Dat zeg ik ook niet. Maar toch logisch dat ze hier mee zit? Het is ook echt een kutsituatie omdat je eigenlijk helemaal niets kunt doen. Je moet het maar accepteren en slikken. Maar toch, je voelt het nog steeds. Dat mag ze toch wel even uiten hier?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat moet je gaan doen? Stoken? Werkt allemaal averechts. Laat het gaan, niet haar leven.
En dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef Typisch het volgende:
Als je je als (bijna) volwassen persoon nog gaat ergeren aan je stiefmoeder is het tijd om te stoppen met janken en het huis uit te gaan.
Ja ik mag toch ook even m`n mening geven zonder meteen uitgescholden te heoven worden?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar toch logisch dat ze hier mee zit? Het is ook echt een kutsituatie omdat je eigenlijk helemaal niets kunt doen. Je moet het maar accepteren en slikken. Maar toch, je voelt het nog steeds. Dat mag ze toch wel even uiten hier?
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of je zet je ouders gewoon uit huis HW-stijl.
Want? Als je er blijkbaar veel last van hebt zijn er als student/jong volwassene zat mogelijkheden in Nederland om niet meer thuis te hoeven wonen. Als het niet zó erg is om dat te overwegen moet je je niet zo aanstellen.quote:
Ga je nou echt volhouden dat je je gekwetst voelt door 'flikker'?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik mag toch ook even m`n mening geven zonder meteen uitgescholden te heoven worden?
Dan was de situatie daarvoor gewoon zwaar kut en is het alternatief namelijk scheiden minder erg, maar echt ideaal blijft het nooit.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Mijn ouders zijn gelukkiger zonder elkaar, heb ik gemerkt. Ze zijn beiden heel erg gegroeid sinds hun scheiding. Op een positieve manier.
Nee? Zeg ik toch niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je nou echt volhouden dat je je gekwetst voelt door 'flikker'?
Klopt, maar je was wel een beetje makkelijk met je reactie. Je kent die stiefmoeder verder niet, maar toch mag ze er geen hekel aan hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik mag toch ook even m`n mening geven zonder meteen uitgescholden te heoven worden?
Ik woon daar niet.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:56 schreef Bayora het volgende:
Tevens kom ik daar dan ook zelden. Puur om mijn vader te zien.
En dan heb je er minder last van en kun je je concentreren op je eigen leven. En haar dan nog (vaak) zien is ook een keuze.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan?
Verdwijnt ze opeens als jij de deur uit gaat?
Je blijft toch met dat wijf geconfronteerd worden ook al woon je in Alaska.
Oh.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
En haar dan nog (vaak) zien is ook een keuze.
Zwaar kut was het niet, maar kut genoeg om te gaan scheiden wel. Ze waren beiden nogal gesloten persoonlijkheden. Ze leefden langs elkaar heen. Misschien dat ze meer met elkaar hadden moeten praten, wat meer voor elkaar hadden op moeten geven. Ik heb het idee dat ze beiden gewoon erg egoïstisch waren en niet echt iets voor de ander over hadden.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan was de situatie daarvoor gewoon zwaar kut en is het alternatief namelijk scheiden minder erg, maar echt ideaal blijft het nooit.
Meh blijft gewoon vervelend.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan heb je er minder last van en kun je je concentreren op je eigen leven. En haar dan nog (vaak) zien is ook een keuze.
Heeft ze daar na je vader nog last van gehad met andere mannen?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zwaar kut was het niet, maar kut genoeg om te gaan scheiden wel. Ze waren beiden nogal gesloten persoonlijkheden. Ze leefden langs elkaar heen. Misschien dat ze meer met elkaar hadden moeten praten, wat meer voor elkaar hadden op moeten geven. Ik heb het idee dat ze beiden gewoon erg egoïstisch waren en niet echt iets voor de ander over hadden.
M'n vader heeft nu een goede vrouw aan mijn stiefmoeder, eentje die ook voor zichzelf op komt en tegengas geeft. Iets wat mijn moeder niet echt kon. Die laat altijd over zich heen lopen door mannen. Ze is gewoon te lief.
Het is feestquote:Op maandag 30 juni 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
wat een gejank
ik heb 3.5 dag vrij jongens en meisjes
Shell is gul met zijn vrije dagenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
wat een gejank
Eigenlijk doe je je moeder tekort met deze post.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zwaar kut was het niet, maar kut genoeg om te gaan scheiden wel. Ze waren beiden nogal gesloten persoonlijkheden. Ze leefden langs elkaar heen. Misschien dat ze meer met elkaar hadden moeten praten, wat meer voor elkaar hadden op moeten geven. Ik heb het idee dat ze beiden gewoon erg egoïstisch waren en niet echt iets voor de ander over hadden.
M'n vader heeft nu een goede vrouw aan mijn stiefmoeder, eentje die ook voor zichzelf op komt en tegengas geeft. Iets wat mijn moeder niet echt kon. Die laat altijd over zich heen lopen door mannen. Ze is gewoon te lief.
Mijn stiefmoeder was 28 met 1 dochter van ongeveer 3a4 jaar.quote:
Lekker Witcher II uitspelen tochquote:Op maandag 30 juni 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
wat een gejank
Ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft ze daar na je vader nog last van gehad met andere mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |