Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ekiden Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Op maandag 30 juni 2014 16:24 schreef GlenHighland het volgende: Ach, je hoeft die dag maar één gezicht te onthouden, van degene voor je. Bij de finish wordt de tadinges wel uit je handen gegrist.
Jij mag mijn gezicht onthouden en ik hoef niets te onthouden, als jij toch grist
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op maandag 30 juni 2014 16:29 schreef GlenHighland het volgende: En Lastpost mag pas grissen als ik voor de tweede keer langs kom, anders wordt het ook weer een zooitje.
Zou jammer zijn, als we aan het eind 5 km tekort komen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ok, nu echt de deur uit. Neem de mobiel met Endomondo ook weer eens mee voor wat muziek. Gisteravond met wat mensen uit eten (en drinken) geweest, dus worden zware 30 minuten Belachelijk trouwens dat Garmin nog niet op Windows Phone te vinden is En de vernieuwde Endomondo app geeft geen muziekmogelijkheden meer weer Naja, vind ik zo wel uit, nu eens kijken of Pincho of Bella zin hebben om mee te gaan...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Op maandag 30 juni 2014 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende: en.....drum roll please...... na 4 weken zijn mijn schoenen angekomen vraag me nu alleen af of ik mijn wedstrijdpaar voor Naseby al moet bestellen om ze op tijd in huis te hebben
Ik zou het nieuwe paar maar alvast bestellen zodra de bankrekening het weer toelaat. Beter mee als om verlegen en het zou rot zijn als ze dan te laat aankomen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Hopelijk knap je snel weer op van je galsteen aanval.
Flipsen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Zo leuk om de Ekiden planning (en lichte paniek) mee te lezen. Ik hoopte nog even te kunnen komen maar 's morgens heb ik mijn eerste Run to the start training en als ik daarna nog naar R'dam moet rijden vrees ik dat jullie de barbecue al aangestoken hebben voordat ik aankom.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg