Da's rosbief toch?quote:
Yeah, maar het plaatje uit de vorige OP paste ook niet bij de TTquote:
Ik ookquote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het echt oprecht leuk en grappig van Dirk dus..
Werken daar alleen maar homo's?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:51 schreef Renesite het volgende:
Collega eet regelmatig broodje beenham.
Wij noemen het broodje flamoes. Of Broodje schaamlip.
Denk aan je lijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Als ik een broodje frikadel eet noemt iedereen t ook broodje piemel! Haha haha ha.. ha.. haHumor is relatief en persoonlijk.
I was being sarcastic!quote:
Ik had gehoopt dat hetero's weten dat die beenhamvergelijking niet helemaal opgaatquote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een homo zou denk ik niet snel het hebben over een flamoes.
Stel je voor dat je dan thuis komt als vader van drie gillende kinderen die na een slapeloze nacht moe en overwerkt thuiskomt. En dat die kinderen (want vakantie) dan meteen aan je kop gaan zeuren met papapapapapappaapapapappapapapappapapapappapapapappapaaaaawaaromluisterjenietpapa.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:25 schreef Renesite het volgende:
112 mailtjes weer afgewerkt vandaag. Iedereen moet goddomme z'n bek houden![]()
!
Vooral na een slapeloosheids-nachtje![]()
We moeten medelijden hebben met die hetero'squote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dan thuis komt als vader van drie gillende kinderen die na een slapeloze nacht moe en overwerkt thuiskomt. En dat die kinderen (want vakantie) dan meteen aan je kop gaan zeuren met papapapapapappaapapapappapapapappapapapappapapapappapaaaaawaaromluisterjenietpapa.
En dat ze dan op zondagochtend, in plaats van je uit te laten slapen, al om vijf uur 's ochtends aan je bed staan, omdat er een legoblokje kwijt is. Of zoiets.
Ik troost ze vaak.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
We moeten medelijden hebben met die hetero's
Vandaar!quote:
Over hetero's gesproken:quote:
Walgelijk. Ik hoor het al te vaak bij mijn buren. NEEE IK BEN ZAT VAN JE!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dan thuis komt als vader van drie gillende kinderen die na een slapeloze nacht moe en overwerkt thuiskomt. En dat die kinderen (want vakantie) dan meteen aan je kop gaan zeuren met papapapapapappaapapapappapapapappapapapappapapapappapaaaaawaaromluisterjenietpapa.
En dat ze dan op zondagochtend, in plaats van je uit te laten slapen, al om vijf uur 's ochtends aan je bed staan, omdat er een legoblokje kwijt is. Of zoiets.
Ja, als ze na een uurtje weer weggaan...quote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Steve het volgende:
Wat een kinderhaat hier.. Terwijl ze ook zo leuk kunnen zijn.
.
Een niet nader te noemen iemand uit mijn omgeving vertelde dat laatst. Op zondagochtend stond om vijf uur zijn jongste zoon (vijf jaar) aan het bed.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
We moeten medelijden hebben met die hetero's
Echt he...quote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over hetero's gesproken:
Ik heb al een tijd een crush op een barman van een restaurant bij mij in de buurt en op feestje skom ik hem vaak tegen. Nou zaten mijn vrienden 2 feestjes geleden al te zeggen dat ie bovenmatige interesse toonde toen ik aan t zoenen was met een andere jongen en afgelopen maandag bij t WK kwam ik hem weer tegen.
Daar is vanaaaaalles gebeurd en ik was te zat om t me nog allemaal te herinneren, maar ik dacht dus dat dat niet hem was. Dat had ik me toch wel herinnerd lijkt me zo. Kwam ik gister bij de wedstrijd een meisje tegen en die zei "Was t nog gzellig met X?" . Uuuh, hoezo? "Nou jullie waren wel erg knus!"
WTF?!
FML! Ik wil mijn geheugen terug, klote bier
Of ze zit me gewoon op te kloten.
Voor een dag ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Steve het volgende:
.
ben sinds vorige week peetoom 2.0... is inderdaad zo tofquote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef wonderer het volgende:
De leuke omo-hoom zijn lijkt me ook wel wat
Tja, dat is part of the deal... volgens mij heb je van kinderen vooral heel veel plezier en neem je dit soort dingen graag voor lief... ik vind het juist briljant hoe simpel kinderen soms juist kunnen reagerenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen iemand uit mijn omgeving vertelde dat laatst. Op zondagochtend stond om vijf uur zijn jongste zoon (vijf jaar) aan het bed.
"Papa, de ridder past niet door de pooooort....." Kon een Lego-ridder niet door de poort van het Lego-kasteel, zonder eerst af te stappen. Wat kennelijk een bijzonder dringend en urgent probleem was, en iets wat alleen Papa kan oplossen.
En dat zijn dan nog (relatief) lieve, brave, beleefde en welopgevoede kinderen.
Dat schijnt een guncle te heten.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef wonderer het volgende:
De leuke omo-hoom zijn lijkt me ook wel wat
Welnee, t is al lang bewezen dat kinderloze mensne veel gelukkig zijn met hun eigen levenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, dat is part of the deal... volgens mij heb je van kinderen vooral heel veel plezier en neem je dit soort dingen graag voor lief... ik vind het juist briljant hoe simpel kinderen soms juist kunnen reageren
Ik vind hoom leukerquote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat schijnt een guncle te heten.(gay-uncle)
Ik zal het mijn petekindjes aanlerenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat schijnt een guncle te heten.(gay-uncle)
Ik probeer mijn neefjes te laten zien dat je het als double-income-no-kids-homo-oom wel veel leuker hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal het mijn petekindjes aanleren
Wanneer ga je meer van die giraffen tekenen trouwens?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik probeer mijn neefjes te laten zien dat je het als double-income-no-kids-homo-oom wel veel leuker hebt.
Hoom klinkt een beetje als een groot homp van iets.quote:
Als ik tijd heb.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer ga je meer van die giraffen tekenen trouwens?
Je hebt ook tijd om te fokkenquote:
Of een uitdrukking van Goofyquote:Op maandag 30 juni 2014 16:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
Guncle klinkt meer als een beest uit de Freggles.
Dat is zo tussendoor terwijl ik werkdingen aan het doen ben waarbij ik steeds een paar minuten moet wachten.quote:
Eind van de zomer.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wanneer is jouw volgende boek klaar?
Ik geloof dat dit strikt genomen alleen het geval is wanneer jouw baas jouw daartoe de opdracht heeft gegeven en/of het soort werk past bij jouw normale werkzaamheden.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eind van de zomer.
Overigens kan ik daar op het werk niet aan werken want in mijn contract staat dat adidas dan het auteursrecht heeft
Zolang ik mijn werk maar af heb, boeit het niet zo.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit strikt genomen alleen het geval is wanneer jouw baas jouw daartoe de opdracht heeft gegeven en/of het soort werk past bij jouw normale werkzaamheden.
Iets anders is natuurlijk dat je op staande voet kunt worden ontslagen, als je andere dingen in de baas z'n tijd aan het doen bent.
Oh... Dus misschien heeft Adidas met jou iets anders afgesproken.quote:(...) Het maken van het werk moet behoren tot de taak van de werknemer. Als iemand dus als advocaat onder werktijd een gedicht schrijft, heeft die persoon nog steeds zelfs het auteursrecht. Hetzelfde geldt als bijvoorbeeld een boekhouder een muziekje maakt. Echter, als de werkgever in voornoemde voorbeelden gevraagd zou hebben om dat gedicht te schrijven, wordt de werkgever wél als maker aangemerkt.(...)
Een werknemer kan met de werkgever afspreken om van deze bepaling af te wijken.
Nee, dat klinkt wel goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang ik mijn werk maar af heb, boeit het niet zo.
Maar vanaf vanavond ga ik weer hard aan de slag. Had ik al gemeld dat ik een agent heb die interesse heeft en me wil vertegenwoordigen als ze de nieuwe versie nog beter vindt dan de huidige versie?
Hij weet dat je t meeste naar blote konten googelt en past zich aanquote:Op maandag 30 juni 2014 16:41 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom komt Google met deze foto als ik zoek op Freggles?
Mijn leven is heul niet ongeloofwaardig!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt he...Zodra het in een verhaal past, voer ik een bijpersonage op die het alleen maar met hetero's doet. En als ik dan commentaar krijg dat het niet geloofwaardig is, stuur ik ze naar jou door.
Ik hap niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij weet dat je t meeste naar blote konten googelt en past zich aan
Als je maar slikt.quote:
Welnee. De kroon zou zijn een homo versieren, een relatie met hem krijgen en hem ook houdenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou wel de kroon op je werk zijn Ang3l, een heterovoetballer bekeren
Kinderen!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Steve het volgende:
.
Ah kijk, communicatie vanuit Roze Zaterdag. Wat typisch.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmmz.. Brief van de Roze Zaterdag. De hele straat hier wordt afgesloten.
Lekker op tijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmmz.. Brief van de Roze Zaterdag. De hele straat hier wordt afgesloten.
Ik vond mijn kwartier al snel maar daar zat geen ontbijt bijquote:
Nee, dat schijnen ze niet "nu" te beseffenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Oh, en de Roze Zaterdag schijnt nu te beseffen dat er komende zaterdag ook voetbal is. Met voetbalfans die naar het centrum komen.
Hoeft ie zich niet te wassen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond mijn kwartier al snel maar daar zat geen ontbijt bij
Vind het grappig dat japannes toast en ei en koffie eten voor ontbijt.
Doe ik ook niet 's morgens hoor. Doe ik 's avonds.quote:
Rellen!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Oh, en de Roze Zaterdag schijnt nu te beseffen dat er komende zaterdag ook voetbal is. Met voetbalfans die naar het centrum komen.
Het kan idd verschillende kanten op. Ik hoop op winst NL en dan oraje en roze wat hand in hand feest. Dat zou pas dikke integratie zijn. Maar t kan ook heeeeel anders gaan idd.quote:
Dat zou wel mooi zijn, maar inderdaad, bij verlies is het roze mooi een target voor het oranje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kan idd verschillende kanten op. Ik hoop op winst NL en dan oraje en roze wat hand in hand feest. Dat zou pas dikke integratie zijn. Maar t kan ook heeeeel anders gaan idd.
Of beide partijen troosten elkaar. En dat bedoel ik niet eens seksueel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, maar inderdaad, bij verlies is het roze mooi een target voor het oranje.
Zeer waar. Weinig aan te doen, we kunnen alleen maar afwachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of beide partijen troosten elkaar. En dat bedoel ik niet eens seksueel.
Tken vrieze, tken dooie.
Dat combineer ik met mn haar doen. Eerst gezicht, haar ff onder de kraan, ff schudden met mijn handen door mijn haar en klaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik 's morgens ook. Heb anders de hele tijd liggen meuren in bed, zeker in de zomer. In ieder geval een plens water in m'n gezicht.
Ik heb lang haar, dat werkt nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat combineer ik met mn haar doen. Eerst gezicht, haar ff onder de kraan, ff schudden met mijn handen door mijn haar en klaar.
Vanochtend in 2 minuten gedoucht
Werkschuw? Ik heb al sinds 2003 een vaste baan hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werkschuw? Ik heb al sinds 2003 een vaste baan hoor
Maar wèrk je ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werkschuw? Ik heb al sinds 2003 een vaste baan hoor
Neeheeee, z'n ipad is bijna leegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Zijn Dirk zijn vingers eraf gevallen sinds hij de flamoes heeft beroerd?
Als je maar niet die met kaneel paktquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef naamdergebruiker het volgende:
Heren... welk glijmiddelgedoe gebruiken jullie?
Welke zijn goed en welke minder?
Jezus. Het bestaat echt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef wonderer het volgende:
http://www.goldcondom.com(...)nl,0,3,3581,118.html
Kaneel in je glijmiddel?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kaneel in je glijmiddel?
Wat condoom betreft klinkt het nog niet eens zo verkeerd![]()
Ja. Moeten we niet willen......quote:
Ja, of wasabi in je holquote:
Daarom heb ik tegen m'n baas gezegd dat ik er zo vandoor ga als ie me niet meer perse nodig heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het is eigenlijk te lekker weer om te zitten werken.
Ik denk dat ik dat zo dadelijk ook maar tegen mijzelf zeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom heb ik tegen m'n baas gezegd dat ik er zo vandoor ga als ie me niet meer perse nodig heeft.
Ah, vroeg me al af wat dat was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend van me had als grapje het logo van de stad Eindhoven aangepast aan roze/oranje zaterdag. We hadden het er over "Zullen we hem viral gaan maken op facebook als profiel foto? Ok. Doen we!"
[ afbeelding ]
Inmiddels hebben steeds meer mensen deze foto in gebruik en net zagen we dat zelfs de officiele pagina van de stad hem gebruikt nu![]()
![]()
En daar gaat volgende week waarschijnlijk een collega gemeente-ambtenaar over zeuren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend van me had als grapje het logo van de stad Eindhoven aangepast aan roze/oranje zaterdag. We hadden het er over "Zullen we hem viral gaan maken op facebook als profiel foto? Ok. Doen we!"
[ afbeelding ]
Inmiddels hebben steeds meer mensen deze foto in gebruik en net zagen we dat zelfs de officiele pagina van de stad hem gebruikt nu![]()
![]()
quote:
In t rood is dat het nieuwe logo van de stad Eindhoven sinds... een jaar of zo.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En daar gaat volgende week waarschijnlijk een collega gemeente-ambtenaar over zeuren.
"Dat is in strijd met ons huisstijlhandboek waarin de kleuren van het logo zijn vastgelegd."
Kassamedewerkers hier zijn allemaal dames en een Ferry Doedens kloon. Drie keer niks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef Steve het volgende:
Kassamedewerker herkende me net, 'en we weten denk ik allebei wel waarvan'.
Daar moet 'ie Grindr mee bedoeld hebben bedenk ik me nu..
.
Dat laatste vooral.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:31 schreef wizarddragon het volgende:
Waarom gebruikt men eigenlijk grindr? Uit nieuwsgierigheid? Gewoon om ff te checken wie homo is? Omdat het een soort standaard is? Of gewoon omdat je stiekem een vuile slet bent?
Toch niet bij de AH XL hèquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef Steve het volgende:
.
Of Gangbang 5.quote:
Ja wij blijven thuis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
Nou, het is vooral een Natte Zaterdag.
Je moet ook wel heel erg van roze houden om met dit weer speciaal naar een stad als Eindhoven te gaan.quote:
nee, de AH ToGay.quote:
Qua temperatuur was t anders goed te doen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je moet ook wel heel erg van roze houden om met dit weer speciaal naar een stad als Eindhoven te gaan.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua temperatuur was t anders goed te doen hoor
Straks maar even naar toe dan, als het voetbal bezig is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, de AH ToGay.
Ja. Zo heet t vandaag, serieus
Hij herkende je met je kleren aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef Steve het volgende:
.
Sinds wanneer staat grindr toe dat je er naakt opstaat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij herkende je met je kleren aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik word Dick.
Ja. Met ck.
Gisteren een jongen mee naar huis genomen en tijdens t.... Uh... Tijdens scrabble op de bank zei hij dat ie pas 2 maanden uit de kast was. Dus ik denk "O jee". "Hoe oud ben je dan?" .... "17!"
Wat!?!?!!Jij cradle snatcher!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helft van je eigen leeftijd!
ik ben geen 44quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jij cradle snatcher!De helft van je eigen leeftijd!
Ja die vind ik best leuk bedacht. :-Dquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2122385/3/50#14193
1312]zaterdag 5 juli 2014 16:04[/url] schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, de AH ToGay.
Ja. Zo heet t vandaag, serieus
quote:
Waren we nou t drukste feestje van de hele roze zaterdag?quote:
Hahaha. Kom ik, nietsvermoedend en terug van vakantie, dit topic binnen... Werkelijk geen flauw idee wat je hiermee zou kunnen bedoelen... Dus even terug gezocht.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het echt oprecht leuk en grappig van Dirk dus..
Dus je weet er geeneens meer wat van?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:00 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hahaha. Kom ik, nietsvermoedend en terug van vakantie, dit topic binnen... Werkelijk geen flauw idee wat je hiermee zou kunnen bedoelen... Dus even terug gezocht.
Hahahahaha. Heb ik dat echt hier gepost?. Ik was echt zo dronken als een aap die nacht.
[ afbeelding ]
Dat is misschien maar beter ookquote:
Ja, dat wel. Maar ik krijg er echt een rood hoofd van als ik er aan denk. Gebeurt me niet vaak.quote:
Nee, welnee. Dit stond vorig jaar al op mijn bucket list daar (althans, het "neuken" van een vrouw). En dit jaar heb ik dan eindelijk m'n eerste stapjes gezet.quote:
Kun je die niet beter je fuck-it-list noemen?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:03 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nee, welnee. Dit stond vorig jaar al op mijn bucket list daar (althans, het "neuken" van een vrouw). En dit jaar heb ik dan eindelijk m'n eerste stapjes gezet..
Thanks Rene..
Hahaha. Goeie pun!quote:Op maandag 7 juli 2014 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Kun je die niet beter je fuck-it-list noemen?
Haha ik had een visual van Dirk die echt dat wijf met een hark te lijf gaat dusquote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef Dirk. het volgende:
Nou, ze was echt zooooo door het dolle dat ze het volgens mij nog lekker had gevonden als ik haar een klap met hark gegeven had, dus het is moeilijk om daar echt iets objectiefs over te kunnen zeggen.
Ying en Yang... inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me niks voor mij om zo'n vrije relatie te hebben maar stiekem ook wel weer heerlijk
Mijn vent stond er naast.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me niks voor mij om zo'n vrije relatie te hebben maar stiekem ook wel weer heerlijk
Luister trut, met je rimpelkut. Dirk B staat hier en ik ben blut (??).quote:Op maandag 7 juli 2014 11:59 schreef Luigi het volgende:
Haha ik had een visual van Dirk die echt dat wijf met een hark te lijf gaat dus. Zo out of the blue BAM PAK AAN SLET MET JE DRUIPGROT!
Die "discussie" heb ik nu met vrienden van mij. Ik denk dat je gewoon heel duidelijk moet zijn wat niet en wat wel, en t daar beide over eens moet zijn en je er aan moet houden. Anders is het t begin van t einde.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:58 schreef TheVulture het volgende:
All in a days work darling, all in a days workquote:Op maandag 7 juli 2014 11:32 schreef Dirk. het volgende:
Het was echt een GEK-KEN-HUIS, die avond. We waren in een 'gemengde' bar, waar gemengd ook écht gemengd betekende. Op de een of andere manier voel ik me daar (in Cap d'Agde) altijd een stuk meer confident dan in Nederland en dat straal ik dan ook uit, ofzo. Ik had een heel (heel) kort blauw spijkerbroekje aan, soort hotpants zeg maar, en die glitterhoodie van Slick It Up, die tot onder m'n borst opengeritst was.
Nou, misschien dat het door het warme weer, de alcohol, dat broekje en die glitters of een combinatie van al die dingen kwam, maar ik werd zo ongeveer OPGEVRETEN door de kerels daar (en dat gebeurt me dus écht noooooit). Ik moest echt moeite doen om te zorgen dat mijn broek niet opgeritst werd. Ze trokken aan alle kanten aan me, beten in mijn tepels, ik ben geloof ik met 7 man op de bek gegaan. Zo'n soort avond die Ang3l normaal heeft, zeg maar..
Alleen dat was al goud waard om te zienquote:Anyway toen kwam. zij
. daar dus aan. De bar bestond uit twee ruimtes, waarvan de eerste helemaal vol stond en de achterste helemaal leeg was. P en ik stonden achterin de eerste ruimte en zij had meer ruimte nodig om te dansen en kwam dus naar de tweede, samen met een andere vrouw (die echt HELEMAAAAAL niet knap was). Die twee begonnen samen echt heel erotisch te dansen en ik moest er langs om bij het toilet te komen. Nou ja, niks aan de hand, maar toen op de terugweg begon ze helemaal "Heeeeey, wooooooooooo!!!!" tegen me en ze trok me tegen zich aan. Ik kreeg echt een vuurrood hoofd en begon echt een beetje verlegen van "huu huu" weg te lopen, maar zij wilde er niks van weten. Ze begin echt helemaal met d'r kont tegen m'n kruis aan te rijden en ze pakte mijn handen en die zette ze op haar borsten. Ze had zo'n soort topje aan, tja, ehhhhh, wat zo heel erg open hangt en waar eigenlijk lingerie onder hoort, maar dat zat er dus niet.
.
En maar dansen en juichen enzo, en ik werd echt reteverlegen.
En die zei: Hup, terug! Die hele hand er in verdomme!quote:Toen op een gegeven moment stopte ze mijn hand onder haar jurkje. Eerst wilde ik wegtrekken, maar toen dacht ik: weet je wat, fuck it. Dood ga je er niet van en dit wilde je toch een keer proberen. Dus, nou ja, ehhhhh, toen zat ik met mijn vinger er in. Hahahaah. Oh my gaaawd. Tja, het was zacht en warm enzo. Niet vies.
En toen liep ik toch maar snel terug naar Pieter..
Dat lijkt me ook ja. Ik ken dus mensen met een beginnende open relatie en ik merk dat dat nu heel erg aftasten is en voor frustraties zorgt, omdat beide niet goed weet wat nu wel en wat nu niet mag. Dus ik heb ze maar ff de tip gegeven dat toch eens uit te vinden voordat ze beide hiermee verder gaan, want dat gaat geheid mis anders.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:38 schreef Dirk. het volgende:
P en ik hebben ook geen compleet open relatie hoor. Er is een hele batterij aan regels. Sommige mensen vinden dat heel gecompliceerd, maar voor ons is het perfect. Soms komt er een regeltje bij en soms vervalt er eentje. Een relatie is geen statisch iets, maar iets wat je continu kunt blijven tweaken tot het voor beide personen werkt (en wat dus weer per persoon en per relatie verschillend is). Eén ding: communiceer!
Ik zou haar zo hard laten komen dat ik daarna kon roepen: Squirtle, ik kies jou!!!!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Luister trut, met je rimpelkut. Dirk B staat hier en ik ben blut (??).
Vrij naar de Osdorp Posse..
Nou dat nog niet zo zeer... maar het lijkt me allemaal zo'n gedoe en ik denk dat het meer stress en gezeik dan plezier oplevert, mijn vriend en mezelf kennendequote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Dirk. het volgende:
Waarom lijkt je dat niks?. Omdat hij dan ook "vrijheden" heeft?
gmtaquote:Op maandag 7 juli 2014 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat nog niet zo zeer... maar het lijkt me allemaal zo'n gedoe en ik denk dat het meer stress en gezeik dan plezier oplevert, mijn vriend en mezelf kennende... maar ik kan wel bewonderen dat anderen die afspraken wel goed kunnen laten lopen
Daarnaast heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan seks met anderen, al zie je soms natuurlijk wel aardig materiaal rondlopen
Dat moet je dan bespreken toch, lijkt me?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:25 schreef wonderer het volgende:
Ik zou het vooral erg vinden als hij bij een ander ook dingen zou doen of zeggen die ik beschouw als exclusief voor ons.
Yeah, I guess. Maar het lijkt me ook niet fijn om er tijdens de seks (met een ander) steeds je hoofd bij te moeten houden van "oh, dit mag ik niet zeggen, daar moet ik op letten" etc.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat moet je dan bespreken toch, lijkt me?
Tja. Ook in een open relatie moet je nou eenmaal rekening houden met de ander, ook al ligt ie niet naast je in bed. Dat is het "relatie" gedeelte.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, I guess. Maar het lijkt me ook niet fijn om er tijdens de seks (met een ander) steeds je hoofd bij te moeten houden van "oh, dit mag ik niet zeggen, daar moet ik op letten" etc.
Nee dan kun je idd beter met mensen afspreken die dan vervolgens moeten doen alsof ze je kennen van... uh, god weet wat, als t maar niet van Fok is!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat nog niet zo zeer... maar het lijkt me allemaal zo'n gedoe en ik denk dat het meer stress en gezeik dan plezier oplevert, mijn vriend en mezelf kennende... maar ik kan wel bewonderen dat anderen die afspraken wel goed kunnen laten lopen
Daarnaast heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan seks met anderen, al zie je soms natuurlijk wel aardig materiaal rondlopen
The beforequote:Op maandag 7 juli 2014 14:28 schreef Dirk. het volgende:
Hier nog een leuk plaatje van toen ik net onderweg was naar die bar.
[ afbeelding ]
Kan je net zo goed thuisblijven. Dat snap ik wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef Dirk. het volgende:
Dates zijn ook best wel gedoe hoor. Gewoon even de hand aan jezelf slaan is makkelijker en sneller en na afloop ben je net zo goed van je geilheid af.
Maar goed, in zo'n oord waar het zo ongeveer op straat ligt is het weer wat minder gedoe..
Kun je nagaan, dat was nog niet eens voor de seksquote:Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan kun je idd beter met mensen afspreken die dan vervolgens moeten doen alsof ze je kennen van... uh, god weet wat, als t maar niet van Fok is!
Precies, dus als dat al drama geeft dan zou ik idd de open relatie maar laten zittenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat was nog niet eens voor de seks
Oh, dáár waren alle 30.000 bezoekers!quote:Op maandag 7 juli 2014 09:13 schreef Ang3l het volgende:
Waren we nou t drukste feestje van de hele roze zaterdag?
O nee, dat was t vrouwenfeest uin t Tuchthuis denk ik.
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef Dirk. het volgende:
Nou, ze was echt zooooo door het dolle dat ze het volgens mij nog lekker had gevonden als ik haar een klap met hark gegeven had, dus het is moeilijk om daar echt iets objectiefs over te kunnen zeggen.
Ik denk inderdaad dat je goeie afspraken moet hebben om het te laten werken.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja. Ik ken dus mensen met een beginnende open relatie en ik merk dat dat nu heel erg aftasten is en voor frustraties zorgt, omdat beide niet goed weet wat nu wel en wat nu niet mag. Dus ik heb ze maar ff de tip gegeven dat toch eens uit te vinden voordat ze beide hiermee verder gaan, want dat gaat geheid mis anders.
Wel of niet met bekenden?
Wel of niet voor de ander z'n neus?
Wel of niet apart, of alleen maar samen?
Wel of niet elkaar vertellen?
Dat soort dingen.
En is het dus geen open relatie.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmz. Het zou mij niets verbazen als alle relaties eigenlijk open relaties zijn. Alleen weten partners dat niet altijd van elkaar.
wil je nou zeggen dat je zelf een open relatie hebt of dat je vreemd gaat?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmz. Het zou mij niets verbazen als alle relaties eigenlijk open relaties zijn. Alleen weten partners dat niet altijd van elkaar.
Dat is niet wat ik zei.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat je zelf een open relatie hebt of dat je vreemd gaat?
Misschien vermoedt 'ie dat zijn GL vreemd gaat?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat je zelf een open relatie hebt of dat je vreemd gaat?
Nou ja, je laat eigenlijk maar 2 keuzes open he, dus t komt er wel op neerquote:
Ja je hebt bij optie B 3 mogelijkheden:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 06:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Misschien vermoedt 'ie dat zijn GL vreemd gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vind het fascinered hoe mensen zich druk maken over de relaties van anderen.
Dan hoeven ze zich niet druk te maken over hun (gebrek aan) eigen relatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik maak me nergens druk omquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef Dirk. het volgende:
Waaaaaa, Slick It Up shorts met roze unicorn print van Exterface.
http://slickitup.com/pant(...)ts.html#.U7wGqFZgqro
Iemand heeft daar hier toch een icoontje van?
Dirk, Slick it up poster childquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:00 schreef Dirk. het volgende:
Wat een merk, zeg. Ik zou echt zó die hele shop leeg kunnen kopen.
Ik heb voor een vriend van me, eenhoorn fan, ooit z'n haarband gemaakt. Van een diadeem en karton en slingers en HEUL veul glitterquote:
Nou ja, zoals een haarband gewoonweg blijft zitten. Achter je oren en omdat er van die kammetjes aan zitten. Moet je wel haar hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:13 schreef Dirk. het volgende:
En dan heb je die diadeem dwars op dus? Hoe blijft dat zitten dan? #MilkshakeFestival.
Weerhaakjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Dirk. het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Zitten er kammetjes op een diadeem?
Ja op zo'n haarbandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Dirk. het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Zitten er kammetjes op een diadeem?
dat is een tiaraquote:
Ik let op!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:38 schreef Dirk. het volgende:
Welkom bij editie 2 van "Hoe Heet Dit En Hoe Zit Het?".
Vorige week hadden we het over de halter- en tanktop. Deze week bespreken we diademen en tiara's.
Daar bedoel je z'n piemel mee?quote:
Het schijnt dat Dirk, voor een homo, best aardig met de hark tekeer kan gaan bij een vrouw. Heb ik gehoord hoor!quote:
Zn vingers toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het schijnt dat Dirk, voor een homo, best aardig met de hark tekeer kan gaan bij een vrouw. Heb ik gehoord hoor!
Gewoon knikken en lachen.quote:
Ik vind de eerste een te brave kop hebben en de tweede een te gepolijste.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:39 schreef Dirk. het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Josh Hutcherson eigenlijk veel sexier is dat Zac Efron?
Haha. En dan volgende week: Wat is taupe?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:38 schreef Dirk. het volgende:
Welkom bij editie 2 van "Hoe Heet Dit En Hoe Zit Het?".
Vorige week hadden we het over de halter- en tanktop. Deze week bespreken we diademen en tiara's.
Ja, en wat IK dus bedoelde was een haarband (zo midden op je kop), die ik heel erg per vergissing dus diadeem noemde!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:40 schreef Tally het volgende:
Het verschil tussen Tiara of Diadeem.
Vaak rijst de vraag wat nu eigenlijk het verschil is tussen een Tiara en een Diadeem.
Eigenlijk is hier geen eenduidig antwoord op, het antwoord is erg afhankelijk vanuit welk tijdsbeeld we de vraag willen beantwoorden.
Historie
Vanuit oude tijden was eigenlijk de stelling dat als de tiara / diadeem helemaal rond het hoofd ging het officieel een diadeem was en de tiara stond voor een gekroonde accessoire wat je op je hoofd zette.
Tegenwoordige tijd
Tegenwoordig is doorgaans de stelling dat alles wat een kroontje heeft als tiara wordt gezien en alle overige varianten als diadeem wordt benoemd.
Eigenlijk maakt het ook niet uit of je jouw haaraccessoire nu tiara of diadeem benoemd, nog steeds zijn beide haaraccessoires superromantisch en staan ze voor de traditie die ze ooit vertegenwoordigden.
Ja?quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:39 schreef Dirk. het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Josh Hutcherson eigenlijk veel sexier is dat Zac Efron?
Heb ik op mijn murenquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha. En dan volgende week: Wat is taupe?
Dat heb ik nl in R&P moeten uitleggen
Ik zal ze voortaan naar je huis sturenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb ik op mijn muren
Naja het heet volgens mij licht taupe...
Taupe is dan ook een beetje de lever-variant van verschillenmde kleuren volgens mij. Groen, bruin, paars etc.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef wonderer het volgende:
Idioot dat er paars en beige naast elkaar staan en dat heet allebei taupe...
Ik wit met limoengroen in de woonkamer.quote:
Is t bij jou ook zo fijn als de zon er op schijnt in de lenmte/zomer?quote:
Zon? Wat is dat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t bij jou ook zo fijn als de zon er op schijnt in de lenmte/zomer?
Dat ding waardoor ik ook bij regen met een donkere bril op loop.quote:
quote:
Got that one down to perfectionquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:18 schreef Renesite het volgende:
Ai! Gewoon uitstralen dat je beter bent
Komt van Jimmy Kimbell, dus zal wel voor in zijn show zijn.. of een poging iets te hypen..quote:
Rufus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:08 schreef Dirk. het volgende:
Rufus Wainwright en een flesje poppers. Topavond.
Mja, ik heb t ook heel snel, met die grote joekelkijkers van mijquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
En met zo'n regenachtige dag is het nog erger, dan komt het licht overal vandaan in plaats van alleen in je rug van de zon. Kutzooi. Kijken mensen je zo aan van, het regent, eikel, heb je een kater of zo
Zelfs hier achter de PC zit ik soms zo te knijpen dat ik er koppijn (en rimpels!quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik heb t ook heel snel, met die grote joekelkijkers van mij
En idd met zo'n weer met een giga wolkendek wordt t overal weerkaatst en dan zit ik nog steeds te knijpen met m'n ogen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik word Dick.
Ja. Met ck.
Gisteren een jongen mee naar huis genomen en tijdens t.... Uh... Tijdens scrabble op de bank zei hij dat ie pas 2 maanden uit de kast was. Dus ik denk "O jee". "Hoe oud ben je dan?" .... "17!"
Wat!?!?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
je kan gewoon een fashionable bril kopen!quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs hier achter de PC zit ik soms zo te knijpen dat ik er koppijn (en rimpels!) van krijg
Maar het is net niet erg genoeg om ook met een bril op achter de computer te zitten, zoals ik bij Nintendo weleens deed.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
je kan gewoon een fashionable bril kopen!
T is weer op een ander?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oh en je ging er voor het gemak maar van uit dat ik dit niet zou lezen?
[..]
ik zou mij maar koestren als ik jou was, voor je het weet zit je in een vervuild huisquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is weer op een ander?
Werk eens door ipv te fokken op mijn PC.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou mij maar koestren als ik jou was, voor je het weet zit je in een vervuild huis
Het linkt bijna romantischquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:02 schreef Dirk. het volgende:
Ik heb vanavond een date..
.
.
Al dekt dat woord eigenlijk de lading niet goed. Het is meer een, ehhh, tja... Een afspraakje..
En het is echt ZO een leuke jongen.. Aaaargggggghhhhhh. Bloedzenuwachtig. Wat moet ik aan?!
Gewoon niks, scheelt weer 2 minuten uitkledenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:02 schreef Dirk. het volgende:
Ik heb vanavond een date..
.
.
Al dekt dat woord eigenlijk de lading niet goed. Het is meer een, ehhh, tja... Een afspraakje..
En het is echt ZO een leuke jongen.. Aaaargggggghhhhhh. Bloedzenuwachtig. Wat moet ik aan?!
Waarom is dat geruststellend? Is het een "er is nog hoop" achtige geruststelling?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Tom Daley heeft een vriend van 20 jaar ouder!Wat op een bepaalde manier geruststellend is.
![]()
Dat-ie een vriend heeft, wist ik wel, maar niet van dat leeftijdsverschil.
zo kwam die op ij ook over jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is dat geruststellend? Is het een "er is nog hoop" achtige geruststelling?
Er is nog hoop voor de mensheidquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is dat geruststellend? Is het een "er is nog hoop" achtige geruststelling?
Of voor de open relatie cq om lekker vreemd te gaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor de mensheid
Why? Omdat twinkjes dan ook nog voor jou kunnen vallen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Tom Daley heeft een vriend van 20 jaar ouder!Wat op een bepaalde manier geruststellend is.
![]()
Dat-ie een vriend heeft, wist ik wel, maar niet van dat leeftijdsverschil.
Vind zelf maar eerst iemand, in plaats te miepen over de relaties van anderen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of voor de open relatie cq om lekker vreemd te gaan
Ik miep niet. Ik heb het ergens over. Van jou MAG je het niet eens over je relatie hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Vind zelf maar eerst iemand, in plaats te miepen over de relaties van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |