Dat zeker!quote:Op maandag 30 juni 2014 10:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, maar daardoor krijg je wel Sound of silence! Dat offer heb ik er graag voor over.
gewoon je fiets terugvragen. altijd leukquote:Op maandag 30 juni 2014 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi.
Er is hier iemand voor 1,5 week waar ik mij dood aan erger. Ze is ook nog Duits. Het leven zit niet mee.
Slecht voor je rug.quote:
wmb beste Guns-nrquote:
Bijna. Welcome To The Jungle nog net iets vetter.quote:
Heel iets vetter.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bijna. Welcome To The Jungle nog net iets vetter.
paradise citie is de bestquote:Op maandag 30 juni 2014 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bijna. Welcome To The Jungle nog net iets vetter.
Sowieso ga ik van bier altijd enorm ruften de volgende dag....quote:Op maandag 30 juni 2014 11:27 schreef Pandaplint het volgende:
Jupiler+Pizza Dinamite met extra peper= GIFGAS
Je hebt je date gevraagd?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:31 schreef 3rdRock het volgende:
zo, gedaan wat ik moest doen. nu mijn tijd uitzitten en wachten tot het afscheidsborreltje......
die is er pas om half4, 4uur.....en ik heb haar vrijdag een facebookvriendverzoekje ( ja,quote:
Als een Huntelaar. Scoren in de laatste minutenquote:Op maandag 30 juni 2014 11:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is er pas om half4, 4uur.....en ik heb haar vrijdag een facebookvriendverzoekje ( ja,ik weet het ) gestuurd, maar dat is nog niet geaccepteerd. kan 2 dingen betekenen: geweigerd of nog niet gezien....
Kaas-Janquote:Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als een Huntelaar. Scoren in de laatste minuten
Sorry van die tweet van gisterenquote:
haha, geen probleem johquote:
Ik scoor altijd vrij snel, maar verlies ook altijd de wedstrijdquote:Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als een Huntelaar. Scoren in de laatste minuten
Die Riva in die clipquote:
Nou! Waar wacht je nog op? Stuur je fout in voor dat hilarische onderdeel: "Wat ging er allemaal fout vandaag"!1!11quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou! Waar wacht je nog op? Stuur je fout in voor dat hilarische onderdeel: "Wat ging er allemaal fout vandaag"!1!11
Ik blijf er altijd voor thuis.
Verdomme.
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou! Waar wacht je nog op? Stuur je fout in voor dat hilarische onderdeel: "Wat ging er allemaal fout vandaag"!1!11
Verdomme.
rustig Bronson, rustig!quote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme.
verschepen ze luchtgitaren wel naar Portugal?quote:
Die gaan per luchtpost.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verschepen ze luchtgitaren wel naar Portugal?
dan moet ie wel voldoende gefrankeerd worden anders krijg je strafportugal!quote:
1 van de MP-shows wordt hier in Leeuwarden in de bios vertoond. zou dat leuk zijn om heen te gaan?quote:
Ik zou het doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 van de MP-shows wordt hier in Leeuwarden in de bios vertoond. zou dat leuk zijn om heen te gaan?
ik denk dat ik ook wel ga. dichterbij een live-performance kom je niet snel denk ik....quote:
Daarom.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook wel ga. dichterbij een live-performance kom je niet snel denk ik....
Godverquote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme.
Van Iggy Azalea bedoel je? Onze wigger uit Australiëquote:
Van die griet die niets anders kan dan krijsen met haar kopstem. Weet niet wie het is. Maar ze mag ermee stoppen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van Iggy Azalea bedoel je? Onze wigger uit Australië
Maar goed, het is wel karakteristiek, dat dan weer wel
Dan bedoel je Ariana Grandequote:Op maandag 30 juni 2014 13:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Van die griet die niets anders kan dan krijsen met haar kopstem. Weet niet wie het is. Maar ze mag ermee stoppen.
Kom er net achter dat er nog Monty Python kaartjes verkrijgbaar zijn en ik ben deze week in Londen en ik krijg mijn vriendin never nooit daar mee naartoe. Verdomme.
Iddquote:
alleen gaan? of mij meenemen. ik heb alleen geen geld voor een vliegreis, maar wil best een boterhammetje op mijn rug en buik plakken en fungeren als broodbeleg. en je lunch mag gratis mee op de vlucht lijkt me....quote:Op maandag 30 juni 2014 13:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Van die griet die niets anders kan dan krijsen met haar kopstem. Weet niet wie het is. Maar ze mag ermee stoppen.
Kom er net achter dat er nog Monty Python kaartjes verkrijgbaar zijn en ik ben deze week in Londen en ik krijg mijn vriendin never nooit daar mee naartoe. Verdomme.
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Take Me To Church
Luna is het met me eens.
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag net in den bosch een restaurantje dat Da Pino heet
http://www.eet.nu/den-bosch/da-pino
aandachtshoerquote:Op maandag 30 juni 2014 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoopte dat DePino post #85 wel puik ging vinden
ow, maar ik hou nog wel van je hoor. een hele berg...met een schepje er bovenop!quote:
Dat dacht ik ook ergens te hebben gelezen? Giel houdt toch niet van voetbal?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:26 schreef Evertjan het volgende:
hoorde ik nou vanmorgen op de radio dat Giel Beelen morgen bij VI Oranje aan tafel zit?
Jaquote:Op maandag 30 juni 2014 17:26 schreef Evertjan het volgende:
hoorde ik nou vanmorgen op de radio dat Giel Beelen morgen bij VI Oranje aan tafel zit?
hij heeft wel iedere Jack van Gelder aan de lijn als oranje heeft gespeeldquote:Op maandag 30 juni 2014 17:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ergens te hebben gelezen? Giel houdt toch niet van voetbal?
Ik moest hier nog even smakelijk om lachen jimmyquote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme.
Iets met een vangrailsquote:
Dat is echt zo verrot he! Ook wel eens gehad, op m'n ooglid (gelukkig niet op een ander lidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Een mug heeft mij in de oog geprikt. Compleet opgezwollen oog.
Ik vind het vooral vervelend dat het mijn leesoog betreft. Ik had liever mijn andere oog gehad.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is echt zo verrot he! Ook wel eens gehad, op m'n ooglid (gelukkig niet op een ander lid).
Rotgevoel
Zwaar levenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat het mijn leesoog betreft. Ik had liever mijn andere oog gehad.
Daarbij ben ik extra boos, omdat ik zelf altijd hier zeer voorzichtig ben met deuren open laten zodat de muggen niet naar binnen komen. Maar andere mensen doen dat dus niet. En zij worden dus niet gestoken.
Zal blij zijn als het vrijdag is en ze allemaal weer weg zijn.
Het is slecht 1 van de kleine ergenissen die de emmer aan het vullen zijn.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:26 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag 35 jaar geleden lag de eerste walkman in de winkel.
Ik heb mijn eerste walkman nog steeds.
Minidiskquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook
Kwam hem laatst tegen toen ik wat zocht
Werkt nog steeds
M'n Minidisc ook
M'n Discman was helaas overleden
Wat is een minidisk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook
Werkt nog steeds
M'n Minidisc ook
Ik heb ook nog een walkman en een minidisc speler liggen. Jammer dat minidisc zo snel door MP3 werd ingehaald...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook
Werkt nog steeds
M'n Minidisc ook
Mijn pa dacht dat Minidisk het helemaal zou worden. Autoradio, minidisk speler in de woonkamer. Verschillende portable minidisk spelers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een walkman en een minidisc speler liggen. Jammer dat minidisc zo snel door MP3 werd ingehaald...
Yup, ik had ook zo'n portable speler en een heus minidisc-component voor thuis. Duurste onderdeel van m'n thuissysteem. Keer of 5 gebruikt, denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn pa dacht dat Minidisk het helemaal zou worden. Autoradio, minidisk speler in de woonkamer. Verschillende portable minidisk spelers.
BAM, en toen kwam de MP3
Ja idd, aangezien ik de radio toch al uit heb zet ik die meteen maar op. Joniquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Big Yellow Taxi
Origineel is wel veel beter.
Sersjee vindt het niet leuk dat Michiel altijd Johan draait als ik niet luister. Hij doet het er om, de lul.quote:
Vanavond kun je 2 maal een nummer van Johan aanvragen in 3voor12radioquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sersjee vindt het niet leuk dat Michiel altijd Johan draait als ik niet luister. Hij doet het er om, de lul.
Dan kijk ik voetbal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vanavond kun je 2 maal een nummer van Johan aanvragen in 3voor12radio
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoi Henk
/ [ afbeelding ]
/ Mexicanobakker
Texas Instruments > Casioquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Mijn middelbare schooltijd is het daar niet mee eens.
[ afbeelding ]
had je t al gehoordquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
had je t al gehoord
1 van de bandleden is door zijn rug gegaan, want hij moest de Bastille
Ik moest hardop lachen en werd door m'n medesporters raar aangekekenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
had je t al gehoord
Verdomme.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
had je t al gehoord
haha, tjibbe is natuurlijk ook wel de grootste prutser op prijzenverstuurgebied ooit!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Donderdag Raad de openingsplaat gewonnen en vandaag is het bluetooth speakertje al binnen. Het is te merken dat Tjitse het versturen van de prijzen heeft uitbesteed!
Dat is snel of niet? Ik won de oordopjes op de woensdag en op de zaterdag had ik ze al ontvangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Donderdag Raad de openingsplaat gewonnen en vandaag is het bluetooth speakertje al binnen. Het is te merken dat Tjitse het versturen van de prijzen heeft uitbesteed!
twitter:LindoRadio twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:42:11Tjonge jonge, Giel Beelen bij #VIOranje die geen énkele wedstrijd heeft gezien van het WK.... Echt NIEMAND anders te vinden?????? #sukkel reageer retweet
Daar heeft Tjibbe tegenwoordig een stagiair voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Zuurpruim...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:LindoRadio twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:42:11Tjonge jonge, Giel Beelen bij #VIOranje die geen énkele wedstrijd heeft gezien van het WK.... Echt NIEMAND anders te vinden?????? #sukkel reageer retweet
Lindo Duvallquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag nietquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:16 schreef ddx het volgende:
Wat is dit dan voor nummer, die zangeres had echt zin om te zingen
Het is dan ook zo geniaal bedacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel legt gelukkig elke drie minuten happy half year uit.
Leuk. Ff terugluisteren straks.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:44 schreef MarijeH het volgende:
Wie heeft er mij rond 00 uur vannacht gehoord op 3fm? Ik heb bij Michiel een plaat aangevraagd tijdens het onderdeel 'drie na 12'. In The morning van Razorlight heb ik aangevraagd.
Ik vond het wel een beetje raar om mezelf terug te horen.
Was niks mis. Destijds danquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:16 schreef Sersjee het volgende:
Ten tijde van dit nummer was ik best een beetje verliefd op Belinda Carlisle.
quote:
Ik vind het tutmutsenmuziek.quote:
quote:1. Kid Rock - All Summer Long
2. DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime
3. Buena Vista Social Club - Chan Chan
4. Will & The People - Lion In The Morning Sun
5. Klangkarussel - Sonnentanz
6. The Beach Boys - Good Vibrations
7. Daft Punk ft. Pharrell & Nile Rodgers - Get Lucky
8. Underdog Project - Summerjam 2003
9. Bryan Adams - Summer Of '69
10. Clean Bandit - Rather Be
11. Jamiroquai - Seven Days In Sunny June
12. Bo Saris - She's On Fire
13. 10CC - Dreadlock Holiday
14. Peter Fox - Haus Am See
15. Calvin Harris - Summer
16. Manu Chao - Me Gustas Tu
17. Bob Marley - Could You Be Loved
18. Wildstylez ft. Niels Geusebroek - Year Of Summer
19. Coldplay - Clocks (Rhythms Del Mundo mix)
20. Crystal Fighters - Plage
Finkersquote:
SC was niet op z'n plaatsquote:
Hoi Henkquote:
I don't know whatquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi noesje
Ik moest blozen, vanwege you know what
Neen, ik heb het (te) druk helaas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier
Was je de hond uitlaten??
Oke!quote:
Ik jou ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke!
Ik ben blij je weer even te zien posten++++++++++++++++++++++++++++
Heyquote:
Minthy!quote:
Kom maar bij ons in het warme badquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:53 schreef minthy het volgende:
En het warme welkom terug als je even je kop niet hebt laten zien![]()
Hai allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |