Da's rosbief toch?quote:
Yeah, maar het plaatje uit de vorige OP paste ook niet bij de TTquote:
Ik ookquote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het echt oprecht leuk en grappig van Dirk dus..
Werken daar alleen maar homo's?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:51 schreef Renesite het volgende:
Collega eet regelmatig broodje beenham.
Wij noemen het broodje flamoes. Of Broodje schaamlip.
Denk aan je lijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Als ik een broodje frikadel eet noemt iedereen t ook broodje piemel! Haha haha ha.. ha.. haHumor is relatief en persoonlijk.
I was being sarcastic!quote:
Ik had gehoopt dat hetero's weten dat die beenhamvergelijking niet helemaal opgaatquote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een homo zou denk ik niet snel het hebben over een flamoes.
Stel je voor dat je dan thuis komt als vader van drie gillende kinderen die na een slapeloze nacht moe en overwerkt thuiskomt. En dat die kinderen (want vakantie) dan meteen aan je kop gaan zeuren met papapapapapappaapapapappapapapappapapapappapapapappapaaaaawaaromluisterjenietpapa.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:25 schreef Renesite het volgende:
112 mailtjes weer afgewerkt vandaag. Iedereen moet goddomme z'n bek houden![]()
!
Vooral na een slapeloosheids-nachtje![]()
We moeten medelijden hebben met die hetero'squote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dan thuis komt als vader van drie gillende kinderen die na een slapeloze nacht moe en overwerkt thuiskomt. En dat die kinderen (want vakantie) dan meteen aan je kop gaan zeuren met papapapapapappaapapapappapapapappapapapappapapapappapaaaaawaaromluisterjenietpapa.
En dat ze dan op zondagochtend, in plaats van je uit te laten slapen, al om vijf uur 's ochtends aan je bed staan, omdat er een legoblokje kwijt is. Of zoiets.
Ik troost ze vaak.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
We moeten medelijden hebben met die hetero's
Vandaar!quote:
Over hetero's gesproken:quote:
Walgelijk. Ik hoor het al te vaak bij mijn buren. NEEE IK BEN ZAT VAN JE!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dan thuis komt als vader van drie gillende kinderen die na een slapeloze nacht moe en overwerkt thuiskomt. En dat die kinderen (want vakantie) dan meteen aan je kop gaan zeuren met papapapapapappaapapapappapapapappapapapappapapapappapaaaaawaaromluisterjenietpapa.
En dat ze dan op zondagochtend, in plaats van je uit te laten slapen, al om vijf uur 's ochtends aan je bed staan, omdat er een legoblokje kwijt is. Of zoiets.
Ja, als ze na een uurtje weer weggaan...quote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Steve het volgende:
Wat een kinderhaat hier.. Terwijl ze ook zo leuk kunnen zijn.
.
Een niet nader te noemen iemand uit mijn omgeving vertelde dat laatst. Op zondagochtend stond om vijf uur zijn jongste zoon (vijf jaar) aan het bed.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
We moeten medelijden hebben met die hetero's
Echt he...quote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over hetero's gesproken:
Ik heb al een tijd een crush op een barman van een restaurant bij mij in de buurt en op feestje skom ik hem vaak tegen. Nou zaten mijn vrienden 2 feestjes geleden al te zeggen dat ie bovenmatige interesse toonde toen ik aan t zoenen was met een andere jongen en afgelopen maandag bij t WK kwam ik hem weer tegen.
Daar is vanaaaaalles gebeurd en ik was te zat om t me nog allemaal te herinneren, maar ik dacht dus dat dat niet hem was. Dat had ik me toch wel herinnerd lijkt me zo. Kwam ik gister bij de wedstrijd een meisje tegen en die zei "Was t nog gzellig met X?" . Uuuh, hoezo? "Nou jullie waren wel erg knus!"
WTF?!
FML! Ik wil mijn geheugen terug, klote bier
Of ze zit me gewoon op te kloten.
Voor een dag ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef Steve het volgende:
Wat een kinderhaat hier.. Terwijl ze ook zo leuk kunnen zijn.
.
ben sinds vorige week peetoom 2.0... is inderdaad zo tofquote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef wonderer het volgende:
De leuke omo-hoom zijn lijkt me ook wel wat
Tja, dat is part of the deal... volgens mij heb je van kinderen vooral heel veel plezier en neem je dit soort dingen graag voor lief... ik vind het juist briljant hoe simpel kinderen soms juist kunnen reagerenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen iemand uit mijn omgeving vertelde dat laatst. Op zondagochtend stond om vijf uur zijn jongste zoon (vijf jaar) aan het bed.
"Papa, de ridder past niet door de pooooort....." Kon een Lego-ridder niet door de poort van het Lego-kasteel, zonder eerst af te stappen. Wat kennelijk een bijzonder dringend en urgent probleem was, en iets wat alleen Papa kan oplossen.
En dat zijn dan nog (relatief) lieve, brave, beleefde en welopgevoede kinderen.
Dat schijnt een guncle te heten.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef wonderer het volgende:
De leuke omo-hoom zijn lijkt me ook wel wat
Welnee, t is al lang bewezen dat kinderloze mensne veel gelukkig zijn met hun eigen levenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, dat is part of the deal... volgens mij heb je van kinderen vooral heel veel plezier en neem je dit soort dingen graag voor lief... ik vind het juist briljant hoe simpel kinderen soms juist kunnen reageren
Ik vind hoom leukerquote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat schijnt een guncle te heten.(gay-uncle)
Ik zal het mijn petekindjes aanlerenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat schijnt een guncle te heten.(gay-uncle)
Ik probeer mijn neefjes te laten zien dat je het als double-income-no-kids-homo-oom wel veel leuker hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal het mijn petekindjes aanleren
Wanneer ga je meer van die giraffen tekenen trouwens?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik probeer mijn neefjes te laten zien dat je het als double-income-no-kids-homo-oom wel veel leuker hebt.
Hoom klinkt een beetje als een groot homp van iets.quote:
Als ik tijd heb.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer ga je meer van die giraffen tekenen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |