daar is hij heer en meester inquote:Op maandag 30 juni 2014 21:21 schreef Belladonna80 het volgende:
Daarnet zei hij leuke dingen, maar nu slaat hij wartaal uit dat Spaantje.
maakt ook niet uit, het blijft hardquote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef Rabieluh het volgende:
Geen idee waarom het een foto van een scherm is.
Niets mis met Tom.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tom is altijd lekker op de hoogte. Alsof ie dit er voor de lol bijdoet...
Ja.. 28 op zijn paspoortquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:00 schreef hhh38 het volgende:
Is Kluivert pas 38?! Laatste eindtoernooi op z'n 28e dus
Giel 100%quote:
die heeft nog een zeker gevoel voor ironie.quote:
Vind het juist prachtig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat doorzingen van het volkslied als de muziek klaar is, is wel zo fucking irritant
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoort zo. Deel 2 is zonder begeleiding.
Dan ga je toch lekker de Heineken selfie kijken op 4? Uiteraard met een Snickersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef IbanMayo het volgende:
Ik zap even en ik zie een Wk Song Contest.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Broeders van Italië,
Italië is opgestaan.
Met de helm van Scipio
het hoofd getooid.
Waar is de overwinning?
Laat haar voor Italië buigen,
want als slavin van Rome
is zij door God geschapen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, anders zou Jan Smit zingen, daar word je ook niet blij van.
Dit dus. Van een volkslied moet je afblijven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je gaat volksliederen toch niet "moderniseren", jezus zeg.
Geen idee, ik weet niet eens waarom hij geboren isquote:
Valt mee:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Tekst van Frankrijk zit vol met geweld.
quote:Ingerukt, kinderen van het vaderland
De dag van de overwinning is aangebroken
Tegen ons de tirannieen
De bloederige vaandel is gehesen
Luistert in onze velden
naar het loeien van deze vreselijke soldaten
Ze komen in onze armen
om onze zonen en echtgenoten te kelen
Vrijdag pas weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef outtayourleague het volgende:
laatste kwartfinale alweer![]()
wordt zo even afkicken paar daagjes
gaat hard. Weet zeker dat ik eerder vandaag nog een achtste finale keekquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef outtayourleague het volgende:
laatste kwartfinale alweer![]()
wordt zo even afkicken paar daagjes
bedoelde ik dus ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
gaat hard. Weet zeker dat ik eerder vandaag nog een achtste finale keek
Ging over Frankrijk - Zwitserlandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef franklop het volgende:
Ja Joep, Zwitserland was echt heel slecht voorbereid vandaag, wat werden ze afgeslacht door Argentinie zeg
Nee, dat is het niet, daar lijkt het nu wel op ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef Panthera. het volgende:
Ik zag top5 vandaag voorbij komen. Is dat een item wat alleen over Nederland gaat? Anders is het wel behoorlijk
Ik luister liever naar Robben, hij lijkt het leuker te vinden en is wat vrijer in wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Rabieluh het volgende:
van Persie met wijze woorden, onze captain.
Hij praat als een buitenlanderquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Rabieluh het volgende:
van Persie met wijze woorden, onze captain.
Hij klinkt een beetje zweverig maarja, hij is sindsdien wel minder vaak geblesseerdquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:47 schreef alors het volgende:
Oh dit is de befaamde osteopaat van Robben?
daarom juist grappigquote:
Erg vermoeiend om naar te luisteren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:47 schreef alors het volgende:
Oh dit is de befaamde osteopaat van Robben?
Ja, de appel valt niet ver van de boom.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:10 schreef Travelm8 het volgende:
Youri zit een beetje alles bij elkaar te zwetsen zoals altijd. Eerst heeft hij ergens op het strand naar België gekeken en later niet omdat er geen tv's op het strand zijn.
Godver, ik schakel net in. Die gast die nu praat, zul je wel bedoelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, wat is die gozer vol van zichzelf.
Co zijn mening is een universum op zichzelf. Onze wetten der stervelingen zijn daar niet van toepassing.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Saekerhett het volgende:
Co vond de amusementswaarde hoog. Echt, welke wedstrijd hebben zij gekeken???
Het was niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond het ook een vermakelijke wedstrijd hoor. Dat gemekker van jullie, vond het prima te bekijken. Het is toch Duitsland - Frankrijk.
Ik had ook niet de hoogste verwachtingen, dat scheelt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Nog nooit van Rodriquez gehoord hebben.
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Nog nooit van Rodriquez gehoord hebben.
Oké.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Heel de studio inclusief Messi.
Daar zou ik idd wel wat genetisch afval in willen dumpen.quote:
Ik vond ze allebei welquote:
Die zijn altijd 'goed' als ze winnen, dat is cultuur ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Ralluff het volgende:
Die Brazilianen denken ook nog echt dat ze goed spelen, dat is misschien nog wel het ergste,,
Plus ze schijnen te denken dat alleen in Brazilië massaal op straat en veldjes wordt gevoetbald. En dan altijd hetzelfde liedje van de romantiek van het kunnen ontsnappen uit de sloppenwijk. Bladibladibla.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Ralluff het volgende:
Die Brazilianen denken ook nog echt dat ze goed spelen, dat is misschien nog wel het ergste,,
Dat hele team stelt niet veel voor. Tegen Chili enorm liggen ergeren aan Hulk, kan alleen maar janken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die zijn altijd 'goed' als ze winnen, dat is cultuur ofzoNeymar slaat nog geen deuk in een pakje boter al het hele wk.
Precies, 4 jaar geleden kregen ze al de deksel op de neus en hadden ze ook al zo'n grote mond. Hoop dat ze vanavond eruit vliegen. Laat dat hele land maar eens op zijn kop staan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Plus ze schijnen te denken dat alleen in Brazilië massaal op straat en veldjes wordt gevoetbald. En dan altijd hetzelfde liedje van de romantiek van het kunnen ontsnappen uit de sloppenwijk. Bladibladibla.
Niemand durft dat meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef TLC het volgende:
Er mogen ook weleens niet Oranje gerelateerde onderwerpen in de top 5
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef TLC het volgende:
Er mogen ook weleens niet Oranje gerelateerde onderwerpen in de top 5
ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die foto is altijd zo overschat was gewoon tijdens een vrije trap en hij richting de muur ging die toen uiteen ging. Ze laten het altijd zo lijken of er 8 man op hem staan en hij ze in zijn eentje volop angst in boezemde.
Dat ook, maar het hing mij erom dat ze zeiden: Met Maradona, maar de Belgen wonnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die foto is altijd zo overschat was gewoon tijdens een vrije trap en hij richting de muur ging die toen uiteen ging. Ze laten het altijd zo lijken of er 8 man op hem staan en hij ze in zijn eentje volop angst in boezemde.
Gewoon een voorzetje om Adriaanse als de kenner neer te zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Hugo stelt vragen die hij hoort te weten, Barca's tiki taka had 0,0 lichaam maar wel de beste pressie onder Pep:)
Haha echt hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gewoon een voorzetje om Adriaanse als de kenner neer te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |