SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Misschien is haar stiefmoeder inderdaad wel een heel naar mens, maar schijnheilig naar haar vader toe? Zo'n lekker achterbaks type. Of ze doet net zo gemeen tegen hem, maar hij is te verblind door liefde om dat nu in te zien.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg dat jij haat op je stiefmoeder terwijl je weet dat hij gelukkig met haar is.
Hij haat toch ook niet op jouw vriendje terwijl hij weet dat jij gelukkig met hem bent?
Dat bedoel ik, is heel wat anders.
Zonder heel inhoudelijk te worden. Sommige huwelijken moet je niet in stand houden.quote:
ouchquote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is haar stiefmoeder inderdaad wel een heel naar mens, maar schijnheilig naar haar vader toe? Zo'n lekker achterbaks type. Of ze doet net zo gemeen tegen hem, maar hij is te verblind door liefde om dat nu in te zien.
Ik snap best dat het als kind moeilijk is om aan te zien. Je wil voor je vader een persoon die goed voor hem is. En dat is niet altijd de persoon waar hij verlieft op wordt.
Rawrrr.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder heel inhoudelijk te worden. Sommige huwelijken moet je niet in stand houden.
Derhalve een goede TT, rawr.
Neuken en redenen hebben om iemand tof te vinden staat wel aardig los van elkaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, hij neukt je stiefmoeder ook al 8 jaar en wat daarvoor nog was, hij heeft genoeg reden om te zeggen dat ze wel tof is.
Zie edit.quote:
Tsja, laat maarquote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is haar stiefmoeder inderdaad wel een heel naar mens, maar schijnheilig naar haar vader toe? Zo'n lekker achterbaks type. Of ze doet net zo gemeen tegen hem, maar hij is te verblind door liefde om dat nu in te zien.
Ik snap best dat het als kind moeilijk is om aan te zien. Je wil voor je vader een persoon die goed voor hem is. En dat is niet altijd de persoon waar hij verliefd op wordt.
Och, ga het maar letterlijk nemen. Hij gaat meer met haar om dan jij. Zijn leven, niet de jouwe. Je bent geen 8 meer.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:52 schreef Bayora het volgende:
[..]
Neuken en redenen hebben om iemand tof te vinden staat wel aardig los van elkaar.
hoeft niet natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 14:52 schreef Bayora het volgende:
[..]
Neuken en redenen hebben om iemand tof te vinden staat wel aardig los van elkaar.
Amen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap best dat het als kind moeilijk is om aan te zien. Je wil voor je vader een persoon die goed voor hem is. En dat is niet altijd de persoon waar hij verliefd op wordt.
Ik denk dat ik weer twee dingen door elkaar wilde typen, zoals wel vaker. Ik ben verder niet achterlijk hoor.quote:
Ook goed.quote:
Je wilt als kind primair dat je ouders gewoon bij elkaar blijven.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer twee dingen door elkaar wilde typen, zoals wel vaker. Ik ben verder niet achterlijk hoor.
[..]
Ook goed.
Wat moet je gaan doen? Stoken? Werkt allemaal averechts. Laat het gaan, niet haar leven.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik er wat aan doe. Al 8 jaar niet namelijk. Mijn pa is gelukkig dat wil ik zo houden. Helaas wel met zo'n iemand.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Och, ga het maar letterlijk nemen. Hij gaat meer met haar om dan jij. Zijn leven, niet de jouwe. Je bent geen 8 meer.
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef Typisch het volgende:
Als je je als (bijna) volwassen persoon nog gaat ergeren aan je stiefmoeder is het tijd om te stoppen met janken en het huis uit te gaan.
Niet helemaal eens. Mijn ouders zijn gelukkiger zonder elkaar, heb ik gemerkt. Ze zijn beiden heel erg gegroeid sinds hun scheiding. Op een positieve manier.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wilt als kind primair dat je ouders gewoon bij elkaar blijven.
Nee, die stiefmoeder is totaal niet iets uit mijn leven neequote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat moet je gaan doen? Stoken? Werkt allemaal averechts. Laat het gaan, niet haar leven.
Of je zet je ouders gewoon uit huis HW-stijl.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef Typisch het volgende:
Als je je als (bijna) volwassen persoon nog gaat ergeren aan je stiefmoeder is het tijd om te stoppen met janken en het huis uit te gaan.
Lekker makkelijk praten welquote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef Typisch het volgende:
Kon dat financieel maar he.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef Typisch het volgende:
Mijn moeder is ongelukkiger heb ik het idee maar mijn vader is echt zoveel gelukkiger sinds hij bij mn moeder weg isquote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Mijn ouders zijn gelukkiger zonder elkaar, heb ik gemerkt. Ze zijn beiden heel erg gegroeid sinds hun scheiding. Op een positieve manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |