar meter vooruit. Beide enkelbanden gescheurdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Die lui hebben ook totaal geen verkeersinzicht. In het winkelcentrum rijden ze je ook altijd half dood.
Die van mij is een prima herenfiets met 7 versnellingen. Alleen de rechterpedaal geeft af-en-toe een kraakje en de banden zullen niet zo heel lang meer mee gaan denk ik (al heb ik ze nog nooit lek gereden). Ohja en hij is paars met grijs. Dat zal wel geholpen hebben met de prijs en het niet gestolen wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die stationsfiets van mij haalt het station net.Is zo'n brakke omafiets zonder versnellingen. Daar fiets ik echt geen 40 - 50 km op wat ik wel doe op mn goede.
En natuurlijk zeggen dat het niet aan hun ligt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder is er een keertje door aangereden. Ging per ongeluk, dat ding had kuren en schoot ineens een paar meter vooruit. Beide enkelbanden gescheurd![]()
Scootmobiels in winkels
Ik kan me ook niet inleven in de mensen die dat doen. Ik heb vroeger ook wel het een en ander uitgespookt maar nooit zoiets. Zou het iets met groepsdruk te maken hebben, stoer willen doen? Of dat kinderen de gevolgen van hun daden nog niet goed kunnen overzien? Het is niet nieuw in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwajongens streken zoals beleltje trekken, ach. Maar dingen waarbij je andere mensne echt schade en letsel berokkend ... en t dan leuk vinden. Dat soort mensen snap ik gewoon echt niet. Als in: Waarom?
Ik zeg nog weleens 'ik had een groter huis moeten kopen'! want ik kan m'n wasrekjes al amper kwijt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Herkenbaar. We hebben hier een hele verdieping die we niet gebruiken en daar hoopt alle rommel die je wel wil bewaren maar niet weg wil gooien zich op.
Voornamelijk als je er zelf toch waarschijnlijk niet bij bent om het te zien, dat soort mensen mag je wmb preventief uit de samenleving ruimen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwajongens streken zoals belletje trekken, ach. Maar dingen waarbij je andere mensne echt schade en letsel berokkend ... en t dan leuk vinden. Dat soort mensen snap ik gewoon echt niet. Als in: Waarom?
Beter dan helemaal dood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Die lui hebben ook totaal geen verkeersinzicht. In het winkelcentrum rijden ze je ook altijd half dood.
Ik prijs mezelf gelukkig met mijn visuele instelling.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
De iPhone is er uit. Ik herhaal: De iPhone is er uit!
Einde bericht.
Is dat een nieuw codewoord ofzo? Als je zegt 'ik ga even facetimen' dat je dan gaat schijten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
De iPhone is er uit. Ik herhaal: De iPhone is er uit!
Einde bericht.
Mwa, liever helemaal dood dan zwaar gehandicapt waardoor je niets meer kan.quote:
Mijn vorige was volgens mij ook 75 euro. Met misschien nog 2x dat bedrag aan onderhoud, 10 jaar lang op gefietst.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn nieuwe was ook 1000. Gaat wel flink wat jaren mee, als ie niet gejat wordt.
Vast Grindr-speak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een nieuw codewoord ofzo? Als je zegt 'ik ga even facetimen' dat je dan gaat schijten?
Als je dat grotere huis eenmaal hebt, heb je geen incentive meer om dingen weg te gooien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg nog weleens 'ik had een groter huis moeten kopen'! want ik kan m'n wasrekjes al amper kwijt.
Maar al geef je me een heel huis, ik kan die dingen dan nog niet kwijt.
Ik denk bij facetimen ineens aan de scatman nuquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een nieuw codewoord ofzo? Als je zegt 'ik ga even facetimen' dat je dan gaat schijten?
Mijn oma-fiets heb ik ook al 7 jaar, doet het prima. Nieuw 200 euro ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn vorige was volgens mij ook 75 euro. Met misschien nog 2x dat bedrag aan onderhoud, 10 jaar lang op gefietst.
Hoarden!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je dat grotere huis eenmaal hebt, heb je geen incentive meer om dingen weg te gooien.
Er is een filmpje van vrouwen die grindr chats voorlezenquote:
Zal ik..?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd een leuke zoekterm op Google Images.
Zij zegt schijten, jij denkt aan scatman...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij facetimen ineens aan de scatman nu
Beeeee bapbap badabap!
In combi met facetime.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij zegt schijten, jij denkt aan scatman...
Denkt dat iedereen het in beperkte mate wel doet. Jij met electronica, Q met katten (ontken maar niet, Q) en ik met... rommel.quote:
Er zijn vast mensen die dat doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In combi met facetime.
"Do you know what time it is? it's facetiiiime!"
Heb er maar twee hoor. Heb het wel met iPhones. En met FOK!-posts. En fietsen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denkt dat iedereen het in beperkte mate wel doet. Jij met electronica, Q met katten (ontken maar niet, Q) en ik met... rommel.
Ik met cavia's en tasjes en troepjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denkt dat iedereen het in beperkte mate wel doet. Jij met electronica, Q met katten (ontken maar niet, Q) en ik met... rommel.
coffee all over the monitorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In combi met facetime.
"Do you know what time it is? it's facetiiiime!"
True, deel is "zonde om weg te doen" en deel is "hier kan ik nog wel iemand blij mee maken".quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, nu heb je er nog maar twee. Wacht maar, over een paar jaar heb je er 'opeens' 17.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb er maar twee hoor. Heb het wel met iPhones. En met FOK!-posts. En fietsen.
Alhoewel dat niet echt hoarden is maar gewoon luiheid. Die glasbak aan de overkant van de weg is ook veel te ver weg.quote:
Het aantal is al 6 jaar behoorlijk stabiel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, nu heb je er nog maar twee. Wacht maar, over een paar jaar heb je er 'opeens' 17.
Ik word het steeds minder.. Hoewel het nu vooral ex-zooi is die ik hoardquote:
Mijn berging ligt wel vol troep maar dat is ook gewoon luiheid.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb meestal "heb er het afgelopen jaar aan gedacht? Nee.. weggooien dan" - mentaliteit.
Of er moet iets van sentimentele waarde aanzitten, maar dat is zelden het geval.
Hoe gaat het met je 3D-videoplayertablet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, deel is "zonde om weg te doen" en deel is "hier kan ik nog wel iemand blij mee maken".
Maar eigenlijk heb ik het meeste allang al niet meer nodig, maar ik heb het geld niet nodig om het te verkopen.
Daarvoor hebben we nu Googlequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb alles nog van mijn eerste studie in het kader 'je weet nooit wanneer je het even terug wil lezen'
Jij vindt het verkopen zelf volgens mij wel leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, deel is "zonde om weg te doen" en deel is "hier kan ik nog wel iemand blij mee maken".
Maar eigenlijk heb ik het meeste allang al niet meer nodig, maar ik heb het geld niet nodig om het te verkopen.
Mijn vader gooide ook echt never nooit wat weg. Maar na twee erfenissen werd het mijn moeder toch wat te gortig (de erfenis was ook weer van een hoarder) dus toen ging de bezem er doorheen.quote:
Oh, die ligt ergens in de gadgetbakquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je 3D-videoplayertablet?
Nou daar kan ik echt veel niet zo duidelijk op vinden hoorquote:
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het aantal is al 6 jaar behoorlijk stabiel.Neem ook geen nieuwe als deze dood gaan.
Heb je ze al zes jaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het aantal is al 6 jaar behoorlijk stabiel.Neem ook geen nieuwe als deze dood gaan.
Ik heb ze ook nog. Liggen stof te happen. Wegdoen? ....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb ook al mijn studieboeken nog. Maar de ene helft is verouderd en niets meer waard, en de andere helft kunnen nog wel eens nuttig zijn om te bewaren
Vind het vooral zonde om die dingen weg te gooien. Kostte toch een hoop geld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb ook al mijn studieboeken nog. Maar de ene helft is verouderd en niets meer waard, en de andere helft kunnen nog wel eens nuttig zijn om te bewaren
Dat. Een mens kan nooit genoeg meuk hebben.quote:
Daar heb ik er maar 35 van, daar kan ik echt geen afscheid van nemenquote:
Over het algemeen kun je studieboeken vrij goed tweedehands verkopen. Maar niet als het methodes zijn die helemaal niet meer gebruikt worden, of een boek waar inmiddels al 2 revisies overheen zijn natuurlijk. Ik heb te lang gestudeerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het vooral zonde om die dingen weg te gooien. Kostte toch een hoop geld.
Maar uiteindelijk kijk ik er nooit in, want idd veroudering enzo.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Daar heb ik er maar 35 van, daar kan ik echt geen afscheid van nemen.
En er zit niets echt recents tussen.
Zo lang heb ik mijn vriendje geloof ikquote:
Mijn werklaptop valt uit elkaar en moet nog 2 jaar mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Wooohooo, nieuwe laptop besteld.
Intel Core i7-4800MQ Processor (Quad Core, 6M Cache, 2.7 GHz), 16GB 1600MHz DDR3L, 15.6" Full HD (1920x1080), AMD Radeon HD 8790M Graphics 2GB GDDR5 , 2.5 inch 500GB Solid State Hybrid Drive, 8X DVD+/-RW Drive, Bluetooth 4.0 + WiDi, WIFI, Webcam + microphone, USB 3.0 x 4, LAN, VGA, HDMI, +/- 2.36 KG
Helaas wel alleen voor het werk
Meeste is iPhone 3gs en die generatie, paar Nokia's, HTC Titan, HP Veer (die wel cool is).quote:
Flinke jongen! Heb je dat nodig voor je werk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Intel Core i7-4800MQ Processor (Quad Core, 6M Cache, 2.7 GHz), 16GB 1600MHz DDR3L, 15.6" Full HD (1920x1080), AMD Radeon HD 8790M Graphics 2GB GDDR5 , 2.5 inch 500GB Solid State Hybrid Drive, 8X DVD+/-RW Drive, Bluetooth 4.0 + WiDi, WIFI, Webcam + microphone, USB 3.0 x 4, LAN, VGA, HDMI, +/- 2.36 KG
Klinkt allemaal topquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Meeste is iPhone 3gs en die generatie, paar Nokia's, HTC Titan, HP Veer (die wel cool is).
Topding, alleen jammer van de lage resolutiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
'Zonde' om aan de nieuwe te werken of vervelend dat op je nieuwe niet alle dingen staan die je nodig hebt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt al maanden een nieuwe laptop en zit nog steeds op de oude
Meeste kan geen Whatsapp aan, denk dat je daar voldoende info aan hebtquote:
Zelfs de iphones nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Meeste kan geen Whatsapp aan, denk dat je daar voldoende info aan hebt.
3GS nog wel hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meeste kan geen Whatsapp aan, denk dat je daar voldoende info aan hebt.
Yepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Flinke jongen! Heb je dat nodig voor je werk?
Ja, die nog net wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs de iphones niet
Wat een bagger dingen zeg
Het schijnt dat ik er niet op mag gamenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Topding, alleen jammer van de lage resolutie.
Ooit was ik er in "thuis", nu resteert er alleen abracadabra.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Zal eens kijken of er nog leven in te krijgen is vanavond dan.quote:
Link!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik maak ook eens een comment op 9gag, echt de hele dag notificaties, nu al 504 likes.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Zal eens kijken of er nog leven in te krijgen is vanavond dan.
Ik heb echt voor elke gelegenheid wel een machinequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik een nieuwe laptop wil, wordt het een ultrabook van maximaal anderhalve kilo ofzo. Maar voorlopig heb ik zoiets niet nodig.
Neuh, zo leuk was het nou ook weer nietquote:
Doe eens sharen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik maak ook eens een comment op 9gag, echt de hele dag notificaties, nu al 504 likes.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt voor elke gelegenheid wel een machine.
Ik plaats ook wel eens een comment, de meest onwaarschijnlijke worden geliked.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zo leuk was het nou ook weer niet.
Beidequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
'Zonde' om aan de nieuwe te werken of vervelend dat op je nieuwe niet alle dingen staan die je nodig hebt?
Ach ja, het is een afwijkingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom ik aan met alleen mn desktop, macbook pro-tje en PS3. En mn werklaptop natuurlijk. En iPad niet te vergeten. En 2 iPhones. En Lumia 520.Maar dat is alles! Volgens mij.
Ik af en toe ja, maar deze staat nu al op 506quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik plaats ook wel eens een comment, de meest onwaarschijnlijke worden geliked.
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is een afwijking.
Ik ga hier geen lijst neerzetten, posts kunnen maar tot een bepaalde hoeveelheid tekst.
Nou... 504 is best veulquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zo leuk was het nou ook weer niet.
De wereld is liefde.quote:
patsersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom ik aan met alleen mn desktop, macbook pro-tje en PS3. En mn werklaptop natuurlijk. En iPad niet te vergeten. En 2 iPhones. En Lumia 520.Maar dat is alles! Volgens mij.
Genoeg om nieuwsgierig van te worden.quote:
Ik heb een tablet voor onderweg, en een laptop die het nog prima doet maar die ik nauwelijks nog gebruik. Zou niet weten waarom ik er nog een laptop bij zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt voor elke gelegenheid wel een machine.
Ik moet er ook niets bij hebben verder, ik heb het alleen welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb een tablet voor onderweg, en een laptop die het nog prima doet maar die ik nauwelijks nog gebruik. Zou niet weten waarom ik er nog een laptop bij zou moeten hebben.
Oh en om het pats-rijtje compleet te maken: Heb ook nog een vrij simpel i5 desktopsysteem, Huawei G615 en HTC One V. Volgens mij is dat het wel.
Ja een bak vol doe-het-zelf elektronicagatgets (Raspberry Pi, meerdere arduino's en toebehoren enzo)
The gay way!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
Bij die Raspberry Pi moet ik altijd aan T denken
De tering. En staat dat ook allemaal aangesloten/in gebruik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet er ook niets bij hebben verder, ik heb het alleen wel.
Bijna alles is door mijzelf "refurbished" hoor.
ik zit op 19 laptops, 6 desktopsystemen oid, en dan tel ik de gadgets, consoles etc niet mee.
Nee johquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De tering. En staat dat ook allemaal aangesloten/in gebruik?
Ik mis haar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
Bij die Raspberry Pi moet ik altijd aan T denken
Dan kom ik nog wel weer tot wat meer systemen, deze zitten al in elkaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja ok als ik in de dozen ga rommelen kan ik ook nog wel een desktopsysteem samenstellen.
We waren maar een vervangingquote:
Hebben jullie ook seks gehad?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Idd. Die gaat nog eens trouwen met die "date". [ afbeelding ]
Ik was eerst![]()
Ontwijk de vraag nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Ook?Ik wist nieteens dat jij d'r gedaan hebt!
Dat zouden we dan wel weer willen hierquote:
Dat ook natuurlijkquote:
Er zitten hier meer getrouwden dan vrijgezellen tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zouden we dan wel weer willen hier.
getrouwde vrouwen mogen tegenwoordig ook werken hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zitten hier meer getrouwden dan vrijgezellen tegenwoordig.
Niet in de omgeving waar ik nu woonquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
getrouwde vrouwen mogen tegenwoordig ook werken hoor
Misschien moet je face up, ass down proberenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Maar ff serieus he. Ik lig nu al minstens 20 min face down ass up en ik heb nog niets gevoeld van t taggen!
Ho ho, over 16 dagen pasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Teveel uitgerekt. Niet zo gek ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Maar ff serieus he. Ik lig nu al minstens 20 min face down ass up en ik heb nog niets gevoeld van t taggen!
Het is een elastische herstellende spier!quote:
Uit elastiek gaat ook de rek na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een elastische herstellende spier!
Onder de 16 mag alleen met toestemming van Wim-Lex hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 3 huwelijksaanzoeken gekregen vrijdag tijdens het draaien, het is waar, girls love DJ's.
Domme dozen.
Deel nou die comment eens sloerie!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 3 huwelijksaanzoeken gekregen vrijdag tijdens het draaien, het is waar, girls love DJ's.
Domme dozen.
Zeg een keer "ja" en dan ben jij ook "verder"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Domme dozen.
Dat was het probleem, ze waren allemaal ouder dan ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onder de 16 mag alleen met toestemming van Wim-Lex he
Tunnelkoordjes. Ik zeg je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit elastiek gaat ook de rek na verloop van tijd.
Komt omdat je pens dan achter de draaitafel verstopt zit!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Domme dozen.
Waar ging het mis?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Komt omdat je pens dan achter de draaitafel verstopt zit!
Perhaps, alleen was er geen draaitafel maar stond ik gewoon achter de barquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat je pens dan achter de draaitafel verstopt zit!
Heul nie!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel vrijgezellen zijn er dan?quote:
Als je maar genoeg drank op hebt maakt dat ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perhaps, alleen was er geen draaitafel maar stond ik gewoon achter de bar.
Allemaal. Iedereen. Kutpubers en Fok!autisten met agorafobie.quote:
Straks ben ik "the only single in the village"quote:
Viel met mij wel mee, ik was tenslotte aan het "werk" maar het is wel veel later geworden dan geplanned en de meesten waren flink de weg kwijt idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drank op hebt maakt dat ook niet meer uit.
Typisch....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Bij die pawnshop bij mij voor de deur staan vaak van die grote sem-pro speakersets etc voor weinig...
true, maar wel goed spul :quote:
Dat een gadget-addict zoals jij ze nog niet heeft verbaast me eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar wel goed spul :
[ afbeelding ]
Zoiets stond er de vorige keer (speakers) voor nog geen 300 euro...
Nou ja, het zijn geen speakers voor thuisgebruik natuurlijk, echt voor veel herrie in een relatief grote ruimte. Maar als je ziet waar ik het soms mee moet doen in sommige tentenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat een gadget-addict zoals jij ze nog niet heeft verbaast me eerlijk gezegd.
Ik zie je al draaien op de bruloft van babsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar wel goed spul :
[ afbeelding ]
Zoiets stond er de vorige keer (speakers) voor nog geen 300 euro...
Nou ja, dat zou evt best kunnen, dat soort feesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je al draaien op de bruloft van babs
Ik weet niet hoe vaak je draait, maar degelijke apparatuur lijkt me wel handig ja. En 300 euro voor dergelijke speakers is natuurlijk niet erg veel geld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn geen speakers voor thuisgebruik natuurlijk, echt voor veel herrie in een relatief grote ruimte. Maar als je ziet waar ik het soms mee moet doen in sommige tenten.
Mwah, niet zo zo'n regelmatige basis dat ik er echt heel erg veel geld in wil steken, maar het is wel handig om bepaalde dingen zelf te hebben ipv te maken moeten hebben met vaak ingebouwde geluidssystemen etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak je draait, maar degelijke apparatuur lijkt me wel handig ja. En 300 euro voor dergelijke speakers is natuurlijk niet erg veel geld.
Kun je niet gewoon opgeven dan, van "Ik kom alleen als jullie zorgen dat je dit en dat hebt staan qua apparatuur"?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn geen speakers voor thuisgebruik natuurlijk, echt voor veel herrie in een relatief grote ruimte. Maar als je ziet waar ik het soms mee moet doen in sommige tenten.
Ik ben geen hardwell oid dat ik van alles kan eisen nee, het is puur amateurwerk, best effortquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon opgeven dan, van "Ik kom alleen als jullie zorgen dat je dit en dat hebt staan qua apparatuur"?
Ik niet, ik wil iemand die bruiloften kan draaienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je al draaien op de bruloft van babs
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil iemand die bruiloften kan draaien
Mijn broertje doet dat nog wel eens, gaat'ie met 2 maten een paar uurtjes draaien in ruil voor onbeperkt zuipen. Maar meestal als voor- of naprogramma van een echte act, dus dan zullen ze om die reden de spulletjes wel op orde hebben denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen hardwell oid dat ik van alles kan eisen nee, het is puur amateurwerk, best effort.
Hoe ga je die van jou noemen?quote:
Je tere zieltjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]2 bruiloften ervaring inmiddels, louter lovende kritieken
.
Yeps, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je tere zieltje
Draai jij ook een half uurtje happy hardcore/hardstyle? Doe je niet moeilijk over Nederlandstalig? Gooi je er ook RnB en rap tussendoor?
Holy crapquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, geen enkel probleem![]()
Heb vrijdag van Abba tot ZZ Top gedraaid met House of Pain, Dj Paul Elstak, Hazes en Gangnamstyle ook nog ergens tussendoor.
Ik draai niet voor mezelf, ik draai wat mensen willen horen.
Het enige half uurtje dat de moeite waard is op menig bruiloftquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Draai jij ook een half uurtje happy hardcore/
Geen idee, maar Fifi gaat het in ieder geval niet wordenquote:
En die laatste is geen hondquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, maar Fifi gaat het in ieder geval niet worden![]()
Ik kan zo'n beest niet eens houden hier, die zou dood gaan van de hitte. Alles groter dan een Pugg heeft het hier al zwaar
Neem een Pig:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, maar Fifi gaat het in ieder geval niet worden![]()
Ik kan zo'n beest niet eens houden hier, die zou dood gaan van de hitte. Alles groter dan een Pugg heeft het hier al zwaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Anders is het natuurlijk snel afgelopen met je "carriere"quote:
I know, been there, done itquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders is het natuurlijk snel afgelopen met je "carriere".
Het is meer dat ik de apparatuur, de muziek zelf en een beetje kennis heb, ik zie mezelf echt niet als een muzikaal wonder, het is gewoon een soort dienst.
Natuurlijk heb ik wel een beetje feeling etc, maar verder kan iedereen het.
Blijft toch leuk om te doenquote:
Ja, dat hoort er wel een beetje bij natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond vooral dat je perse tot het eind MOET blijven op een gegeven moment vervelend worden.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neem een Pig:Good plan, voor op de BBQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Is toch net een husky?quote:
Goed plan, donderdag of vrijdag maar weer een keertje de bbq opstokenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed plan, donderdag of vrijdag maar weer een keertje de bbq opstoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |