Euh.. Dat was toch één (1) Duitser en geen twee (2)?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat ik niet echt geloof, ze zijn verdwaald, zijn op gegeven moment na el mirado verkeerde pad opgelopen toen het al redelijk donker werd. Wrs de volgende dag probeerden ze de rivier over te steken, zijn er beiden in gevallen en verdronken.
Het heeft ook niets te maken met dat het "domme" HBO'ers waren oid, had iedereen kunnen overkomen, zoals een Duits echtpaar niet lang daarvoor. Die hadden de mazzel dat ze een "indiaan" tegenkwamen. (Zo worden die mensen daar genoemd die in de bush wonen, kan er ook niets aan doen)
Dat is nog steeds laat daar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:52 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het wordt steeds later. Ik dacht dat het eerder 15:15, hooguit 15:30 was.
Ik zie in die link geen citaat van JvdH staan...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:38 schreef jackie12 het volgende:
[..]
telegraaf van vandaag voorpagina internet
Volgens de VK idd een Duits echtpaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Euh.. Dat was toch één (1) Duitser en geen twee (2)?
nee joh die zwamt maar watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:45 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik zie in die link geen citaat van JvdH staan...
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_zoeken_door__.html
Ik vind dat ook een aannemelijk scenario. Het enige dat mij daarbij dwars blijft zitten is het hoogwater - laagwater verhaal. Alle foto's die wij kunnen zien van die rivier in het gebied waar ze gevonden zijn, zijn gemaakt tijdens de zoektocht en dus tijdens hoogwater terwijl de meiden verdwenen zijn tijdens laagwater (periode van droogte).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het staat er wel.
Dat had ik zelf al gededuceerd.
En toen kwam VK met zijn verhaal, wat ongeveer hetzelfde is.
Ik wil zelfs nog zover gaan dat ze dezelfde nacht al verdronken zijn.
Een verdwaling is geen doodsoorzaak maar alleen een reden waarom ze op die plek zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:49 schreef Jezus9 het volgende:
dat zou immers de oplossing tot de zaak betekenen, het zou het bewijs zijn voor een verdwaling
Druk eens op "play"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:45 schreef sverbern het volgende:
[..]
Is in het filmpje te horen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:45 schreef sverbern het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoor ik hier nu goed dat dat deel van het bekken NIET van Kris blijkt te zijn?!?
Dat vraag ik me dus ook af, aangezien hij het over een persconferentie heeftquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:08 schreef sverbern het volgende:
Maar is dat filmpje wel nieuw? Hij heeft het weer over een persconferentie met onderzoeksresultaten? Heel gek dat eerder namelijk wel resten van Kris zijn gevonden, dachten ze. In ieder geval haar schoen.
Het lijkt me dat dit filmpje al oud is. Er wordt ook gezegd dat 'de ouders gisteren op de hoogte zijn gebracht'. En de ouders weten natuurlijk al veel langer dat er resten van Kris en Lisanne zijn gevonden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoor ik hier nu goed dat dat deel van het bekken NIET van Kris blijkt te zijn?!?
Zou wel een vreselijke blunder van de Telegraaf zijn!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, aangezien hij het over een persconferentie heeft
Welkom!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:07 schreef Flor_Cayena het volgende:
Goedemorgen
Reeds enige weken hier als gast zitten lezen nu toch maar nieuwe aanmelding hier.
Ik lees ook in het spaans niet enkel de Panama kranten artikelen maar ook reacties vd lezers daar.
Als er mensen zijn die ook spaans lezen hier, is jullie wat vreemds opgevallen?
je zei : Er is niets van Kris gevonden :. er zijn wel degelijk bezittingen van Kris gevonden oa. een schoenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Die zwamt maar wat? Zou wel heel slecht zijn als dat waar is
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_zoeken_door__.htmlquote:
1 post daar boven schreef ik dat er alleen persoonlijke dingen waren gevonden en dat de bekken niet van Kris is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je zei : Er is niets van Kris gevonden :. er zijn wel degelijk bezittingen van Kris gevonden oa. een schoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |