Chagrijnen en balenquote:
quote:
Ook al ben ik constant voor mijn ongesteldheid aan het doodgaan van het maagzuur het is onmogelijk dat dat ermee te maken heeft.quote:
Ga je extra katjes uitzoeken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Lekkergeen plannen voor vandaag eigenlijk.
behalve dan ff weg naar het asiel.
Het wordt niet vergoed? Hoe duur is het dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al ben ik constant voor mijn ongesteldheid aan het doodgaan van het maagzuur het is onmogelijk dat dat ermee te maken heeft.
Ik vroeg aan de huisarts of ze iets wist over sterilisatie en verzekering, HA zei dat dat vergoed wordt.
Niet dus![]()
Dus de strijd duurt voort
Ik zou het zooo graag willen. Eentje erbij voor onszelf.quote:
Het wordt pas vergoed vanaf pakket heel duur dus dan zou ik tot januari moeten wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het wordt niet vergoed? Hoe duur is het dan?
Jeetje joh, wat stom allemaal. En je had je best wel erop verheugd ook al klinkt dat zo raar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt pas vergoed vanaf pakket heel duur dus dan zou ik tot januari moeten wachten.
Maar de gynaecoloog gaf wel nog een maas in de wet aan, dus ga maar bespreken of dat mogelijk is
Kutzooi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al ben ik constant voor mijn ongesteldheid aan het doodgaan van het maagzuur het is onmogelijk dat dat ermee te maken heeft.
Ik vroeg aan de huisarts of ze iets wist over sterilisatie en verzekering, HA zei dat dat vergoed wordt.
Niet dus![]()
Dus de strijd duurt voort
Haal er dan minstens 2.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou het zooo graag willen. Eentje erbij voor onszelf.
Ik wil dit al 10 jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeetje joh, wat stom allemaal. En je had je best wel erop verheugd ook al klinkt dat zo raar.
Mja klinkt alsof ze jou ook niet echt begrijpt dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil dit al 10 jaar.
Ik reageer ook helemaal niet goed op die hormoonstoten die je krijgt bij pil enz.
De gyn begon ook meteen over de mirena, daar kiezen heel veel vrouwen voor want dan worden ze ook niet meer ongesteld. Ze was dat ding echt aan het verkopen aan me.
Heel stom maar ik ben 12 jaar niet ongesteld geweest, ik heb zitten huilen toen ik het eindelijk weer werd. Ik voelde mij eindelijk weer vrouw![]()
Ik stoor mij niet aan die ongesteldheid, ik omarm die juist (en na 2 uur vervloek ik hem weer maar dat terzijde)
Dat is toch leukk!!!!!! Een voordeel, dat witte krukje hebben we al.quote:
Dan is het nog maar een kleine stap naar een kattenparadijs. 30 van die beestjes in huis ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is toch leukk!!!!!! Een voordeel, dat witte krukje hebben we al.
Ja is heel leuk maar 30 is wel veel he :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het nog maar een kleine stap naar een kattenparadijs. 30 van die beestjes in huis ofzo.
Nee toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is heel leuk maar 30 is wel veel he :$
"Tam's Poesjes Paradijs"!!!quote:
Ik ergerde me er ook aan maar tegelijkertijd ook fantastisch gedaan.quote:
Daarom juist.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ergerde me er ook aan maar tegelijkertijd ook fantastisch gedaan.
Ik zou er voor gaan.quote:
Mooi groot bord boven de voordeur.quote:
Tam.quote:
Hahaha. Als een character je op die manier kan ergeren speelt ie goed jaquote:
Die Bobby toch, hij blijft maar doorgaanquote:
Echt wel.quote:
Gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef zeefje het volgende:
ik hoef geen 30 poesjes hoor, kom ik handen tekort
1 is genoeg toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef zeefje het volgende:
ik hoef geen 30 poesjes hoor, kom ik handen tekort
Ben je denk ik wel bijna 24 uur per dag bezig met poesjes.quote:
quote:
Ik kan in ieder geval maar 1 kater tegelijk aan. Meerdere poesjes moet ik ook maar eens proberen. Ik hoor er goede verhalen over.quote:
eerst maar eens een poesje he, aangezien dat soms al een opgave isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval maar 1 kater tegelijk in. Meerdere poesjes moet ik ook maar eens proberen. Ik hoor er goede verhalen over.
Alcohol schijnt te werken, alleen komt die kater dan steeds weer om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
eerst maar eens een poesje he, aangezien dat soms al een opgave is
grote kater?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:04 schreef yats het volgende:
[..]
Alcohol schijnt te werken, alleen komt die kater dan steeds weer om de hoek kijken.
Vooral een dikke kater. Een echte rode jeweetwelkater dus.quote:
owhjaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral een dikke kater. Een echte rode jeweetwelkater dus.
ik zit in zeeland 28graden hier. Bij mij thuis in rotterdam is het bewolktquote:
quote:
Alcohol levert me gelukkig zelden een echte kater op.quote:
Hallo mevrouw met al dat lekkers.quote:
vervelend voor het poesjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Alcohol levert me gelukkig zelden een echte kater op.
Dank je mopquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zit in zeeland 28graden hier. Bij mij thuis in rotterdam is het bewolkt
[..]
Leuke ui
Hallo Meneerquote:
Dat zeg ik ook altijd, maar ze geloven me nooit.quote:
okequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar ze geloven me nooit.
Maar met die rooie is alles goed, die heeft het nog nooit zo goed gehad als hier.
Alles wel?quote:
quote:DEVENTER - In een maand tijd stal de Deventerse D.K. (55) maar liefst elf televisies bij de MediaMarkt aan het Boreelplein in haar woonplaats.
Ze plaatste de dozen voor haar voeten op haar scootmobiel en reed vervolgens zonder te betalen langs de kassa.
In februari werd de vrouw betrapt met een gestolen televisie. Omdat er meer tv's van dat type werden gemist, werden de beveiligingsbeelden teruggekeken. Daaruit bleek dat de vrouw tien keer eerder een kort bezoek had gebracht aan de winkel. De rechter legde haar, conform de eis, een gevangenisstraf op van vijf maanden, waarvan de helft voorwaardelijk met daaraan gekoppeld een behandelverplichting. In de straf werd meegenomen dat K. tijdens haar aanhouding in het bezit was van een halve gram heroïne.
Dat ze dat zo vaak voor elkaar heeft gekregenquote:
quote:
Mooi.quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Ja, hier ook. straks weer tukken.
Dat ja,, ik zou die cassieres daar ook straf geven, totaal niet opkijken als er een scootmobiel met een tv voor de kassa voorbij gaatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef zeefje het volgende:
[..]ik las het in de krant. opzich best een baas hoor dat je dat zo makkelijk kan meesmokkelen
Fingers crossed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ik ga zo richting ziekenhuis met mams dus nog even spannend
idd kansloze cassieres dan. wrs tokkies omdat cassieresquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ja,, ik zou die cassieres daar ook straf geven, totaal niet opkijken als er een scootmobiel met een tv voor de kassa voorbij gaat
succes meisquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ik ga zo richting ziekenhuis met mams dus nog even spannend
Dank jequote:
Hmmm taartquote:
Dank je mopquote:
Weet ikquote:
Ow ik wel en zeker met die vruchtjes er zo opquote:
geef mij maar monchou of appelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow ik wel en zeker met die vruchtjes er zo op
Nee.quote:
Degene die geslaagd is heeft dit op fb gezet nu ga ik lekker haten en doen alsof ik slim ben. wat kan ik zetten ''het is gefelicteert omdat....?''quote:
Lust ik ookquote:
en selfmade slagroom.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lust ik ooken appel alleen als het zelfgemaakt is
Ja dat ligt er echt aan waar de taart vandaan komtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
en selfmade slagroom.
ik vind mij slagroomtaart de slagroom te overheersend. logisch wel, maar niet lekker.
ik begin er gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat ligt er echt aan waar de taart vandaan komtzit zoveel verschil in per bakker
Oke inderdaad aparte combiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik begin er gewoon niet aan.
wij hebben bij onze bakker ook iets lekkers.
aan de onderkant bitterkoek. vulling van mokka en bovenop chocolade
klinkt raar maar is echt super lekker
Dat is goedquote:
Oeh.quote:
Misschien wel.quote:
Klinkt goed.quote:
Nee dan kan Carooltje met hem meerijdenquote:
Gezelligquote:
dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dan kan Carooltje met hem meerijden
Kom je naast me zitten in de trein?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dan kan Carooltje met hem meerijden
hahaha wil je met de trein weetje hoe een tyfuseindquote:
De trein?quote:
Al was het andersom zou ik nog liever met de auto gaanquote:
Ja. Ik heb geen auto.quote:
Als ze met mij mee wil rijden moet dat wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
hahaha wil je met de trein weetje hoe een tyfuseind
begrijpelikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Al was het andersom zou ik nog liever met de auto gaan
dus jij rijdt met caro meequote:
weet je wat dat kostquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze met mij mee wil rijden moet dat wel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
begrijpelik
[..]
dus jij rijdt met caro mee
Volgens jullie niet.quote:
Best goedkoop voor 3,5 uur met privé chauffeur.quote:
Hai Samzquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef Samzz het volgende:
. Wat ben ik blij dat ik morgen vrij ben. Nondeju.
Al mag ik niet klagen, de vrouw waar ik gisteren mee heb gewerkt maakt dagen van meer dan 14 uur...
niet teveel afleiden dan hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat lijkt mij een veel beter plan
jij moet natuurlijk wel in natura terug betalenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Best goedkoop voor 3,5 uur met privé chauffeur.
In naturaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
niet teveel afleiden dan he
[..]
jij moet natuurlijk wel in natura terug betalen
Ik zal mijn handen thuis houden en een shirt zonder inkijk dragen.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja ik ga mij omkleden en de deur uit
Fijne dag verder allemaal
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja ik ga mij omkleden en de deur uit
Fijne dag verder allemaal
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal mijn handen thuis houden en een shirt zonder inkijk dragen.
wel een bh, anders heb je moobsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja dan zal ik dat ook doen, behalve de inkijk danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dan zal ik dat ook doen, behalve de inkijk dan
Ja.quote:
Heb ik eindelijk tieten in de buurt die ik dagelijks vast kan pakken moeten ze weer weg.quote:
agossiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk tieten in de buurt die ik dagelijks vast kan pakken moeten ze weer weg.
Ja.quote:
quote:
Alsof ik daar wat om geefquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen bonen koffie voor jou dus de volgende keer.
Neequote:
Ja, nu werkt mijn chantage dus nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heel vervelend ja...
[..]
Halloooo VA
Ligt eraan.quote:
De exemplaren die ik tot nu toe heb mogen plezieren welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, nu werkt mijn chantage dus niet
[..]
Ligt eraan.
ey lolaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heel vervelend ja...
[..]
Halloooo VA
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Oke ? dan nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, nu werkt mijn chantage dus niet
[..]
Ligt eraan.
Het gaat best wel heel geweldig, met u?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAA
Hoe is het
[..]
Oke ? dan niet
hai
het prima ende geweldigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat best wel heel geweldig, met u?
Vast wel iets waar je vatbaar voor bentquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben daar niet zo gevoelig voor
Ik ook niet, daarom zit ik hierquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
het prima ende geweldig
alleen ik heb niks leuks te doen
Bacteriën jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel iets waar je vatbaar voor bent
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zit ik hier
Ik ben geen fan van het strandquote:
Ik zou me echt PRIMA kunnen vermaken in mijn eentje, muziekje mee, boek mee, beetje mensen kijken. Bakkie fruit mee, wat te drinken.. Ultieme ontspanningquote:
zou ik niet doen, want het is niet gefeliciteert.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Degene die geslaagd is heeft dit op fb gezet nu ga ik lekker haten en doen alsof ik slim ben. wat kan ik zetten ''het is gefelicteert omdat....?''
ja klinkt wel gezelligquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou me echt PRIMA kunnen vermaken in mijn eentje, muziekje mee, boek mee, beetje mensen kijken. Bakkie fruit mee, wat te drinken.. Ultieme ontspanning
dat zei ado net?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou ik niet doen, want het is niet gefeliciteert.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou me echt PRIMA kunnen vermaken in mijn eentje, muziekje mee, boek mee, beetje mensen kijken. Bakkie fruit mee, wat te drinken.. Ultieme ontspanning
nee.quote:
Heeeeerlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]precies, ik zit nu ook met een biertje op het terras lekker over het strand en zee uit te kijken, mensen kijken, beetje muziek luisteren en uiteraard FOK!ken
Ik ben ook dom.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
Op die taart staat:
Bakker dinges feliciteert enz. En dan is het wel met n T, maar jij schrijft nu GEfeliciteert en dat is nooit met een T.
Staat ook niet op die taart trouwens.
Nee, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben ook dom.
op die taart is het dus feliciteert?
zo staat het niet op de taart met ge ervoorquote:
Dan ben je genaaid.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
zo staat het niet op de taart met ge ervoor
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
zo staat het niet op de taart met ge ervoor
naaienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben je genaaid.
Of je het lekker vind of niet
quote:
Thanks! Al werk ik wel gemiddeld 40 uur per weekquote:
beter dan 6 weken thuiszittenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks! Al werk ik wel gemiddeld 40 uur per weekMaar even geen school meer
Wat voor een project?quote:
oh hallo, tijd niet gezienquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een project?
18+?
[..]
oh hallo, tijd niet gezien
Dat scheelt wel iets dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks! Al werk ik wel gemiddeld 40 uur per weekMaar even geen school meer
Nee dat is niet 18+ nee.quote:
Hier in de SC wel hoorquote:
klopt, Het is naaien, met een naaimachine lekker oldschoolquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is niet 18+ nee.
[..]
Hier in de SC wel hoor
Aww yiss.quote:
Dubbel feest!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aww yiss.
En ben de pandapunten dus kwijt
Niets mis met genaaid worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben je genaaid.
Of je het lekker vind of niet
Ik heb de naald, dus ik ben degene die naait.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dubbel feest!!Gefeliciteerd man!
Congratsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aww yiss.
En ben de pandapunten dus kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Congratsik haal je bijna in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:
Maar dat is dan uit vrije wil neem ik aanquote:
ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben ook dom.
op die taart is het dus feliciteert?
Gaat niet gebeuren VA, ook al denkt zeefje van welquote:
dat is het bij iedereen. yats kan ook naar de hoeren gaan is hij ook van zijn punten af.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is dan uit vrije wil neem ik aan
Ja dag, dan maar geen seks. Mij zul je niet bij de hoeren zien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat is het bij iedereen. yats kan ook naar de hoeren gaan is hij ook van zijn punten af.
Dus in feite heb je het toch echt zelf in de hand.
maar het is dan ook uit vrije wilquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dag, dan maar geen seks. Mij zul je niet bij de hoeren zien.
Maar er van uitgaande dat je je pandapunten wil dumpen bij iemand die je niet hoeft te betalenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat is het bij iedereen. yats kan ook naar de hoeren gaan is hij ook van zijn punten af.
dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar er van uitgaande dat je je pandapunten wil dumpen bij iemand die je niet hoeft te betalen
Eh...Nee...Sowieso telt betaalde seks mijns inziens niet mee. Ik hoef geen seks met iemand waarvan ik weet dat die alleen maar seks met me heeft omdat ik haar daarvoor betaal.quote:
Niks mis met hem zelf in de hand nemenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dan kom je niet van je punten afquote:
Klopt, maar dat gaat op den duur vervelen.quote:
Ja leuk...quote:
In dat geval.............tot over 5 minutenquote:
quote:
Werk zequote:
Och, 1 punt valt best meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
Stel je voor dat je een pandapunt hebt zeg, de wereld vergaat.
Ja, sorry, ik moet af en toe even wat leuks doen.quote:
Je zak leegmaken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef yats het volgende:
[..]
Och, 1 punt valt best mee
[..]
Ja, sorry, ik moet af en toe even wat leuks doen.
Nee, ik postte toch al dat de lol daarvan een beetje weg is?quote:
Pics of je username is onwaarquote:
fapfapquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Eerst rukken daarna tukkenquote:
Oh daar zijn dus die vlekken van...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net gefapt op een spiegelselfie van Tamashii
Terecht.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
Met de hand telt nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja Bobby mag schoonmakenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh daar zijn dus die vlekken van...
1 piemel en dat is de mijne hoorquote:
Nou nouquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
Ja die was best leukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
Die heb ik niet op facebook, helaaschquote:
Jammerdebammer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heb ik niet op facebook, helaasch
Net schreeuwde iedereen nog moord en brandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Heb jij tamas op facebook? Eens zien of ik jou kan vinden...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
Dat moeten ze zelf weten. Stelletje aanstellers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net schreeuwde iedereen nog moord en brand
Lul.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
FOK! is saai de laatste tijd, weinig relletjes, niet al te veel lekkende naaktpics.
Een dag niet geneukt is een dag niet geleefdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Heb jij tamas op facebook? Eens zien of ik jou kan vinden...
[..]
Dat moeten ze zelf weten. Stelletje aanstellers.
Watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lul.
[..]
Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd
Of was dat nou wat anders
Zoiets ja...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd
Of was dat nou wat anders
Eventjes heel snel die gore bakkes houdenquote:
Sedan, dit pik je toch niet he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eventjes heel snel die gore bakkes houden
Ach, ga jij maar in een hoekje huillie doenquote:
Ik moet alleen huilen van jouw postsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, ga jij maar in een hoekje huillie doen
coochie coochie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eventjes heel snel die gore bakkes houden
Ik leg hem zo wel over de knie, de babyquote:
Omdat ik wel een vriendin heb ja?quote:
Onder de gordel jonguhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik wel een vriendin heb ja?
Gezelligheid?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Rellen zijn niet boeiend.
Ik hou meer van gezelligheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Kind is jarig, kind mag avondeten kiezen: we eten spinazie![]()
iewlquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een bazenkind.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Wow, sinds wanneer ben ik 12quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik eet echt ZELDEN spinazie, mijn moeder lust t niet, dus dan eten we het maar niet.
En ik maar zeiken over spruitjes maar neeee
Spruitjes zijn dan ook fucking lekker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik eet echt ZELDEN spinazie, mijn moeder lust t niet, dus dan eten we het maar niet.
En ik maar zeiken over spruitjes maar neeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |