dat is ook zo met Nederland en Frankrijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van dit Duitsland moet vinden. Je hebt het gevoel dat ze élk moment konden verliezen en toch... ze flikken het weer.
Wat vreemd..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Dat wielren-geneuzel moet en zal er tussendoor. Gisteren, met verlenging en strafschoppen erbij, duurde de wedstrijd tussen Costa Rica en Griekenland bijna drie uur. Om 00:55 uur viel pas de beslissing.
Tel dit door bij een wedstrijd die om 18:00 uur begint en het kan bijna 21:00 uur worden... - Benieuwd hoe ze dat oplossen, mocht het gebeuren.
Hahaha ja verbazingwekkend. WAS WOLLEN SIE VON MIR?!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef kingmob het volgende:
Mertesacker helemaal pissig op de Duitse TV omdat de commentator kritisch is
Dan hadden ze nooit zo hun best gedaan tegen Portugal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:45 schreef Drxx het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof de Duitsers aan het trollen zijn. De wereld laten denken dat ze ongelofelijk kut spelen, en dan wanneer ze tegen een 'echte' tegenstander moeten: BAM!
Want zo slecht als ze nu zijn... Dat kán toch niet!?
Tsja, mee eens. En toch... als je ze ziet spelen geef je ze tochg geen kans tegne Frankrijk? Voor het gevoel dan he.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:45 schreef Drxx het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof de Duitsers aan het trollen zijn. De wereld laten denken dat ze ongelofelijk kut spelen, en dan wanneer ze tegen een 'echte' tegenstander moeten: BAM!
Ik voorspel dat Messi naar huis gaat met 0 goals en Zwitserland er 2 maakt. België huilend naar huis met 1 goal en de VS maakt er 3quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd scheer ik me eigen kaal. Gaat echt niet gebeuren, dat beiden eruit liggen.
frankrijk of colombiaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef MakkieR het volgende:
Zeg het maar, Duitsland, Frankrijk, Brazilië en Colombia wie wordt daar de finalist?
Kwestie van fitheid en kwaliteit.. soms heb je van die wedstrijden dat een bal er niet in wil, wat je ook probeert.. maar meestal trekken dat soort ploegen toch aan het langste eindquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van dit Duitsland moet vinden. Je hebt het gevoel dat ze élk moment konden verliezen en toch... ze flikken het weer.
VS dat met 3-1 van België wint? ONMOGELIJK.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:46 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Messi naar huis gaat met 0 goals en Zwitserland er 2 maakt. België huilend naar huis met 1 goal en de VS maakt er 3
Toen hadden ze door dat ze niet zo hard hun best hoefde te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hadden ze nooit zo hun best gedaan tegen Portugal.
Niet antwoorden, mensen. Deze vrouw moet gewoon zelf gaan zoeken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef Jane het volgende:
Ben volgend weekend in Duitsland? Wanneer moeten ze nou tegen Frankrijk? (ben te lui om te zoeken)
Vrijdag 18.00quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef Jane het volgende:
Ben volgend weekend in Duitsland. Wanneer moeten ze nou tegen Frankrijk? (ben te lui om te zoeken)
Misschien is Algerije wel zo goed. De Belgen hadden er ook grote moeite mee. En ze hebben Rusland naar huis gestuurd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:45 schreef Drxx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |