De "kolonisten" werden in "bezet" gebied gedropt - om sowieso nog in deze tijd over kolonisten te spreken - het is bezet gebied.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
En waren deze jongens 'bezetters'? Kolonisten?
"Terror sites" zijn gewoon dorpen met onschuldige burgers - maar zo klinkt het beter - want wie kan het uberhaupt checken wat ze doen?quote:
Ziehier, de maak van duizenden zelfmoordaanslagplegers... Die hun familie hebben verloren bij het zoveelste israelische bombardement.quote:
Nee, nee. Israëlisch principe: "They kill one of you, you kill a hundred of them."quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:13 schreef Peunage het volgende:
Hoeveel Palestijnse kinderen hebben ze inmiddels gedood? Meer dan 3 neem ik aan. Genoeg wraak genomen.
Nee, dit hangt samen met de raketaanvallen van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Random bombardementen om de dood van drie bezetters
Ja, willekeurig. Denk eens na.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Random bombardementen om de dood van drie bezetters
Je bent je ervan bewust dat niet alleen Palestijnen daar wonen? Paleatijnen hebben geen profijt hieraan. Andere partijen wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Denk nou even pragmatisch. Drie joodse jongens vermoord gevonden in Palestijns gebied, wie zou dat nou gedaan hebben?Juist; radicale Palestijnen.
Sommige media hebben het over "3 settlers". Als die jongens kolonisten waren die andermans land aan het roven waren, dan verdienen zij ook het stempel radicaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Drie joodse jongens vermoord gevonden in Palestijns gebied, wie zou dat nou gedaan hebben? Althans; wie zullen er de schuld van krijgen omdat iedereen aanneemt dat ze het gedaan hebben? Juist; radicale Palestijnen.
Beetje antisemitisch om dat een Israelisch principe te noemen. Dat is namelijk een Nazi-principe dat ze slechts hebben overgenomen, niet zelf uitgevonden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, nee. Israëlisch principe: "They kill one of you, you kill a hundred of them."
Minimaal...
Ermahgurd, een vergelijking tussen Israël en Nazi-Duitslandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Beetje antisemitisch om dat een Israelisch principe te noemen. Dat is namelijk een Nazi-principe dat ze slechts hebben overgenomen, niet zelf uitgevonden.
Ik denk niet dat ze met z'n 3-en lekker land kunnen pikken. Maar het is wel opvallend, als een palestijn door een settlement loopt wordt hij ook zeker afgeslacht, dus het lijkt me best wel dom om daar met z'n drietjes naar toe te gaan.quote:
Hun ouders waren waarschijnlijk settlers. Wat jij zegt klopt, en ik kan me voorstellen dat de manier waarop deze settlers leven aardig wat haat oproept bij de Palestijnse bevolking.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze met z'n 3-en lekker land kunnen pikken. Maar het is wel opvallend, als een palestijn door een settlement loopt wordt hij ook zeker afgeslacht, dus het lijkt me best wel dom om daar met z'n drietjes naar toe te gaan.
Zo gevaarlijk is het nou ook weer niet, ze kwamen waarschijnlijk per toeval wat terroristjes tegen. Terroristjes wiens laatste uur geslagen heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze met z'n 3-en lekker land kunnen pikken. Maar het is wel opvallend, als een palestijn door een settlement loopt wordt hij ook zeker afgeslacht, dus het lijkt me best wel dom om daar met z'n drietjes naar toe te gaan.
False Flag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef Nytro het volgende:
De israelies hebben ze zelf omgebracht, die lui hebben belang bij het aanwakkeren van de haat tegen palestijnen
Idd, zijn ze überhaupt dood en daar gevonden? Of is dit alleen maar een goede redenen om te stoken in het kersverse huwelijk van Fatah en Hamas?quote:
Dat laatste is in ieder geval een goed motief. Ik sluit niks uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:23 schreef moussie het volgende:
Idd, zijn ze überhaupt dood en daar gevonden? Of is dit alleen maar een goede redenen om te stoken in het kersverse huwelijk van Fatah en Hamas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |