dat kost veulquote:Op maandag 30 juni 2014 17:25 schreef BlueEyes het volgende:
Dettol brand wat minder in denk ik ipv chloor
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:42 schreef Amsel het volgende:
Kleertjespraat
Ik vond eerst niets leuk en sloeg dicht als ik in de prenatal naar kleertjes ging kijken. Tot ik op een dag opeens een jurkje (ja shoot me) vast had en er na een half uur achter kwam dat het me niet lukte om het los te laten
Dus dat moest gekocht worden en daarna ging ik opeens los en nu hebben we echt veel te veel. Maar dat jurkje is nog steeds m'n lievelings
Als eerste pakje doen we gewoon iets simpels en comfortabels aan, maar zodra het kan hijs ik dr mooi in dr jurkquote:
Ik denk dat ze een cocosnoot in het omhulsel (zoals ie aan de boom hangt) bedoelen misschien, die zijn wel echt groot ...quote:Op maandag 30 juni 2014 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
de enige fruitvergelijking die ik nièt snap is de kokosnoot met 35 weken. In mijn beleving is een kokosnoot best klein namelijk. Vergeleken met een durian of een bloemkool ofzo.
Volgens mij een watermeloenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef BlueEyes het volgende:
Wat zit er in met 40 weken dan?
Of hou ik dan spontaan m'n benen bij elkaar de komende weken?
Dat zegt ie van mij 'al' bij de 39 wekenquote:
Watermeloen is wel lekker!quote:Op maandag 30 juni 2014 18:34 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat zegt ie van mij 'al' bij de 39 weken![]()
Bij de 40 een jackfruit ik sla weer aan het googlen
Ja heerlijk!...als het via een andere route naar binnen komt dan waar deze eruit moetquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:48 schreef Zolena het volgende:
Fruitbaby's![]()
Mijn app is ongezelliger. Vorige week formaat tandenborstel...
Zou de afdeling gynaecologie ff bellen, wij hadden daarna wel direct een afspraak bij de gyn.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef AwayTL het volgende:
Vraagje, de vorige keer ben ik op 10 juni bij de vk geweest. Nu moet ik overstappen op de gyn en hebben wij de 20 weken echo op 18 juli. Telt de echo als een afspraak? Of moet ik ook nog een afspraak maken bij de gyn?
De echo wordt niet door de gyn gedaan, maar door een echobureau dat in het ziekenhuis zit.
Radyhyn een jongen!
Doordat jullie het allemaal zo snel al weten, kan ik ook bijna niet wachten!
Ik had 6 mei bij de gyn controle, toen 6 juni 20w echo bij iemand anders, 18 juni voorlichting bij de verpleegkundige en 7 juli pas weer bij de gyn. Dus denk dat je bij je 20w echo en afspraak voor een maand later moet maken met de gyn. En wellicht nog meer afspraken alvast vooruit (ik heb alle afspraken tm 7 juli in maart gemaakt)quote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef AwayTL het volgende:
Vraagje, de vorige keer ben ik op 10 juni bij de vk geweest. Nu moet ik overstappen op de gyn en hebben wij de 20 weken echo op 18 juli. Telt de echo als een afspraak? Of moet ik ook nog een afspraak maken bij de gyn?
De echo wordt niet door de gyn gedaan, maar door een echobureau dat in het ziekenhuis zit.
Radyhyn een jongen!
Doordat jullie het allemaal zo snel al weten, kan ik ook bijna niet wachten!
De eerste was met de geboorte maar 2,5 kg, bij een termijn van 39,2.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
ATL, de 20 weken echo geldt niet als een controle voor zover ik weet
Waarom ben jij ook al weer overgedragen?
Ik heb een Windows telefoon hij heet gewoon zwangerschap.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef Amsel het volgende:
Welke app is dat Zolena? Ik zat een keer op een website waar ze vergeleken met laptops, boormachines en andere gebruiksvoorwerpen. Stukken begrijpelijker, ook voor mannen. Maar heb die site nooit terug kunnen vinden.
Zeker ook bedacht door een manquote:
ja dat telt niet, je kunt bij Henka ook niet t tuutje eruit trekkenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind de sprong van lunchbox naar heel brood ook nogal heftig
Een beach ball kun je het tuutje nog uit trekken
zoietsquote:Op maandag 30 juni 2014 19:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vind het plaatje van Amsel wel een leuke voor in de OP
Nee, wij wachten tot de 20 weken echo. Mijn innerlijke Scrootch vind pretecho's te duur hier in het oosten des lands.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:22 schreef Radyhyn het volgende:
Yeah! Nu ongeveer zo groot als een Ben en Jerry's ijs emmer! Lekkeerrrrrr!
... Of zo groot als een paprika... hmmm.. doe mij dat ijs maar
Away, ga jij wachten tot de 20 weken echo om te kijken of ze kunnen zien of het een jongetje of meisje is? Of heb je van te voren nog een pretecho gepland?
vragen kan altijd toch? Nee heb je, Ja kun je krijgen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:48 schreef LaLouchi het volgende:
Zou ik trouwens kunnen vragen bij de VK donderdag of ze me de week erop wil strippen? Moet dan 8 juli weer en dan ben ik 39+5. Ik kan namelijk niet veel meer vanwege de BI en heb steeds hele pijnlijke voorweeën. En slapen gaatook niet zo goed.. is het dan heel raar als ik vraag of ze wil strippen?
Die yoghurt heb ik nog helemaal niet geprobeerd! Goed excuus om volgende keer eens mee te nemen bij de winkelquote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee, wij wachten tot de 20 weken echo. Mijn innerlijke Scrootch vind pretecho's te duur hier in het oosten des lands.
Scheelt ook dat ik de baby veel voel, wat voor mij een bevestiging is dat het wel goed zit.
Een B&J beker.. Ik hoop op frozen yoghurt, of is die er niet in het groot?
Heeft ze al gevoeld of er iets van verweking was?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:56 schreef BlueEyes het volgende:
Ik word morgen misschien gestript![]()
In het kader van kindje is groot genoeg, bloeddruk schommelt zo en om 'erger' te voorkomen.
Geheel en al in overleg, initiatief kwam wel van de vk.
Maar wel, mits is al wat verweking heb en niet met de garantie dat het perse aanzet tot een bevalling.
Ze komt morgen hier aan huis.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:00 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Heeft ze al gevoeld of er iets van verweking was?
Ooh en het wordt steeds leuker het bewegen als kint groter wordt en beter voelbaar als ze schuift in je buik. Echt van die bobbels die dan gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn kint is echt belachelijk druk vandaag. Ik denk dat ze nog geen drie kwartier aan 1 stuk stil heeft gelegen
dat is een afgeleide van hontquote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Zeg, rare vraag hoor, maar ik heb een kind in mijn buik Hoe hebben jullie? Een kint? Wasdat?
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:08 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh en het wordt steeds leuker het bewegen als kint groter wordt en beter voelbaar als ze schuift in je buik. Echt van die bobbels die dan gaan![]()
Daar kan ik zo intens blij van worden en ga ik bewust voor liggen in bed om het te voelen en te beleven.
nee, hont is een FOK-dingetje. Net als "ik heb m toch gekocht" en dat soort grollenquote:Op maandag 30 juni 2014 20:20 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Whuuut SQ heeft een hontachtige in haar buik
SQ heeft een kint, verder gewoon kinderen hier hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Zeg, rare vraag hoor, maar ik heb een kind in mijn buik Hoe hebben jullie? Een kint? Wasdat?
Ah, mijn zobyzo!quote:Op maandag 30 juni 2014 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, als ik kint, hooft, soberso en dergelijke gebruik is dat dus opzettelijk en komt in de meeste gevallen voort uit FOK-historie
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vind het plaatje van Amsel wel een leuke voor in de OP
Ja, maar als we alles moeten benoemen, komen we in een visueuze circel hoor!quote:
en als je een rijger ziet bel je een famfare want die kost twee keer de helft, dus maar 25%. toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, hont is een FOK-dingetje. Net als "ik heb m toch gekocht" en dat soort grollen
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en als je een rijger ziet bel je een famfare want die kost twee keer de helft, dus maar 25%. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |