Wel als het bier van 5 euro is godverdommequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet je hem het bier laten betalen en het vervolgens niet helemaal opdrinken. Leuke blik krijg je dan.
Heeft fax je nog steeds niet op een date gevraagd?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Godver, ik bedenk me net dat ik niet monogaam ben, niet snel een wijntje of zo bestel (liever iets fris) en geen vlees eet
Geen wonder dat ik geen dates heb
Nou ja, naast mijn vaste date bedoel ik dan
Jullie hebben gedate?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wel als het bier van 5 euro is godverdomme
uiteraard nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Heeft fax je nog steeds niet op een date gevraagd?
[..]
Schandalig, ik zal hem er eens op aanspreken.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
Mijn vriendin heeft een eerste werkdag op haar nieuwe werk. Ben helemaal vergeten bloemen te sturenZal ik anders langsgaan?
Hij speelt vast hard to getquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb ook nog niets van faxie, begin aan mezelf te twijfelen.
Nu nog voor jezelfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
Fax, ik zie hier twee uitnodigingen. Is dat even goed geregeld of niet?
Wie weet heb ik die al lang via DM ontvangen?quote:
Jij modderfokkin player jij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Wie weet heb ik die al lang via DM ontvangen?
quote:
Iedereen weetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Wie weet heb ik die al lang via DM ontvangen?
Dan weet iedereen blijkbaar iets verkeerd. Maargoed, on topic maar weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iedereen weet
Daarom zijn deze opmerken ook zo debiel
Fax is op zoek naar God.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb ook nog niets van faxie, begin aan mezelf te twijfelen.
OMG LOLZ hihi xDquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
Date 2 gehad was weer heel gezellig. Bij hem thuis film gekeken... al hebben we meer gezoend dan film gekeken haha
Welke film?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
Date 2 gehad was weer heel gezellig. Bij hem thuis film gekeken... al hebben we meer gezoend dan film gekeken haha
uhhhhmm t was een romantische komedie... dat weet ik nog.... een oudere... maar titel gwen idee.. best slecht he...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |