Weetniet of het daardoor komt. Of verkeerd gelegen. Maar fijn voelt het niet.quote:
Hoe is je vit d niveau?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetniet of het daardoor komt. Of verkeerd gelegen. Maar fijn voelt het niet.
Heb sowieso altikd pijn
Zal jou eens metenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja moeten we allemaal kunnen meten
Ben ook altijd moe en veel spierpijn. Komt door tekort aan vit dquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slik een keer in de week een capsule. Merk wel dat ik te weinig calcium inname heb gehad ja.
Vit D heeft calcium nodig en andersom. Mn D inname is voldoende, calcium echter..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ook altijd moe en veel spierpijn. Komt door tekort aan vit d
Meten is weten
Zeker als je zo'n labiel lichaam hebt als mijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:
De Ramadan is eigenlijk echt slecht voor je gezondheid..
Eet gewoon Noten of fruit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vit D heeft calcium nodig en andersom. Mn D inname is voldoende, calcium echter..
Heb je het gemeten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vit D heeft calcium nodig en andersom. Mn D inname is voldoende, calcium echter..
Als je van jezelf al een zwakkeling bent wel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:
De Ramadan is eigenlijk echt slecht voor je gezondheid..
Ok man, ok.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je van jezelf al een zwakkeling bent wel ja.
Ik heb gisteren ook gewoon een uur gesport, nét, voor het eten. Voel me gewoon goed, geen klachten, niks.
Maar je weet toch, vrouwen zijn het zwaklere ras...
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je van jezelf al een zwakkeling bent wel ja.
Ik heb gisteren ook gewoon een uur gesport, nét, voor het eten. Voel me gewoon goed, geen klachten, niks.
Maar je weet toch, vrouwen zijn het zwaklere ras...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |