quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Idd, dat is wel grappig om te zien bij de wedstrijden van Brazilië hoe die man tekeer gaat de gehele wedstrijd langs de lijn op de second screen bij live nos streams
Volgens mij is van Gaal de enige coach die gewoon rustig op het bankje zit te analyseren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Idd, dat is wel grappig om te zien bij de wedstrijden van Brazilië hoe die man tekeer gaat de gehele wedstrijd langs de lijn op de second screen bij live nos streams
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Klose niet scoort is Ronaldo weer de WK topscorer aangezien hij dan minder minuten gespeeld heeft.
Om dan in rust of bij drinkpauzes een geniale omzetting te doen waardoor Nederland wintquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Volgens mij is van Gaal de enige coach die gewoon rustig op het bankje zit te analyseren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat mag maar dan wil ik wel dat die Duitsers ook even goed niezen als ze langs een Fransman staan
Volgens mij kan je dan ook betere keuzes maken wanneer dat nodig is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Volgens mij is van Gaal de enige coach die gewoon rustig op het bankje zit te analyseren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om dan in rust of bij drinkpauzes een geniale omzetting te doen waardoor Nederland wint
Van Gaalgod
Keihard juichen als Brazilië eruit ligt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Heb dan overigens liever verlenging bij COlombia. Nachtwedstrijden
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keihard juichen als Brazilië eruit ligt.
echt welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keihard juichen als Brazilië eruit ligt.
En mensen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
Er gaan vanavond vele televisies sneuvelen in Brazilië.
BelgiË*quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit is wat er moet gebeuren;
Duitsland moet winnen
Colombia moet winnen
Nederland moet winnen
Argentinie moet winnen
laten we 't hopenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
Er gaan vanavond vele televisies sneuvelen in Brazilië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |