En Israel veegt gewoon complete dorpen van de kaart. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
De Palestijnen vuren dagelijks meerdere raketten op Israel af, hoeveel bewijs wil je hebben om eens even goed huis te houden.
Opzich logisch, hopelijk met enorme gevolgen voor de pallies.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Israël zal Gaza wel weer gaan bombarderen als vergeldingsactie.
Ik hoor al jaren nauwelijks meer iets over raketaanvallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
De Palestijnen vuren dagelijks meerdere raketten op Israel af, hoeveel bewijs wil je hebben om eens even goed huis te houden.
Vanmorgen nog een stuk of 10.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoor al jaren nauwelijks meer iets over raketaanvallen.
Eigen schuld, Israel wil geen vrede.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
En de Joden bouwen constant nederzettingen. Nu jij weer.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
Cameron laat zich hier wel erg makkelijk in de kaarten kijken. Blijkbaar staat hij in het krijt bij de Israëliërs en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef myShizzle het volgende:
Wel opvallend snel openbare steun door Groot Brittannië uitgesproken zeg.
LIVE UPDATES:
10:20 P.M. The Prime Minister David Cameron issues a statement saying: "I am deeply saddened by the news that the bodies of the three Israeli boys kidnapped on 12 June have been found this evening. This was an appalling and inexcusable act of terror perpetrated against young teenagers. Britain will stand with Israel as it seeks to bring to justice those responsible. Tonight my thoughts and prayers are with the families of Gilad, Naftali and Eyal. No parent should have ever to suffer such heartache or grief."
Er is toch nog helemaal geen bewijs dat Palestijnen dit hebben gedaan? Dan is het als autoriteit compleet onzinnig om zoiets te doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als ik de president / premier van de Palestijnse autoriteit was, had ik subiet gezorgd de daders te grazen te nemen en er zelf mee af te rekenen of ze uit te leveren aan Israel.
De laffe mongolen die drie jochies hebben vermoord roepen namelijk hel en verdoemenis af over hun volk. Ballemans Bibi zal spierballen moeten tonen en dat gaat veel onschuldige Palestijnen het leven kosten.
Hardliners aan beide kanten wrijven in hun handjes, 'hoera, actie!'
Zwijnen
Moderators.quote:
Is dat een Arabisch gezegde of zo? Dit kom je altijd en overal tegen, of het nou Irak, Iran, Syrië of nu dus Palestina betreft.quote:
Geen idee, maar Hamas maakt wel vaker van die gare religieuze verwijzingen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
Is dat een Arabisch gezegde of zo? Dit kom je altijd en overal tegen, of het nou Irak, Iran, Syrië of nu dus Palestina betreft.
Of misschien is het steeds weer dezelfde slechte bron
Zou me niet verbazen @JOKKebrOk..net zomin het me zal verbazen dat de uitlatingen van een of ander blauw-Pinkelotje in het begin van dit topic waarheid zal worden..quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik las net een tweet dat ISIS Westbank deze moorden op heeft geëist. Weet niet of het klopt.
Dom van ISIS om dit op te eisen, ik denk dat de Israelische veiligheidsdiensten beter weten hoe de vork in de steel zit, ze hebben immers dankzij het onderzoek naar de daders van Hamas ook de lichamen gevonden.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik las net een tweet dat ISIS Westbank deze moorden op heeft geëist. Weet niet of het klopt.
twitter:RenaNetjes twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:26:22ISIS op de westbank eiste de 'Hebron operatie' op, met details over de toen nog 3 gegijzelde Israelische tieners. https://t.co/usWCell9I4 reageer retweet
Daar staat:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier de betreffende tweet:[ afbeelding ]twitter:RenaNetjes twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:26:22ISIS op de westbank eiste de 'Hebron operatie' op, met details over de toen nog 3 gegijzelde Israelische tieners. https://t.co/usWCell9I4 reageer retweet
Is er iemand die kan vertalen wat daar staat?
Het bericht lijkt me fake. Ik kom het verder nergens tegen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daar staat:
Beste IDF,
Kom ons alsjeblieft plat bombarderen met jullie voltallige luchtmacht, groetjes ISIS.
twitter:RGjournalist twitterde op maandag 30-06-2014 om 23:42:42Komen berichten binnen dat huizen van verdachten van kidnapping worden vernietigd dr israelisch leger. Kan niet bevestigen, kom er niet bij reageer retweet
Dit is natuurlijk een vreemde redenering.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Eigen schuld, Israel wil geen vrede.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een vreemde redenering.
Palestina valt Israël continu aan en dan is Israël de agressor. Hmm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |