Auto's zijn zo voor mensen in een dorp ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Interieur is ook vrijwel hetzelfde geloof ik. De Toyota wijkt qua buitenkant iets meer af, die vond ik zelf wat leuker. Heb in alle versies gezeten, heb de goedkoopste genomen
Fietsen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Auto's zijn zo voor mensen in een dorp ook![]()
Blij dat hij weg is. Fietsen in de stad![]()
Behalve gisteren met die regen!Toen stom!
Je moet ze ook niet steeds jatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietsen.Ik heb echt teveel fietsen nu. Kan ze nergens meer kwijt.
Ze kan nog niet apporteren. Wel high five'enquote:
quote:
Ik nul.quote:
Dan maak je niet genoeg geluidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze kan nog niet apporteren. Wel high five'en
[..]Het leidt gewoon nogal af als zo'n beest op de achtergrond aan het piepen is
Dat geldt wel voor allesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Sinceria het volgende:
Fietsen zijn fijn zolang ze niet stuk gaan of gejat worden. Maar we leven niet in een utopie.
Ik welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Sinceria het volgende:
Fietsen zijn fijn zolang ze niet stuk gaan of gejat worden. Maar we leven niet in een utopie.
Ik heb er gewoon 1. Zou niet weten waarom ik er meer moet. Tenzij je voor sport ook nog fietst dan heb je er twee nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietsen.Ik heb echt teveel fietsen nu. Kan ze nergens meer kwijt.
Of zij te veel.quote:
Een lekker band is voor mij vaak reden om een paar weken te gaan lopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zelf 1 en twee in bruikleen. Alleen die twee hebben beiden een lekke band
Ik las buikleen en dacht dat je je telefoon te diep geduwd hadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zelf 1 en twee in bruikleen. Alleen die twee hebben beiden een lekke band
Als je een vast traject met openbaar vervoer hebt is het wel handig om er eentje te hebben staan bij een station als dat op fietsafstand van je werk is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 1. Zou niet weten waarom ik er meer moet. Tenzij je voor sport ook nog fietst dan heb je er twee nodig
Een back up fiets is wel handig als je alles voornamelijk op de fiets doetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 1. Zou niet weten waarom ik er meer moet. Tenzij je voor sport ook nog fietst dan heb je er twee nodig
Ik las laatst over iemand die in een zatte bui de hamster van z'n vriendin uit t raam had gegooid met de tekst "Pikachu, ik kies jooouuu!"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is dat trouwens voor maffe wet dat je honden, katten en ganzen niet meer zelf dood mag maken?
Ik bedoel, ik ben het wel eens met het idee van de wet, maar hoe moet ik dat zien?
Hoe komt iemand er nu weer achter of ik zelf mijn gans de nek om heb gedraaid?
En ze willen het uitbreiden naar alle huisdieren. Wie gaat er dan bijhouden of ik mijn goudvis niet door de wc spoel?
Dat moest er even uit
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Sinceria het volgende:
Een lekker band is voor mij vaak reden om een paar weken te gaan lopen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik las buikleen en dacht dat je je telefoon te diep geduwd had
Een extra stationsfiets bij je uitstapstation zou nog een reden zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las laatst over iemand die in een zatte bui de hamster van z'n vriendin uit t raam had gegooid met de tekst "Pikachu, ik kies jooouuu!"
Ik doe alles op de fiets. Ik heb echt geen back-up fiets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een back up fiets is wel handig als je alles voornamelijk op de fiets doet
Ik heb echt een pleurishekel aan lopen. Zo inefficient.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een lekker band is voor mij vaak reden om een paar weken te gaan lopen.
Dan zou je wel weten wat je er mee moet. Die hoef je thuis niet te stallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een extra stationsfiets bij je uitstapstation zou nog een reden zijn.
Meer is beter!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont wel dichter bij een station dan ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, in een stad had ik misschien leuk OV gehad.
Als hobby wel leuk ja, even over de hei wandelen, maar als je echt ergens naartoe moet, gaat het me ook te langzaam.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt een pleurishekel aan lopen. Zo inefficient.
Ik ook niet en dat zorgt af en toe voor gezeikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe alles op de fiets. Ik heb echt geen back-up fiets.
Toen hadden ze ruzie.quote:
Ja, ik woon er praktisch naast, kan de spoorbomen horenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je woont wel dichter bij een station dan ik.
"Hoor de wind waait door de booo-men..."quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik woon er praktisch naast, kan de spoorbomen horen
Laat me raden: vast nog nooit daar op de trein gestapt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goh, vreemd.quote:
De boom zelf?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las laatst over iemand die in een zatte bui de hamster van z'n vriendin uit t raam had gegooid met de tekst "Pikachu, ik kies jooouuu!"
Jawelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat me raden: vast nog nooit daar op de trein gestapt?
Valt me nog mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JawelHij sluit redelijk aan op de trein van/naar Utrecht. En ik weet nog steeds niet welke bus hier waar naartoe gaat.
De vriendin was kwaad op de hamster omdat 'ie uit wraak haar vriend de halsslagader had doorgeknaagd.quote:
Je moet toch iets doen als je daar woont.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze er van het weekend weer aan hebben lopen hangen misschien wel.
Als er geen intercities stoppen telt het niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij niet. Lekker banden zijn een zeldzaamheid met de banden van tegenwoordig. En ik heb wel gewoon een goeie fiets en niet een barrelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat zorgt af en toe voor gezeik
Ik denk dat ie de hamsterbal had moeten gooien ipv alleen de hamster. Veel realistischer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij hoef je pikachu niet te gooien. Die gaat uit zichzelf al
Dat sowieso, maar dan was het niet DE pikachuquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de hamsterbal had moeten gooien ipv alleen de hamster. Veel realistischer.
Dat die niet gejat wrdt dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij niet. Lekker banden zijn een zeldzaamheid met de banden van tegenwoordig. En ik heb wel gewoon een goeie fiets en niet een barrel
Ze worden hier nogal eens gejat (vandaar dat ik niet de meest dure fietsen heb)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij niet. Lekker banden zijn een zeldzaamheid met de banden van tegenwoordig. En ik heb wel gewoon een goeie fiets en niet een barrel
Ik weet niet of deze iets met stroom had. Wellicht de volgende test?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan was het niet DE pikachu
Ik heb ook een oude. Prima voor de korte afstandjes in t centrum. En stappen e.d. doe ik te voet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze worden hier nogal eens gejat (vandaar dat ik niet de meest dure fietsen heb)
Mijn laatste fietsloze periode was weer omdat ie gejat was
Fietsen stelen in Amsterdamquote:
Mijn standaard is wel al 2x afgebroken. Blijkbaar gebruiken ze die dan om de sloten van (duurdere) fietsen open te rammen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Mijn fiets is nog nooit gejatAlleen de inhoud van m'n fietstas wel. Poncho, zadelhoesje, zulke dingen zijn zo weg.
Vanmorgen mn 2e fiets naar de fietsenmaker gebracht met een lekke band. Heb hem er nu maar eens een echte goede op laten zetten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog geen 5,5" iPhone 6 hebt. Of past dat ook makkelijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik voelde de druk om te poepen en dacht meteen "mijn iPhone wil er uit".
Goddammit, you people make me sick!!!!
Die van mij wippen ze zo los, die moet ik voor ik ga fietsen altijd tussen de spaken vandaan trekken. Maar blijkbaar loopt dit dorp achter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn standaard is wel al 2x afgebroken. Blijkbaar gebruiken ze die dan om de sloten van (duurdere) fietsen open te rammen.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik voelde de druk om te poepen en dacht meteen "mijn iPhone wil er uit".
Goddammit, you people make me sick!!!!
Ik heb een keer meegemaakt dat één of andere zieke geest de bouten van mijn voorwiel los had gedraaid zodat ik flink op mijn bek zou gaan als ik over een hobbel zou fietsen. Gelukkig zag ik het op tijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij wippen ze zo los, die moet ik voor ik ga fietsen altijd tussen de spaken vandaan trekken. Maar blijkbaar loopt dit dorp achter.
Gelukkig leef je nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt dat één of andere zieke geest de bouten van mijn voorwiel los had gedraaid zodat ik flink op mijn bek zou gaan als ik over een hobbel zou fietsen. Gelukkig zag ik het op tijd.
Ik snap dat soort "kwajongens streken" nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt dat één of andere zieke geest de bouten van mijn voorwiel los had gedraaid zodat ik flink op mijn bek zou gaan als ik over een hobbel zou fietsen. Gelukkig zag ik het op tijd.
Meid, al instagrammend ros ik er zo 16 angry birds uit!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog geen 5,5" iPhone 6 hebt. Of past dat ook makkelijk?
Nee, ik ook niet. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat soort "kwajongens streken" nooit.
Net zoals vislijn over het fietspad spannenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat soort "kwajongens streken" nooit.
Oh ja bah! Ook weer zoiets inderdaad. Wat is er nu lollig aan iemand mogelijk voor zijn leven invalide te maken, echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals vislijn over het fietspad spannen
Had er altijd twee, een ouwe stadsfiets en een sportieve voor fietstochten maar die laatste is wat gammel geworden, ook alweer 15 jaar oud dus pas nieuwe gekocht.Oude doet het nog wel maar wel minder. Is dus 2e stadsfiets geworden. Nieuwe zet ik ook niet zomaar even bij de Appie neer, dan is ie ook zo weg. En nog een vouwfiets die staat weg te rotten. En een racefiets van een ex van mn zusje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt wat doen jullie allemaal met die fietsen?
Ik pleur de mijne altijd gewoon op het station en er is nog nooit iets mee gebeurd!
Natuurlijk niet, gewoon iedereen doodrijden. Zou ik ook doen in een scootmobiel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen op het fietspad ook weer bijna aangereden door een scootmobiel in een krappe onoverzichtelijke bocht door de bosjes. Domme dikke hut, rem dan in ieder geval af in de bocht voor het geval er een tegenligger aankomt. Ik lag zowat in de struikjes
Jij hebt echt geen humor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja bah! Ook weer zoiets inderdaad. Wat is er nu lollig aan iemand mogelijk voor zijn leven invalide te maken, echt.
Nuttig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee bergingen
Maar daar kunnen geen fietsen in dus die staan gewoon bij de lift
Hendig. Hoezo heb je er twee dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee bergingen
Maar daar kunnen geen fietsen in dus die staan gewoon bij de lift
Tuig he. Word ik hier in het dorp erop aangesproken dat ik er niet mag fietsen ook al loopt er geen kip, word ik ingehaald door een invalide slechthorende op een scootmobiel die toch wel een de 20 km/uur aantikte denk ik. Zo'n snelle dove vind ik veel linkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon iedereen doodrijden. Zou ik ook doen in een scootmobiel.
Mazzelaar.quote:
Ik heb alleen een stationsfiets van 75 euro maar daar kan ik prima een wat langere fietstocht op maken als ik wil.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Had er altijd twee, een ouwe stadsfiets en een sportieve voor fietstochten maar die laatste is wat gammel geworden, ook alweer 15 jaar oud dus pas nieuwe gekocht.Oude doet het nog wel maar wel minder. Is dus 2e stadsfiets geworden. Nieuwe zet ik ook niet zomaar even bij de Appie neer, dan is ie ook zo weg. En nog een vouwfiets die staat weg te rotten. En een racefiets van een ex van mn zusje.![]()
Berging zit een beetje vol.
Jij trekt datsoort dingen gewoon aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen op het fietspad ook weer bijna aangereden door een scootmobiel in een krappe onoverzichtelijke bocht door de bosjes. Domme dikke hut, rem dan in ieder geval af in de bocht voor het geval er een tegenligger aankomt. Ik lag zowat in de struikjes
Ik heb er indirect wel voor betaald hoor, kan hem ook zo verkopen of verhuren, maar hij staat toch aardig volquote:
Die stationsfiets van mij haalt het station net.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stationsfiets van 75 euro maar daar kan ik prima een wat langere fietstocht op maken als ik wil.
Mijn pa heeft van 't weekend een nieuwe tourfiets gekocht van 1500 euro, daar zal dat vast beter mee gaan. Maar niet 20x zo goed denk ik.
Is dat die ene zonder handvattenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die stationsfiets van mij haalt het station net.Is zo'n brakke omafiets zonder versnellingen. Daar fiets ik echt geen 40 - 50 km op wat ik wel doe op mn goede.
Die lui hebben ook totaal geen verkeersinzicht. In het winkelcentrum rijden ze je ook altijd half dood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuig he. Word ik hier in het dorp erop aangesproken dat ik er niet mag fietsen ook al loopt er geen kip, word ik ingehaald door een invalide slechthorende op een scootmobiel die toch wel een de 20 km/uur aantikte denk ik. Zo'n snelle dove vind ik veel linker
Herkenbaar. We hebben hier een hele verdieping die we niet gebruiken en daar hoopt alle rommel die je wel wil bewaren maar niet weg wil gooien zich op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er indirect wel voor betaald hoor, kan hem ook zo verkopen of verhuren, maar hij staat toch aardig volHoe meer ruimte je me geeft, hoe voller het wordt.
Kwajongens streken zoals belletje trekken, ach. Maar dingen waarbij je andere mensne echt schade en letsel berokkend ... en t dan leuk vinden. Dat soort mensen snap ik gewoon echt niet. Als in: Waarom?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals vislijn over het fietspad spannen
Mijn nieuwe was ook 1000. Gaat wel flink wat jaren mee, als ie niet gejat wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stationsfiets van 75 euro maar daar kan ik prima een wat langere fietstocht op maken als ik wil.
Mijn pa heeft van 't weekend een nieuwe tourfiets gekocht van 1500 euro, daar zal dat vast beter mee gaan. Maar niet 20x zo goed denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |