Blijkbaar heb je het zelf niet gelezen, want je rookt nog.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van Osho heb ik geleerd dat ik rook omdat ik de moederborst mis....
Jawel....ik ken de grondoorzaak nu. Ergens de oorzaak van kennen zegt natuurlijk niets of je het nog wel of niet doet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je het zelf niet gelezen, want je rookt nog.
Maar hij zegt dat je dan bevrijd zult zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel....ik ken de grondoorzaak nu. Ergens de oorzaak van kennen zegt natuurlijk niets of je het nog wel of niet doet.
Als je het probleem op de juiste wijze aanpakt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat je dan bevrijd zult zijn.
Wat praktiseer ik?quote:
Heb je zo weinig problemen of ben je gewoon liever dwarsquote:Op maandag 30 juni 2014 23:35 schreef Kingstown het volgende:
Als je het probleem op de juiste wijze aanpakt.
Problemen op de juiste wijze aanpakken ben ik tegen, want dan is het probleem weg.
[..]
Prinicipiëel klinkt beter.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je zo weinig problemen of ben je gewoon liever dwars
Nu denk ikquote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een optimistische schatting van je....
dat blijkt, een savehouse in fok!quote:
Geen wijn besteld, ik hou het bij gerstenat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
Eerst even in quarantaine en daarna ben je veilig... Trouwens iedereen heeft wijn besteld en zit daar nu lekker van te genieten
Ik heb ook niet besteld hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen wijn besteld, ik hou het bij gerstenat.
Daar heb ik nog wel een paar bestellingen van open staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |