http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-naar-Veronica.dhtmlquote:Jeroen van Inkel keert terug naar Veronica. Dat bevestigt de radiozender aan RTL Boulevard.
Van Inkel gaat weg bij Q-music en neemt het stokje in de middag over van Rob van Someren, die per september vertrekt bij Radio Veronica.
De radio-dj nam vanaf 2010 de presentatie van Van Inkel in de Middag voor zijn rekening op Q-music. Van Someren werd eind mei getroffen door een lichte hartinfarct en zit sindsdien thuis.
Sky Radio Group is echt van sterren erin knallen en hopen dat het wat wordt. Zoals ze ook probeerde met Jensen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
Zonde van rob, snap niet dat inkel terug komt. Zijn toch genoeg dj's in eigen huis
De hele dag Kensington, passenger, en al die andere gitaarbandjesquote:
autocorrect is voor nubsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Was mobiel , automatische spelling etc etc , sorry hoor
Jensen in de ochtend was legendarischquote:Op maandag 7 juli 2014 08:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou het zo slecht met Rob gaan dat hij besloten heeft definitief met radio te stoppen? Met de komst van Van Inkel zal het programma Somertijd natuurlijk ook verdwijnen, misschien ook de typetjes van Dingetje ook wel
Beste line-up vond ik met Sven en Yuri als sidekicks.
En ik zie hier mensen aan Jensen refereren, dat vond ik altijd heel erg goed in de ochtend met Jan Paparazzi als assistent en aangever. Heb er altijd hard om moeten lachen.
Precies hoe ik erover denk. Op TV was Jensen altijd een vervelende kwal, op de radio meer een grappige belhamel. Vooral mensen telefonisch lastigvallen was altijd lachen.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jensen in de ochtend was legendarisch
Jensen op TV daarentegen![]()
veel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nijmeegse vierdaagse
Wat interesseert mij die kneuzenparade nou.
telefoonterreurquote:Op TV was Jensen altijd een vervelende kwal, op de radio meer een grappige belhamel. Vooral mensen telefonisch lastigvallen was altijd lachen.
Extreem over de top veel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vooruit, je mag nog een keer raden
Ik denk dat ze daar überhaupt op luisteraars zitten te wachten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:32 schreef Gnittoo het volgende:
zitten ze bij radio10 op zijn geratel te wachten?
Ohw god alsjeblieft niet, ik ben redelijk radio 10 fan tegenwoordig, de mix van muziek vind ik wel tof, er wordt gelukkig bijzonder weinig geluld en gezeken, laat staan dat geforceerde leuk! jong! gezellig! gezeik en de expander is echt geniaal afgesteld waardoor, zeker in mn auto, het geluid overal isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:51 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik hoop dat dit ooit waar kan worden
[ afbeelding ]
Radio 10 doet het erg goed de laatste tijd, hebben niet veel minder luisteraars meer dan Veronica.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar überhaupt op luisteraars zitten te wachten.
Niet weten dat Radio 10 al bijna Radio Veronica heeft ingehaald qua luistercijfersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar überhaupt op luisteraars zitten te wachten.
Veronica heeft dus Van Someren ontslagen of doet geen zaken meer met hem? Terwijl er een goeddraaiend programma loopt dat nota bene de radioring wint?quote:In mei 2014 kreeg Van Someren een licht hartinfarct en werd de middagshow tijdelijk overgenomen door de sidekicks. Ondanks dat Van Someren herstellende was en terug kon keren op de radio werd eind juni 2014 bekend dat Jeroen van Inkel de middagshow vanaf 1 september 2014 ging overnemen. Op 1 september 2014 werd bekend dat Van Someren een arbeidsconflict heeft met Radio Veronica en hiermee naar de rechter is gestapt.[1] Op 29 augustus 2014 kwam een einde aan het programma bij Radio Veronica.
Was het maar waarquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:18 schreef Enchanter het volgende:
Dus als ik het goed begrijp , werkt Rob van Someren nu bij radio 10 ?
Jammer , Somertijd is/was geniale radio , net zoals Jensen dat was.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Maar zeg nooit nooit
Zou wel briljant zijn. Maar dan met de originele sidekicks, Sven en Joeri, de prijzensloerie! Vetonica heeft slechte ontvangst bij ons in de regio, 10 is wel goed. En ik miste Somertijd op weg naar huis.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Maar zeg nooit nooit
Met jensen in de ochtend maakten ze een grote fout, rick kwam snel terug, hoop dat ze dat met somertijd ook inzienquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jammer , Somertijd is/was geniale radio , net zoals Jensen dat was.
Duimen dan maar
Wtf, weet nog dat ie zijn eerste radioprogramma kreeg (van 22-01 meen ik?) Ofwel, ik wordt oud.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef Peter het volgende:
Ik geloof dat de luistercijfers van Veronica momenteel alleen maar dalen met Niels Hoogland als beleidsmaker aan het roer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |