Ik heb een mail gestuurd naar fok. Vervolgens geen reactie meer gekregen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoezo werkt niet meer
Vul je email adres gewoon in, of stuur een mail naar fok
Waarschijnlijk klopt het ingevulde e-mailadres niet met het adres wat ze daadwerkelijk heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoezo werkt niet meer
Vul je email adres gewoon in, of stuur een mail naar fok
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon verneukt, klaar
Mijn laptop vult daar automatisch mijn username in.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klopt het ingevulde e-mailadres niet met het adres wat ze daadwerkelijk heeft.
dan zet je dat uit?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:24 schreef Bayora het volgende:
[..]
Mijn laptop vult daar automatisch mijn username in.
Zoals je laptop wel eens vaker inloggegevens automatisch invult.
Klopt. Erg vervelend.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:24 schreef Bayora het volgende:
[..]
dearest zou het meest in de buurt komenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he.
De echte cachet is weliswaar redelijk dom maar dit verhaal slaat alles.
Ken ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dearest zou het meest in de buurt komen
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he.
De echte cachet is weliswaar redelijk dom maar dit verhaal slaat alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo
Ja, maar als het geen geldig emailadres is, verandert hij niks. Vult hij bij mij ook in, maar je emailadres wordt niet veranderd aangezien "xcachet" geen emailadres is.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:24 schreef Bayora het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:30 schreef Bayora het volgende:
en wat zei opaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:30 schreef Bayora het volgende:
Daar hebben we werkelijk geen kutje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar hebben we werkelijk geen kutje aan
Jhali heeft geen applequote:Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bewijslast daar waar mensen haar oprechtheid in twijfel trokken. Tevens voel ik mij wel enigszins speciaal door dit screenshotquote:Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*zucht*quote:We hebben het over account xcachet, dus niet cachet, neem ik aan? Met welk emailadres heb je dat account geregistreerd? Dat is namelijk niet het mailadres waar je nu mee mailt.
Dan stuur je toch een nieuwe mail met je privéadres?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:33 schreef Bayora het volgende:
Dus mijn antwoord was wel met mijn privé mail.
Wat heeft Jhali hier mee te maken?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:32 schreef Bayora het volgende:
[..]
Jhali heeft geen apple
en dit is mijn mail
Ik snap het probleem ook nietquote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan stuur je toch een nieuwe mail met je privéadres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |