En de tafel stond omgedraaid, wat de sfeer ten goede kwam.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
In 2010 was er elke dag een optreden van een (semi)kwaliteitsartiest, dat was wel een pré.
deed ie in 2010 ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik erger me ook dood aan Derksen die extra zuur en tegendraads doet en dan Genee die roept MAAR WE STAAN IN DE KWARTFINALE FINALE JAAAA ER MAG GEKLAPT WORDEN. Want dat willen mensen die naar RTL4 kijken graag horen, of zo.
Het was toch ook gewoon leuker om te zien in 2010, of vind jij van niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
deed ie in 2010 ook
echt zo'n 99% van de klachten hier hebben altijd in vi oranje gezeten, stelletje huilies
vroeger was alles beter boeohhoe
Ok.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
deed ie in 2010 ook
echt zo'n 99% van de klachten hier hebben altijd in vi oranje gezeten, stelletje huilies
vroeger was alles beter boeohhoe
Lekker die Katie Melua afkraken, niks mis meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
In 2010 was er elke dag een optreden van een (semi)kwaliteitsartiest, dat was wel een pré.
Maar toen was het nog redelijk nieuw allemaal.quote:
En Theo Reitsema en Marcel Brands als voetbalgasten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
We kunnen er lang of kort over lullen maar er ontbreken gewoon twee namen: aad300 en Schelvecchio.
Ik dacht toen nog bij mezelf: dat was wel een goede performance van Katie, maar toen werd ik door Johan met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker die Katie Melua afkraken, niks mis mee
Gaat sowieso veel te veel over Nederland, waardoor je elke dag dezelfde verhalen hoortquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:51 schreef zeebeschuit het volgende:
Waarom worden de wedstrijden van 6 uur niet nabeschouwd? En die van 10 voor.. Gaat vaak 3minuten over die potjes.. Misschien wat meer aandacht voor de buren ook? Leuke/grappige (straat?) reportages in belgie ofzo a la Rutger / PowNed hadden misschien ook best gewerkt..
Ze moeten echt eens een brainstorm opzetten met mensen van buiten RTL/vi
die eens wat ideeën kunnen loslaten..
Ik dacht aan Marcel Bout:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Theo Reitsema en Marcel Brands als voetbalgasten.
de mensen blijven kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar toen was het nog redelijk nieuw allemaal.
Daarom is de houdbaarheidsdatum aangebroken wellicht nu als het zo enorm voorspelbaar is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:52 schreef Paxcon het volgende:
Katie voerde destijd een fantastische uitvoering van The Flood uit, kenners weten.
Zonder een instrumentaal tussenstukje wat erg lelijk is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:52 schreef Paxcon het volgende:
Katie voerde destijd een fantastische uitvoering van The Flood uit, kenners weten.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht aan Marcel Bout:
Ik vind het hilarisch.
Misschien kunnen ze Cruijff nog een keer uitnodigen, al ben ik dan bang dat de snor van Johan nog viezer wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht aan Marcel Bout:
Ik vind het hilarisch.
Johan weet helemaal niets van andere landen. Johan kende niet één speler van Mexico.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat sowieso veel te veel over Nederland, waardoor je elke dag dezelfde verhalen hoort
Maarja inhoudelijke discussies over andere landen worden weer afgekapt voor een kutitem.
Kijkcijfers dalen aardig anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de mensen blijven kijken
dus blijft vi oranje zolang ze onder contract staan
Maar dat weten we van Johan en René. De enige die andere spelers kent is Genee, maar die moet alleen maar door naar kutitems en kan natuurlijk geen tactische analyse van die ploegen gevenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Johan weet helemaal niets van andere landen. Johan kende niet één speler van Mexico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |