Je bent een Belg en mag niet stemmen.quote:
Ik heb een NL paspoort in de keukenla liggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent een Belg en mag niet stemmen.
Hoe denken wij Nederlandse FOK!kers over de kansen van de Belgen?
Alsof Argentinië de kwartfinale zeker haalt.. Messi uitschakelen en het team is niks meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alsof België van Argentinië gaat winnen.
Ik heb dan ook niet gestemd; wedstrijd zonder favoriet, met een onvoorspelbare uitslag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:10 schreef Lothiriel het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hebben gestemd uit hoop dat België verliest en hoeveel echt denken dat VS beter is dan België
VS presteert beter dan verwacht, België minder goed dan verwacht (en gehoopt in mijn geval). Maar alsof ze de enigen zijn? En dat daarmee de VS plots sowieso gaat winnen, is wel een gekke gedachtekronkel.
Kan ik het wel mee eens zijn. Kan alleen niet tegen die opportunistische mensen die nogal wijdverspreid lijken te zijn op FOK!.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet gestemd; wedstrijd zonder favoriet, met een onvoorspelbare uitslag.
Juist omdat overschreeuwen ligt volgens mij bij de neutrale toeschouwers de voorkeur meer bij de VS. De Belgjes hadden vooraf grootste plannen, en gingen het wel even laten zien, Nederland kon er niks meer van. En nou zijn ze met niet bepaald sprankelend voetbal de poule door, terwijl VS gewoon leuker voetbal speelt en niet zo hoog van de toren blaast.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef cemeteryslut het volgende:
ik vind US een verrassende ploeg, ook veel sympathieker dan ik had verwacht. De belgen lijken zichzelf een beetje te overschreeuwen. We gaan het zien! Ik hoop op een spannende wedstrijd maar denk dat VS hem toch gaat pakken.
niet onderdoen voor wie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Rosario het volgende:
VS heeft meer strijdlust, dat ontbreekt totaal bij de Belgen. Daarnaast hebben ze een veel beter coach en spelers die eigenlijk niet onderdoen..
In Amerika zijn ze er van overtuigd dat ze wereldkampioen gaan worden alleszinsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Juist omdat overschreeuwen ligt volgens mij bij de neutrale toeschouwers de voorkeur meer bij de VS. De Belgjes hadden vooraf grootste plannen, en gingen het wel even laten zien, Nederland kon er niks meer van. En nou zijn ze met niet bepaald sprankelend voetbal de poule door, terwijl VS gewoon leuker voetbal speelt en niet zo hoog van de toren blaast.
Die laatste zinquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Rosario het volgende:
VS heeft meer strijdlust, dat ontbreekt totaal bij de Belgen. Daarnaast hebben ze een veel beter coach en spelers die eigenlijk niet onderdoen..
Haha, ja, je moet daar een beetje 'doorheen' lezen - maar dat valt inderdaad lang niet altijd mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Kan ik het wel mee eens zijn. Kan alleen niet tegen die opportunistische mensen die nogal wijdverspreid lijken te zijn op FOK!.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
In Amerika belgie zijn ze er van overtuigd dat ze wereldkampioen gaan worden alleszins
Misschien dringt dat hier wat minder door danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
In Amerika zijn ze er van overtuigd dat ze wereldkampioen gaan worden alleszins
Ach, ik heb wel het idee gekregen dat je met Wilmots de oorlog niet gaan winnen. Die man staat als een ADHD'er langs die lijn te springen, gooit z'n opstelling om, durft niet in te grijpen op spitspositie, stelt half fitte spelers op die dan na korte tijd uitvallen, kost je weer een wissel.quote:
Nah, enkel wat schreeuwers en misschien naïevelingen voor het WK begon. Die laatste groep heeft alleszins hopelijk het licht gezien na de zwakke groepsfase.quote:
Nou ja, ze prijzen hun team helemaal de hoogte in en staat al in de kwartfinales als je hun media zo leest. België speelt zwak dus daar gaan we wel eventjes makkelijk van winnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien dringt dat hier wat minder door dan
[..]
Ach, ik heb wel het idee gekregen dat je met Wilmots de oorlog niet gaan winnen. Die man staat als een ADHD'er langs die lijn te springen, gooit z'n opstelling om, durft niet in te grijpen op spitspositie, stelt half fitte spelers op die dan na korte tijd uitvallen, kost je weer een wissel.
Voeg daaraan toe: geen visie, geen lef, geen team builder (ben ik bang). Met afstand de zwakste schakel aan Belgische zijde.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ach, ik heb wel het idee gekregen dat je met Wilmots de oorlog niet gaan winnen. Die man staat als een ADHD'er langs die lijn te springen, gooit z'n opstelling om, durft niet in te grijpen op spitspositie, stelt half fitte spelers op die dan na korte tijd uitvallen, kost je weer een wissel.
En een dikke vette minderwaardigheidscomplex jegens Nederlandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Voeg daaraan toe: geen visie, geen lef, geen team builder (ben ik bang). Met afstand de zwakste schakel aan Belgische zijde.
Wie? Wilmots?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:29 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
En een dikke vette minderwaardigheidscomplex jegens Nederland
Wel nuchtere blik erop denk ik. Gezien de spelers die belgie heeft is het zeker wel top 16 van de wereld. Top 8 denk ik eigenlijk niet, maar door de gunstige loting ligt een kwart finale wel tot de mogelijkheden. Denk wel dat het eerlijk is om te stellen dat belgie voor deze wedstrijd licht favoriet is ondanks dat ze nog niet naar hun kunnen hebben gepresteerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik blijf bij wat ik zei voor het WK begon: groepsfase niet doorkomen is een mislukking, 8ste finales halen is het minimum en kwartfinales halen is succes. Alles daarboven is bonus en zie ik ook zo snel niet gebeuren.
Maar wauw, wat zou het erg zijn als we denken dat we gaan winnen van de VS![]()
Sorry dat ik ff moet lachen hoor.
O. Maar mijn post, en die van Loveless, waarop ik reageerde, ging over Wilmots.quote:
Ja, dat is toch een Belg ohnieda?!!!??quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:31 schreef pyl het volgende:
[..]
O. Maar mijn post, en die van Loveless, waarop ik reageerde, ging over Wilmots.
Niet alle Belgen zijn coach van het Belgisch elftal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een Belg ohnieda?!!!??![]()
Heb nog nergens minderwaardigheidscomplex gezien bij Wilmots, al helemaal niet richting Nederland. Als je dat eventjes kunt aantonen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een Belg ohnieda?!!!??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |