- uhm.. daar is die linker baan toch ook voor? Extra fijn als het licht nog op groen springt voor je stilstaat, kan je makkelijk doorrijden.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef Socios het volgende:
- op de linkerbaan ernaast komen staan wachtend tot het verkeerslicht op groen springt
- hun sporttas over hun schouder gooien wanneer zij de sportschool verlaten
- een kroketje uit de muur trekken en deze pontificaal gaan verorberen
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Niet in de linker baan wachten![]()
Meestal staat er rechts wel een vrachtwagen of een Ria in haar kekke stadsautootje die er 5 minuten over doen om op te trekken
Bij de balie bestellen ķf zonder een stoere houding 'uit de muur' halen. In beide gevallen zittend opeten, niet 'met een air' aan de straatkant.quote:
Heeft er niets mee te makenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef MultiBanaan het volgende:
Het blijft lastig accepteren voor TS, andere mensen die wel succesvol zijn op sociaal vlak
watquote:- extra gas geven wanneer zij door de McDrive/KingDrive rijden
Ekte alpha-male chat danquote:
Het gaat om de attitude die men aanneemt, niet om de snack zelf.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
Roken is voor schooiers, maar een kroket uit de muur halen dan niet op eten? En wat is er mis met het heilige goudgele vocht? Jij drinkt liever Rivella?
De tijd dat ik stoer deed over een biertje ben ik al zo'n 20 jaar voorbij...quote:Op maandag 30 juni 2014 15:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Het gaat om de attitude die men aanneemt, niet om de snack zelf.
Wel wat betreft het bier. De manier waarop jij over dit drankje praat, verraadt hoe veel mensen hier onterecht stoer over denken.
TS is hommo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:14 schreef tweelo_1997 het volgende:
Volgens mij is deze topicstarter echt een miet eerste klas die teveel naar andere mannen kijkt...
Frituursnacks niet direct uit het vet eten.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
Roken is voor schooiers, maar een kroket uit de muur halen dan niet op eten? En wat is er mis met het heilige goudgele vocht? Jij drinkt liever Rivella?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een windje opstaat is het vrij onplezierig om achter deze rookpaupers te lopen. Zijn meestal van die 20-jarige semi-swag gastjes met dito kapseltjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik loop dus regelmatig naar buiten terwijl ik een peuk opsteek. Dat doe ik, voornamelijk, omdat ik van verzuurde ex-en-niet-rokers nergens meer binnen mag roken, zelfs niet in kroegjes. Ik dacht altijd dat ik daardoor een extreem stoere alpha male was, maar dat is dus niet zo...?
Mijn leven is een leugen, een wrede, koude leugen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |