twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
ies koeltoerquote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef tralalala het volgende:
Zit weer zo'n teringtyfusmongool met een fluitje op de tribune
Grappig.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef sneakydesert het volgende:
Duurde lang, douchen op kamp gaat sneller.
Heeft hij van robben geleerd is de nieuwe nederlandse mentaliteit.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom geef je het openlijk toe?
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Belladonna80 het volgende:
WEEEEEEEERELDREDDING. JEZUS man, this fucking awesome!!!!
Doe maar weer normaal. De essentie is enigszins subtiel een grap te verwerken. Jij hebt het niet helemaal begrepenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef sneakydesert het volgende:
Duurde lang, douchen op kamp gaat sneller.
*jequote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veel te laat.
Bovendien heb ik een TR geplaatst na ja doodsverwensing.
Wacht maar tot de 90equote:
Eerst beweerde het dat Duitsland onmogelijk kon verliezen en nu kunnen ze onmogelijk winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik ergeren ons aan Belladonna80.
Auschwitz was een concentratiekamp.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar weer normaal. De essentie is enigszins subtiel een grap te verwerken. Jij hebt het niet helemaal begrepen
Robben en Van Persie maken brandhout van dit Duitsland. Zielig slecht zijn ze. Maar ja... dat maakt ze toch wéér heel gevaarlijk.quote:
worden pas warm in de 80ste minuut.. "it's a german"quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Bugno het volgende:
Duitsland gaat nog niet echt als een Speer...
Zei ik toch!quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Max23 het volgende:
Sporza heeft het over de Nederlandse school, hoe Neuer keept. Cruijff ziet dit graag werd gemeld.
Hij speelt bijna op dezelfde posities als Kuytquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Max23 het volgende:
Sporza heeft het over de Nederlandse school, hoe Neuer keept. Cruijff ziet dit graag werd gemeld.
Het doet me wel een beetje denken aan Van der Sarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Max23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |