Ja, daar dacht ik ook aan inderdaad. Verwacht ze hier in het najaar ook in 86.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef milka82 het volgende:
Merk valt fransosisch... Ik heb voor mijn nano maat 23 maanden ( 86) en maat 36 maanden( 92-98) meegenomen.
Ja! Ik kreeg een t-shirtje van dat merk als kraamcadeau. Stond maat 68 in, maar E heeft het maar héél even aangekund want ik had niet door dat t klein vielquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef danic het volgende:
Misschien ben ik een ontzettende spuit 11, maar kennen jullie het merk kiezel-tje?
Ik vind het echt zo tof!
Nou dat idd... Ik doe tegenwoordig geen enkele aankoop meer zonder dat het door de keuringscommissie is gegaan want anders koop ik het echt voor Jan Doedel. Ook jurken, want echt niet alle jurken zijn nog goed. Ze moeten zwieren en zwaaien, liefst roze en eigenlijk ook lang.... DUs dat hangt er in de kast. Hoewel ze ook een leuke oranje/bruine van 4FF accepteerde laatst en die staat haar ook super!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Sorbootje het volgende:
Genieten jullie er nog maar even van dat jullie die spruiten alles aan kunnen trekken. Die van mij heeft tegenwoordig een mening.
Ja lastig is dat he Omen.... ik zit nu ook naar 86 te kijken, maar zag vandaag in de winkel een jurkje waar E echt nog láááng niet in kan!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:23 schreef Omentielvo het volgende:
Toch nog even vragen. Riley zit nu in maat 68/74. Als ik bi voor volgend jaar ga kijken naar 86/92, zit ik dan goed. Om die reden durf ik dus nooit vooruit te kopen.
Blijft lastigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja lastig is dat he Omen.... ik zit nu ook naar 86 te kijken, maar zag vandaag in de winkel een jurkje waar E echt nog láááng niet in kan!![]()
Je kunt misschien even vooruitspieken op de groeicurve? Als ik die van E bekijk, zou ze iig tot een jaar of 2 in 86 moeten passen
Ik heb zo'n exemplaar die het allemaal wel best vindt!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Sorbootje het volgende:
Genieten jullie er nog maar even van dat jullie die spruiten alles aan kunnen trekken. Die van mij heeft tegenwoordig een mening.
Oh das wel relaxed!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n exemplaar die het allemaal wel best vindt!
Meestal mag ik gewoon wat kiezen ("Kies jij maar!")
Af en toe uit ze haar mening of het een jurk of broek moet zijn.
En zeer sporadisch kiest ze zelf wat uit.
Ja das waarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef Lamb29 het volgende:
En Danic... wij zijn beide klein, de hele familie is klein..
O. niet ....Dus dat zegt niet heel veel.
Da's mooi op tijd zeg, dat ze nu al een mening heeft!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh das wel relaxed!
Hier heb ik een dame van nog geen 2 (joh echt) die nu al een mening heeft over dr kledingWel blijkt ze een stuk makkelijker te zijn als grote broer het aan gaat trekken bij haar
(ik moet m echt gaan leren om zijn zus aan te kleden, scheelt mij een hoop gedoe
).
Ik heb laatst schoenen teruggebracht die ze niet aan wil want geen "roze oemen!"
En de oudste begint nu ook een mening te krijgen: Ik vind die niet mooi, ik hou alleen van lieve monsters. Ik hou niet van krokodillen. Ik hou alleen maar van grote vliegtuigen. Er staat geen graafmachine op
Oh ja, dat geweldig leuke winterjasje van La redoute dat nooit aankwamquote:
Heel goed! Ben vandaag ook leuk geslaagd bij tao. Dpam is voor mijn grootste niet meer leuk vind ik en voor de andere drie heb ik koop-stop.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Kyara het volgende:
Weet iemand nog leuke Franse webshops? Ik ken alleen tao, DPAM en Okaidi. Ik kan nog even gebruik maken van een Frans afleveradres
Genoeg voor de zomer van 2015? Leuk joh! En dan nu inhouden de komende tijd. Of moet de hele winter garderobe ook nog geshopt worden?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef Kyara het volgende:
Ik heb 4 bestellingen geplaatst. Vind het nu wel goed zo
showen!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef Kyara het volgende:
Ik heb 4 bestellingen geplaatst. Vind het nu wel goed zo
Ik altijd!quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:09 schreef Fannetje het volgende:
Iemand interesse voor een gezamenlijke bestelling bij Lindex? Let me know!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik altijd!Is die er ook in damesmaten????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Venus in pocketformaat
© loveli
Een maatje kleiner pas ik ook nog wel, met mijn 1m53quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik hoopte voor je dat hij er in damesmaat 176 was..
86?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een maatje kleiner pas ik ook nog wel, met mijn 1m53
Dat wordt nét te krap. Ietsjes maarquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:46 schreef Limone het volgende:
[..]
86?![]()
Ik heb een vriendin die bij de kinderH&M shopt..
Oeh, even kijken!quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:47 schreef Fannetje het volgende:
Verder geen interesse in een gezamenlijke Lindex bestelling?
Koop je hem toch alvast voor S?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:19 schreef Twinkly het volgende:
AhhN wil deze niet. Wat vervelend als kinderen een mening krijgen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |