Volgens mij is dat op de westelijke Jordaanoever...Ik ben benieuwd naar de gevolgen.twitter:FrankBerkemeier twitterde op maandag 30-06-2014 om 18:23:56Neyanyahu roept kabinet bij elkaar. Lijken 3 dode Joodse jongens gevonden vlak bij Hebron #nietbevestigd reageer retweet
quote:Israël heeft vannacht luchtaanvallen uitgevoerd op de Gazastrook. Volgens het Israëlische leger zijn 34 "terreurdoelen" van de Palestijnse organisatie Hamas bestookt.
De aanvallen volgden op de vondst van drie dode Israëlische tieners die bijna drie weken vermist waren. Ook waren ze volgens Israël een reactie op raketbeschietingen door de Palestijnen op Israëlisch grondgebied.
De Israëlische politie deed vannacht ook opnieuw invallen bij verschillende huizen in de Gazastrook en op de Westelijke Jordaanoever. Volgens het persbureau DPA schoten militairen in de stad Jenin een Palestijn dood die een bom naar hen gooide.
Vernietiging
De Israëlische premier Netanyahu had kort na de vondst van de drie Israëlische jongens al gezegd dat Hamas zal boeten voor hun dood. Onderminister Danon van Defensie riep tot tot een militaire aanval die gericht is op de totale vernietiging van Hamas.
Al direct na de ontvoering van de drie jongens hield Israël Hamas verantwoordelijk. In de zoektocht naar hen werden de afgelopen tijd enkele Palestijnen gedood en honderden opgepakt.
Een adviseur van de Palestijnse president Abbas heeft gezegd dat de Palestijnen de dood van de jongens betreuren. "We willen vrede in dit deel van de wereld zodat geen enkele moeder of familie van geliefden wordt beroofd, Palestijns of Israëlisch", zei Abdallah Abdallah. Eerder had Abbas de ontvoering van de drie veroordeeld.
Invasie Iran?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef sonnyspek het volgende:
Volgens mij is dat op de westelijke Jordaanoever...Ik ben benieuwd naar de gevolgen.twitter:FrankBerkemeier twitterde op maandag 30-06-2014 om 18:23:56Neyanyahu roept kabinet bij elkaar. Lijken 3 dode Joodse jongens gevonden vlak bij Hebron #nietbevestigd reageer retweet
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Invasie Iran?
Lets bomb them back to the stone age
Ik heb het ook erg moeilijk hoe ik dit nu moet gaan interpreteren.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:48 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Spoor je wel helemaal?
Het gaat nu pas echt beginnen, vrees ik. Heel die regio is onrustig.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Houdt dat geouwehoer daar nou nooit op...
Dankjewel, maar ik hecht niet zoveel waarde aan blessings.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:48 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Baruch dayan ha,emet = Blessed is the True Judge
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef sonnyspek het volgende:
Wat denken jullie dat de eventuele consequenties zullen zijn?
Ik ook niet hoor. Maar was benieuwd wat het betekende.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Dankjewel, maar ik hecht niet zoveel waarde aan blessings.
Enige degelijke oplossing is natuurlijk om het hele gebied plat te gooien en niet te discrimineren op jood of moslim. Beide zijn ongeveer even vervelend.
Wel Iran heel laten als het kan. Dat is een tof land.
Tuurlijk, harde, medogeloze wraak, geweldig plan... Maar niet huilen als de andere kant ook weer wraak wil nemen en het zo eindeloos doorgaat.quote:
Huilen?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, harde, medogeloze wraak, geweldig plan... Maar niet huilen als de andere kant ook weer wraak wil nemen en het zo eindeloos doorgaat.
Israël gaat wel wraak nemen hoor. Zo werkt dat daar nu eenmaal.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, harde, medogeloze wraak, geweldig plan... Maar niet huilen als de andere kant ook weer wraak wil nemen en het zo eindeloos doorgaat.
Huilen doen ze erg veel, om hun handelen te rechtvaardigen. Maar de collectieve straffen zijn en blijven wat ze zijn, walgelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Huilen?
Israël huilt niet, die geniet. Lekker gaza bombarderen, Palestijnen uit hun huizen verdrijven...
Precies! Ondertussen genieten de Palestijnen ook. Lekker vrouwen stenigen, joodse kindjes doden en bomaanslagen plegen. Eigenlijk is het daar gewoon een hele leuke speeltuinquote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Huilen?
Israël huilt niet, die geniet. Lekker gaza bombarderen, Palestijnen uit hun huizen verdrijven...
Jaja, maar dat huilen is niet echt natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Huilen doen ze erg veel, om hun handelen te rechtvaardigen. Maar de collectieve straffen zijn en blijven wat ze zijn, walgelijk.
Weet ik. Maar het is vruchteloos en zal alleen maar meer bloed in de straten brengen en blijven brengen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Israël gaat wel wraak nemen hoor. Zo werkt dat daar nu eenmaal.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Precies! Ondertussen genieten de Palestijnen ook. Lekker vrouwen stenigen, joodse kindjes doden en bomaanslagen plegen. Eigenlijk is het daar gewoon een hele leuke speeltuin
Oh ok, het was je niet eens duidelijk dat hij je als ze een achterlijk complotdenker afdoet?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie is is? En waarom doet hij/zij achterlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |