Is een perfect analogie.quote:
Is toch ook zo met NFL of MLB? Gooi jij maar een bal 60 yards in de loop perfect op iemand qua timing enz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
graag op anoniem
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vond ik het hoogtepunt van Frankrijk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef KingRoland het volgende:
ValbuenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
![]()
Ik heb One day fly van One Day Fly in m'n hoofd dus ik zoek afleiding.quote:
ValbuenaHet topic niveau daalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
Goed liedje.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb One day fly van One Day Fly in m'n hoofd dus ik zoek afleiding.
ValbuenaZonde om dat te laten vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik kan zo moeilijk kiezen, ik hou van elke vrouw.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb One day fly van One Day Fly in m'n hoofd dus ik zoek afleiding.
Pas je wel op voor ellebogen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef Fierce. het volgende:
Giroud mag wel komen uithuilen bij mij als hij gewisseld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |