Nee hoor. Mijn moeder is hartstikke lief, zoals ik al zei. Maar eigenlijk te lief ... Mijn vader is vrij dominant en hij had nou eenmaal wat tegengas nodig. M'n moeder is iemand die de confrontatie uit de weg gaat, maar wel achteraf loopt te klagen dat ze eigenlijk met tegenzin toegegeven heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je je moeder tekort met deze post.
Ooit was die karaktereigenschap van het over je heen laten lopen blijkbaar wel iets waar je vader op viel toch?
Ik snap je schets, maar imo moet jij je daar niet druk om maken. Is niet jouw taak verder. En ik laat het hier verder bij want heb verder ook geen inzicht in jouw relaties met je pa en stiefma.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:02 schreef Bayora het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder was 28 met 1 dochter van ongeveer 3a4 jaar.
Mijn vader was 36 met 5 kinderen 6/7 tot 13 jaar.
Wat trekt een meid van 28 dan aan hem aan?![]()
Ze MOEST en zal trouwen. Ze had het er ontzettend vaak over. Ik heb gewoon niet het idee dat deze twee mensen samen oud worden. Dus trouwen in gemeenschap van goederen is ideaal aangezien zij enkel een havo diploma heeft en nu 34 is of zo. Ik vind het maar typisch allemaal..
Eerst deeltje 1, al zijn de dagen alweer redelijk vol aan het raken.quote:
hebben veel vrouwenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn moeder is hartstikke lief, zoals ik al zei. Maar eigenlijk te lief ... Mijn vader is vrij dominant en hij had nou eenmaal wat tegengas nodig. M'n moeder is iemand die de confrontatie uit de weg gaat, maar wel achteraf loopt te klagen dat ze eigenlijk met tegenzin toegegeven heeft.
Ik ben getuige dus ik mag datquote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap je schets, maar imo moet jij je daar niet druk om maken. Is niet jouw taak verder. En ik laat het hier verder bij want heb verder ook geen inzicht in jouw relaties met je pa en stiefma.
[..]
Eerst deeltje 1, al zijn de dagen alweer redelijk vol aan het raken.
#deleven
Dat zal vast wel. Ik snap dat nooit. En als ik dat tegen m'n moeder zeg schiet ze ook gelijk in de verdediging. Ze zegt ook dat ik op m'n vader lijk.quote:
Weggeven.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nu even over echte problemen.
Ik heb dus een groot pak wc-papier gekocht en het papier bevalt mij helemaal niks. Toch zal ik mij de komende tijd door deze aanbieding moeten heen vegen
Versier het huis van de buurvrouw.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nu even over echte problemen.
Ik heb dus een groot pak wc-papier gekocht en het papier bevalt mij helemaal niks. Toch zal ik mij de komende tijd door deze aanbieding moeten heen vegen
een bloemetjesquote:Op maandag 30 juni 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Wel origineler dan een bloemetjes natuurlijk.
Sowieso. En iedereen kan het gebruiken. De kans dat het ergens jaren ligt te verstoffen om vervolgens weer aan iemand anders te worden geschonken is zeer klein. Tenzij ze net zulke gevoelige billetjes hebben als jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Wel origineler dan een bloemetjes natuurlijk.
Ik ben ook de moeilijkste niet hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ook hoor anders gaat het waarschijnlijk nooit lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |