Ik heb je fb. Verwacht niet dat jij een een idioot grote lelijk kont hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ja maar die heb je niet eens gezien
Waar blijven ze nou?quote:
Ohja :$ hahahahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb je fb. Verwacht niet dat jij een een idioot grote lelijk kont hebt.
En dat je er aandacht aan besteed.
Ik kijk het op tv.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een gegeven moment gaven de downloads telkens een error!
Ben aan 't inpakken.quote:
Oh dat is handig, ik heb een afwijkingquote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa ik heb al eerder hardgelopen en ook veel gefitnesst. Mijn lichaam is niet zo heel moeilijk en voorheen deed ik het gewoon met mn nikiees en nu maar echte besteld. Dus aan de ene kant beter en aan de andere kant weet ik wel dat als je echt pro doet dat je moet aanmeten maarja. Ik ben altijd dat ik iets wil of ga doen en dan na een paar weken wil ik weer wat anders.
Oh gaan we de battle aan via nike run?
Oh, ja dat zal wel een eind achter lopenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het op tv.
[..]
Ben aan 't inpakken.
Klinkt alsof het allemaal heel lang gaat duren terwijl ik nu een behoefte heb.quote:
Oh ik mss ook wel hoor, volgens mij zit ik ook, en dat is echt stom, tussen veel maten in. Zo vaak soms 38, soms 39 of 38.5quote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Goeden TT
[..]
Oh dat is handig, ik heb een afwijking(zoals zovelen
)
Ik heb geen nike run.
Ik heb een garmin en importeer dan naar endomondo
Ja, ik verwacht van wel. Hoewel, België was met Grimm behoorlijk up to date.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja dat zal wel een eind achter lopen
Als je nu nu nu behoefte hebt, kun je inderdaad beter naar redtube.com gaan of zo.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof het allemaal heel lang gaat duren terwijl ik nu een behoefte heb.
Ik heb mijn zinnen nu al gezet op die van jou.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
Als je nu nu nu behoefte hebt, kun je inderdaad beter naar redtube.com gaan of zo.
Maar als je moet kiezen wat wordt het dan?quote:
Seizoen 3 is al een maand afgelopen of zoquote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht van wel. Hoewel, België was met Grimm behoorlijk up to date.
tettenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je moet kiezen wat wordt het dan?
Billen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je moet kiezen wat wordt het dan?
+1quote:
Gelukkig maar jaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
Het is maar goed dat de meeste vrouwen beide hebben. Hoeven mannen niet te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |