Chagrijnen en balenquote:
quote:
Ook al ben ik constant voor mijn ongesteldheid aan het doodgaan van het maagzuur het is onmogelijk dat dat ermee te maken heeft.quote:
Ga je extra katjes uitzoeken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Lekkergeen plannen voor vandaag eigenlijk.
behalve dan ff weg naar het asiel.
Het wordt niet vergoed? Hoe duur is het dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al ben ik constant voor mijn ongesteldheid aan het doodgaan van het maagzuur het is onmogelijk dat dat ermee te maken heeft.
Ik vroeg aan de huisarts of ze iets wist over sterilisatie en verzekering, HA zei dat dat vergoed wordt.
Niet dus![]()
Dus de strijd duurt voort
Ik zou het zooo graag willen. Eentje erbij voor onszelf.quote:
Het wordt pas vergoed vanaf pakket heel duur dus dan zou ik tot januari moeten wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het wordt niet vergoed? Hoe duur is het dan?
Jeetje joh, wat stom allemaal. En je had je best wel erop verheugd ook al klinkt dat zo raar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt pas vergoed vanaf pakket heel duur dus dan zou ik tot januari moeten wachten.
Maar de gynaecoloog gaf wel nog een maas in de wet aan, dus ga maar bespreken of dat mogelijk is
Kutzooi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al ben ik constant voor mijn ongesteldheid aan het doodgaan van het maagzuur het is onmogelijk dat dat ermee te maken heeft.
Ik vroeg aan de huisarts of ze iets wist over sterilisatie en verzekering, HA zei dat dat vergoed wordt.
Niet dus![]()
Dus de strijd duurt voort
Haal er dan minstens 2.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou het zooo graag willen. Eentje erbij voor onszelf.
Ik wil dit al 10 jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeetje joh, wat stom allemaal. En je had je best wel erop verheugd ook al klinkt dat zo raar.
Mja klinkt alsof ze jou ook niet echt begrijpt dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil dit al 10 jaar.
Ik reageer ook helemaal niet goed op die hormoonstoten die je krijgt bij pil enz.
De gyn begon ook meteen over de mirena, daar kiezen heel veel vrouwen voor want dan worden ze ook niet meer ongesteld. Ze was dat ding echt aan het verkopen aan me.
Heel stom maar ik ben 12 jaar niet ongesteld geweest, ik heb zitten huilen toen ik het eindelijk weer werd. Ik voelde mij eindelijk weer vrouw![]()
Ik stoor mij niet aan die ongesteldheid, ik omarm die juist (en na 2 uur vervloek ik hem weer maar dat terzijde)
Dat is toch leukk!!!!!! Een voordeel, dat witte krukje hebben we al.quote:
Dan is het nog maar een kleine stap naar een kattenparadijs. 30 van die beestjes in huis ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is toch leukk!!!!!! Een voordeel, dat witte krukje hebben we al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |