Zo ben ik.quote:
Vast wel, gewoon jezelf op de zolderkamer ppsluiten met een paar trays red bull en dan af en toe pizza bestellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
Hbo scriptie in 5 tot 7 weken. Zou dat lukken?
Oh nee. Ik werk daarnaast 40u pw.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Vast wel, gewoon jezelf op de zolderkamer ppsluiten met een paar trays red bull en dan af en toe pizza bestellen.
Oh ik dacht dat het een retorische vraag was. Tuurlijk kan jij dat niet.quote:
Sletjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een retorische vraag was. Tuurlijk kan jij dat niet.
Het kan overigens wel.
Snap je.
Als je een goede begeleider hebt die gelijk goede feedback geeft en op de hoogte is van de eisen voor het eindresultaat.quote:
goede begeleiders, bestaan die?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een goede begeleider hebt die gelijk goede feedback geeft en op de hoogte is van de eisen voor het eindresultaat.
Niet zo een die pas na het sturen van de conceptversie pas met iets inhoudelijks komt.
Goede begeleider iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een goede begeleider hebt die gelijk goede feedback geeft en op de hoogte is van de eisen voor het eindresultaat.
Niet zo een die pas na het sturen van de conceptversie pas met iets inhoudelijks komt.
ik vroeg je wat kk beunhaasquote:
schwalbekoning in actiequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |