SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasda?quote:
edit: ah! http://www.lechtibiketour(...)9&Itemid=254&lang=en
Maar de knop course doet 't niet hier![]()
![]()
Je kan ook een najaars200 km Ivo tocht doen.
Of lekker op de bank met een belgisch biertje een boek of tijdschrift over wielrennen lezen, dan krijg ik ook altijd weer zin in fietsen.![]()
Nee die site is een beetje gaar, tis niet heel veel hoogtemeters maar vlak ook niet. Beetje heuvelachtig/glooiend daar. Je kan ook prima eigen tempo rijden want er zijn vast wel deelnemers die net zo hard als jij rijden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Wasda?
edit: ah! http://www.lechtibiketour(...)9&Itemid=254&lang=en
Maar de knop course doet 't niet hier![]()
![]()
Zodra die tour begint wil ik zelf ook snel zat weer wielrennertje spelen.
Of ff nieuwe meuk kopen. Werkt ook altijd wel![]()
uhhuh 'hard'quote:Maar wel lachen idd... Mjah weer frankrijk enzo... Toch minder makkelijk dan fiets achterin flikkeren en naar wageningen/valkenburg rijden
Maar ga er zeker ff over nadenken.
![]()
Iets verder dan Limburg maar niet megaver. Tis net over de grens dus +/-3 uur vanaf Rotterdam en je bent er. Datum op de site klopt ook niet volgens wombcat is het de 30e ofzo. Enne tentje mee en biertjes na afloop natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:21 schreef muzas het volgende:
[..]
uhhuh 'hard'Maar wel lachen idd... Mjah weer frankrijk enzo... Toch minder makkelijk dan fiets achterin flikkeren en naar wageningen/valkenburg rijden
Maar ga er zeker ff over nadenken.
![]()
Ik wilde La Laurent Desbiens ook wel rijden, afhankelijk van hoe de kleine zich tegen die tijd gedraagt (heb wel al een voorzichtige toestemming van de huisbaas)If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ga je mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://pantanifilm.com/#gotohome
Jammer dat deze niet in Nederland draait
[..]
Homo![]()
Oh shit even snel naar indekken.nlquote:Helaas gaat m niet worden dus.quote:“mijn zadel staat te hoog”![]()
Lijkt me wel een leuke cyclo, nooit gereden. Tis niet een massa event waar 1.000.000 mensen aan mee doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:27 schreef MarcoD het volgende:
Ik wilde La Laurent Desbiens ook wel rijden, afhankelijk van hoe de kleine zich tegen die tijd gedraagt (heb wel al een voorzichtige toestemming van de huisbaas)![]()
Homoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh shit even snel naar indekken.nl
[..]
Helaas gaat m niet worden dus.![]()
Dat is dat wel een nadeel. Daar heb ik dit jaar echt van genoten bij bijvoorbeeld de AGR. Lekker heuvelop moeten remmen, 400 meter vóór de bevoorrading al in de rij voor een bekertje veel te zoete gesponsorde meuk, de heerlijke dries-roelvink-tiefusherrie bij het oh-zo gezellige finishdorp lekker lallen tussen de dronken bezwete 60+'ers. En natuurlijk de medaille, want daar doe ik het voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke cyclo, nooit gereden. Tis niet een massa event waar 1.000.000 mensen aan mee doen.
Je gaat me toch niet vertellen dat die laurens lesbiennes gewoon doorfietsen is he?![]()
Toertochten zijn sowieso overrated.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is dat wel een nadeel. Daar heb ik dit jaar echt van genoten bij bijvoorbeeld de AGR. Lekker heuvelop moeten remmen, 400 meter vóór de bevoorrading al in de rij voor een bekertje veel te zoete gesponsorde meuk, de heerlijke dries-roelvink-tiefusherrie bij het oh-zo gezellige finishdorp lekker lallen tussen de dronken bezwete 60+'ers. En natuurlijk de medaille, want daar doe ik het voor.
Je gaat me toch niet vertellen dat die laurens lesbiennes gewoon doorfietsen is he?![]()
Ja 'k vrees van wel. Als Patty Pakhaas meegaat kan je anders wel bij hem in zijn wiel, want die is toch opgebrand na 60km.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is dat wel een nadeel. Daar heb ik dit jaar echt van genoten bij bijvoorbeeld de AGR. Lekker heuvelop moeten remmen, 400 meter vóór de bevoorrading al in de rij voor een bekertje veel te zoete gesponsorde meuk, de heerlijke dries-roelvink-tiefusherrie bij het oh-zo gezellige finishdorp lekker lallen tussen de dronken bezwete 60+'ers. En natuurlijk de medaille, want daar doe ik het voor.
Mwah, de populaire wel denk ik... Maar bijvoorbeeld die la chouffe classic vond ik echt top geregeld. En het is ook het principe wat me wel aanspreekt... uitgepijlde routes in een omgeving waar je niet vaak fietst, onderweg makkelijk bidonnetjes/eten aanvullen, etc. En het werkt voor mij vaak als een stok achter de deur. Maar idd, die massahysterie is minder.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toertochten zijn sowieso overrated.![]()
Die gozer van de 500 km tocht die Kaas pas poste heeft een mooi blog zeg![]()
http://between-cities.tumblr.com/![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:38 schreef muzas het volgende:
Daar heb ik dit jaar echt van genoten bij bijvoorbeeld de AGR. Lekker heuvelop moeten remmen, 400 meter vóór de bevoorrading al in de rij voor een bekertje veel te zoete gesponsorde meuk, de heerlijke dries-roelvink-tiefusherrie bij het oh-zo gezellige finishdorp lekker lallen tussen de dronken bezwete 60+'ers. En natuurlijk de medaille, want daar doe ik het voor.![]()
![]()
![]()
Ik zie de toegevoegde waarde vaak niet echt. Routes haal ik van internet, koffiestops is het eten beter, het moet wel een heel tof concept zijn dat ik er dan voor wil betalen om in file een bultje op te rijden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Mwah, de populaire wel denk ik... Maar bijvoorbeeld die la chouffe classic vond ik echt top geregeld. En het is ook het principe wat me wel aanspreekt... uitgepijlde routes in een omgeving waar je niet vaak fietst, onderweg makkelijk bidonnetjes/eten aanvullen, etc. En het werkt voor mij vaak als een stok achter de deur. Maar idd, die massahysterie is minder.![]()
Muzas, heb je de Dam tot Dam al eens gereden? Is wel een vlakke tocht, dus weinig uitdaging wat dat betreft. Maar wel druk, dweilorkesten bij de bevoorrading, te zoete gesponsorde meuk etc. Dus je zal je d'r helemaal thuis voelen. En 1 van de laatste grote tochten in het jaar volgens mij. Heb je weer een doel in het leven.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |