Je bent een Belg en mag niet stemmen.quote:
Ik heb een NL paspoort in de keukenla liggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent een Belg en mag niet stemmen.
Hoe denken wij Nederlandse FOK!kers over de kansen van de Belgen?
Alsof Argentinië de kwartfinale zeker haalt.. Messi uitschakelen en het team is niks meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alsof België van Argentinië gaat winnen.
Ik heb dan ook niet gestemd; wedstrijd zonder favoriet, met een onvoorspelbare uitslag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:10 schreef Lothiriel het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hebben gestemd uit hoop dat België verliest en hoeveel echt denken dat VS beter is dan België
VS presteert beter dan verwacht, België minder goed dan verwacht (en gehoopt in mijn geval). Maar alsof ze de enigen zijn? En dat daarmee de VS plots sowieso gaat winnen, is wel een gekke gedachtekronkel.
Kan ik het wel mee eens zijn. Kan alleen niet tegen die opportunistische mensen die nogal wijdverspreid lijken te zijn op FOK!.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet gestemd; wedstrijd zonder favoriet, met een onvoorspelbare uitslag.
Juist omdat overschreeuwen ligt volgens mij bij de neutrale toeschouwers de voorkeur meer bij de VS. De Belgjes hadden vooraf grootste plannen, en gingen het wel even laten zien, Nederland kon er niks meer van. En nou zijn ze met niet bepaald sprankelend voetbal de poule door, terwijl VS gewoon leuker voetbal speelt en niet zo hoog van de toren blaast.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef cemeteryslut het volgende:
ik vind US een verrassende ploeg, ook veel sympathieker dan ik had verwacht. De belgen lijken zichzelf een beetje te overschreeuwen. We gaan het zien! Ik hoop op een spannende wedstrijd maar denk dat VS hem toch gaat pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |