Ik snap er geen reet van.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:33 schreef Bayora het volgende:
[..]
*zucht*
daarna nooit meer een mail terug gekregen omdat ik met mijn schoolmail mailde en niet mijn privé mail waar xcachet mee geregistreerd is.
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:33 schreef Bayora het volgende:
Dus mijn antwoord was wel met mijn privé mail.
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan stuur je toch een nieuwe mail met je privéadres?
Zij denken dat ik Jhali ben.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heeft Jhali hier mee te maken?
Kan best jouw mail zijn, maar 2 berichten dat iemand wat in je fobo zette draagt niks bij aan deze discussie
Niet op dat E-mail adres. Dus ik mailde fok met mijn schoolmail ipv mijn privé adres waarmee ik cachet heb geregistreerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van.
Je hebt mails van FOK! omdat LR op je fobo heeft gereageerd. Dus je hebt nog wel toegang tot dat mailadres.
Als je nou gewoon wachtwoord opnieuw aanvraagt, dan krijg je een mailtje binnen.
Waarom niet? Hoe krijg je dan mails binnen van FOK! dat LR op je fobo heeft gereageerdquote:Op maandag 30 juni 2014 15:35 schreef Bayora het volgende:
[..]
Niet op dat E-mail adres. Dus ik mailde fok met mijn schoolmail ipv mijn privé adres waarmee ik cachet heb geregistreerd.
Dan leg je dat verhaal toch uit aan een admin?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:35 schreef Bayora het volgende:
[..]
Niet op dat E-mail adres. Dus ik mailde fok met mijn schoolmail ipv mijn privé adres waarmee ik cachet heb geregistreerd.
krijg ik geen antwoord opquote:Op maandag 30 juni 2014 15:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan toch op je privé adres inloggen en fok een mail sturen
wat is daar zo moeilijk aan
Ja echt wtfquote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoe krijg je dan mails binnen van FOK! dat LR op je fobo heeft gereageerd![]()
Jezus.
ano 2013quote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoe krijg je dan mails binnen van FOK! dat LR op je fobo heeft gereageerd![]()
Jezus.
Krijg ik geen antwoord op..quote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan leg je dat verhaal toch uit aan een admin?
weet ik veelquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
welk adres staat nu bij mail adres van cachet dan
Dat wil je niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |