SPOILER: Kaarten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)300186459/index.html
Daar ga je niet mee winnen...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:55 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stond nog klaar, maar ik wil hem jullie niet onthouden.
johquote:Op maandag 30 juni 2014 00:57 schreef Tukker87 het volgende:
Die lui denken dat ze wereldkampioen zijn geworden
Sukkel.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:57 schreef Tukker87 het volgende:
WAT!?!?!1quote:
Ala Feyenoord meteen een huldiging natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 00:57 schreef Tukker87 het volgende:
Hugoquote:
Mogen ze niet blij zijn? Half uur met 10 man gevoetbald en zelfs nog meer.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:57 schreef Tukker87 het volgende:
Ach joh, doe niet zo zuur man. Is juist grappigquote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef Shreyas het volgende:
Infantiele schijtlolligheden bij Hugo en Ron
XD ofnie ..quote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moesten de vrouwelijke FOK! users toch zonder jou
Neequote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach joh, doe niet zo zuur man. Is juist grappig
Nu hoop ik mooi dat België wordt afgestraft door de VSquote:
Ja, maar vraag me af of dit niet gewoon gunstiger is voor Nederland. Griekenland gaat achteruit hangen en een beetje ultrasaai spelen zonder de intentie om aan te vallen.quote:
Huh?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moesten de vrouwelijke FOK! users toch zonder jou
Dit dus.quote:
Hoop dat je er geld op hebt ingezetquote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit dus.Kan 't toch wel goed voorspellen dit WK: ik zei al dat Griekenland in de laatste minuut ofzo nog gelijk zou maken en ik zei dat Costa Rica op strafschoppen zou winnen.
Neen, dat meen je niet. Liefde is altijd voor eeuwig, baby.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nu hoop ik mooi dat België wordt afgestraft door de VS![]()
![]()
Ik was aan het pissen. Heb het gemist.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben benieuwd naar GGMM 's mening over het geacteerde slapen van Hugo en Ron
huilliequote:
dit. lijkt mij ook. NL kan beter spelen tegen teams die ook een beetje voetballen, dan teams die een bunker rond de zestien opbouwenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, maar vraag me af of dit niet gewoon gunstiger is voor Nederland. Griekenland gaat achteruit hangen en een beetje ultrasaai spelen zonder de intentie om aan te vallen.
Costa Rica wilt voetballen en dat doen ze erg leuk. Heeft Nederland, in de omschakeling, echt meer kans tegen.
Irritant dat hij altijd het woord wilquote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef Ambrosius het volgende:
Terug naar Sporza, even kijken wat Jan Mulder ervan vindt.
Baby's horen in de vuilnisbakquote:Op maandag 30 juni 2014 00:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, dat meen je niet. Liefde is altijd voor eeuwig, baby.
Jouw pis verhaal was beter geacteerd.quote:
Nee doe ik nooit.quote:
Johquote:Op maandag 30 juni 2014 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is inderdaad onderdeel van een "eiland", maar dat is wel verdomd groot..
[ afbeelding ]
Daar is niks geacteerd aan. Heb echt gepist.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw pis verhaal was beter geacteerd.
Hopelijk geen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:00 schreef Rabieluh het volgende:
Wat voor leuke plaatjes en paints kunnen we nu verwachten eigenlijk? Niemand weet iets van Costa Rica.
ze spelen in salvador 4-0 of 5-0 voor nlquote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef zeebeschuit het volgende:
'T is ook Gewoon nooit grappig bij nos
Nl-cos 2-0
Jaquote:Op maandag 30 juni 2014 01:00 schreef zeebeschuit het volgende:
Huh we spelen toch zaterdag 22 uur Meneer sporza?
Precies. Uitstekende tegenstander dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:59 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
dit. lijkt mij ook. NL kan beter spelen tegen teams die ook een beetje voetballen, dan teams die een bunker rond de zestien opbouwen
Ja hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is niks geacteerd aan. Heb echt gepist.
Subtiele 'Tropic of cancer'-grapquote:Op maandag 30 juni 2014 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is inderdaad onderdeel van een "eiland", maar dat is wel verdomd groot..
[ afbeelding ]
Ik moet m'n bed nog opmakenquote:Op maandag 30 juni 2014 01:01 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, ga slapen. Morgen weer vroeg op. Gelukkig heb ik mijn brood al gesmeerd in de rust, hoef ik dat morgenochtend niet meer te doen.
Welterusten.![]()
Waarom moet iemand daar een mening over hebben. Het is 01:00 uur en ze maken op tv een grapje. Wat is daar zo erg aan?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben benieuwd naar GGMM 's mening over het geacteerde slapen van Hugo en Ron
Ik vind Costa Rica sowieso meer in de geest van dit hele WK spelen. If that makes sense.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Precies. Uitstekende tegenstander dus.
Succesquote:Op maandag 30 juni 2014 01:01 schreef Marie30 het volgende:
Slaapwel, baby's ...
Ik supporter voor NL maar verwacht dinsdag ook wel wat steun bij de Duivels. Moest ik hier zijn.
USA denk aan de golfoorlogen en al hun bemoeienissen en oorlogen over de wereld.
Belgen zijn lief.
Ik reken op jullie![]()
Slaapwel
NL-CRC 5-2quote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef zeebeschuit het volgende:
'T is ook Gewoon nooit grappig bij nos
Nl-cos 2-0
De helft van mijn collega's is belg (en groot deel van het managementquote:Op maandag 30 juni 2014 01:01 schreef Marie30 het volgende:
Slaapwel, baby's ...
Ik supporter voor NL maar verwacht dinsdag ook wel wat steun bij de Duivels. Moest ik hier zijn.
USA denk aan de golfoorlogen en al hun bemoeienissen en oorlogen over de wereld.
Belgen zijn lief.
Ik reken op jullie![]()
Slaapwel
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:01 schreef Marie30 het volgende:
Slaapwel, baby's ...
Ik supporter voor NL maar verwacht dinsdag ook wel wat steun voor de Amerikanen.
USA denk aan hoe ze ons land hebben bevrijd van de Duitsers tijdens de Tweede Wereldoorlog
Belgen zijn dom
Ik reken op jullie![]()
Slaapwel
SO true.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind Costa Rica sowieso meer in de geest van dit hele WK spelen. If that makes sense.
Ik ga in ieder geval duimen voor de Belgenquote:Op maandag 30 juni 2014 01:01 schreef Marie30 het volgende:
Slaapwel, baby's ...
Belgen zijn lief.
Ik reken op jullie![]()
Slaapwel
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:03 schreef Lehcimus het volgende:
Nederland heeft nog nooit verloren van Costa Rica![]()
ook nog nooit tegen gespeeld trouwens
XDquote:Op maandag 30 juni 2014 01:03 schreef Lehcimus het volgende:
quote:
We hadden ook nog nooit gewonnen van Australie dusquote:Op maandag 30 juni 2014 01:03 schreef Lehcimus het volgende:
dat is een geruststellende gedachtequote:Op maandag 30 juni 2014 01:03 schreef Lehcimus het volgende:
Ah, fijnquote:Op maandag 30 juni 2014 01:03 schreef Lehcimus het volgende:
Gaat je nog wel eens tegenvallen. Duel Contador - Froome gaat een buitengewoon interessant gevecht worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Heb zo'n gevoel dat de tour dit jaar veel
Minder mensen gaat boeien ..
Net Zoals Wimbledon nu...
zal wel BRA worden, maar dit lijkt mij een prachtig affichequote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik kijk al uit naar de halve finale tegen de Belgen. En dan Duitsland in de finale. Wahnsinn.![]()
![]()
Zure zultquote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je een topic maken in KPD.
*duimt*quote:Op maandag 30 juni 2014 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we hem eindelijk pakken?
[ afbeelding ]
Klopt. Ik kijk weinig wimbledon door het WK.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Doe nou eens wat aardiger.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WK / [Kwartfinale @ 05/07/14 - 22:00] Nederland v Costa Rica #1
is er al lang schele kut
Liever Argentinië en dan Duitsland verslaan in de finale, dan hebben we in 1 toernooi 3 verloren finales een beetje goed gemaaktquote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik kijk al uit naar de halve finale tegen de Belgen. En dan Duitsland in de finale. Wahnsinn.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WK / [Kwartfinale @ 05/07/14 - 22:00] Nederland v Costa Rica #1
is er al lang schele kut
Want? Er is maar een paar dagen dat er wedstrijden zijn tijdens de Tour. Bovendien valt het nooit tegelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik denk liever in etappes. We zijn er nog lang niet. Laten we eerst maar eens zorgen dat we van Costa Rica winnen. Het is niet alsof het vandaag tegen Mexico een peulenschil was.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Animo genoeg hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet je er niet bij gaan zeggen, dan reageert niemand meer.
Eerste week Tour boeit sowieso niemand. Daarna ook niet maar in de bergen kan ik het nog even aan.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal, laat het aan mensen over die er wel verstand van hebben. (GGMM, LR en ik)quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk liever in etappes. We zijn er nog lang niet. Laten we eerst maar eens zorgen dat we van Costa Rica winnen. Het is niet alsof het vandaag tegen Mexico een peulenschil was.
Etappe 2 en 5 wordt spektakel.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste week Tour boeit sowieso niemand. Daarna ook niet maar in de bergen kan ik het nog even aan.
Costa rica moet in de eerste minuut scoren, nederland gaat pas echt voetballen als ze achter stanquote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk liever in etappes. We zijn er nog lang niet. Laten we eerst maar eens zorgen dat we van Costa Rica winnen. Het is niet alsof het vandaag tegen Mexico een peulenschil was.
Ja dat is waar, maar ja, een duel der lage landen zou ik toch wel leuk vinden.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Liever Argentinië en dan Duitsland verslaan in de finale, dan hebben we in 1 toernooi 3 verloren finales een beetje goed gemaakt
Na 3 verloren finale??quote:Op maandag 30 juni 2014 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Of USA en Duitsland, rekenen we in 1 toernooi met 3 bezettingsmachten afquote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Liever Argentinië en dan Duitsland verslaan in de finale, dan hebben we in 1 toernooi 3 verloren finales een beetje goed gemaakt
Het is alleen kut als je die verliest, dan mjah dat is niet aan de orde en mag niet gebeuren.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:09 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ja, een duel der lage landen zou ik toch wel leuk vinden.
Ja, en een soort Luik-Bastenaken-Luik etappe.quote:
Ga naar bedquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Of USA en Duitsland, rekenen we in 1 toernooi met 3 bezettingsmachten af
Buitengewoon interessant. Ik ga zéker kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en een soort Luik-Bastenaken-Luik etappe.
Gewoon sterkquote:Op maandag 30 juni 2014 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je voor Costa Rica? Of waar komt deze energie opeens vandaan
Nederland heeft na een moeilijke poule nu wel een gespreid bedje. België moet nog tegen de USA (zou haalbaar moeten zijn), maar daarna nog tegen Zwitserland of Argentinië, dat is al een pak lastiger.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:09 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ja, een duel der lage landen zou ik toch wel leuk vinden.
Random voorbijgangen #39?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
wie is deze dude in het zwart op de bank
singer-songwriterquote:Op maandag 30 juni 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
dat sowiesoquote:
Hoor ik vaker, dat ik geen verstand van voetbal heb. Toch had ik bij het vorige WK alle kwartfinalisten, halve finalisten, finalisten en winnaar correct voorspeld.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal, laat het aan mensen over die er wel verstand van hebben. (GGMM, LR en ik)
Mr.Nobodyquote:Op maandag 30 juni 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
Het is Costa Rica maarquote:Op maandag 30 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoor ik vaker, dat ik geen verstand van voetbal heb. Toch had ik bij het vorige WK alle kwartfinalisten, halve finalisten, finalisten en winnaar correct voorspeld.
Ik wijs er slechts op dat we Costa Rica niet moeten onderschatten. Ze hebben uitstekend gepresteerd in een loodzware poule. Onderschatting is gevaarlijk.
Vaak winnen vrouwen ook zo'n poule omdat ze van die maffe uitslagen en landen hebben gekozenquote:Op maandag 30 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoor ik vaker, dat ik geen verstand van voetbal heb. Toch had ik bij het vorige WK alle kwartfinalisten, halve finalisten, finalisten en winnaar correct voorspeld.
Ik wijs er slechts op dat we Costa Rica niet moeten onderschatten. Ze hebben uitstekend gepresteerd in een loodzware poule. Onderschatting is gevaarlijk.
Ik ookquote:Op maandag 30 juni 2014 01:14 schreef mrstylo het volgende:
Bij dotan moet ik steeds aan dota denken.
Ik heb deze keer geen poule ingevuld. Ik had (en heb) wél de hele tijd het gevoel dat het toernooi een onverwachte winnaar krijgt.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vaak winnen vrouwen ook zo'n poule omdat ze van die maffe uitslagen en landen hebben gekozen
Fok en leukquote:Op maandag 30 juni 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verdien gewoon een leuke vent![]()
![]()
Of ik zie hier moet zoeken echter![]()
Hehe LOL.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ik gun het jequote:Op maandag 30 juni 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Hoiquote:Op maandag 30 juni 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Aandacht nodig?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Zwitserland. Gewoon om Blatter nog even een cadeautje te doen voor hij beslist dan toch op pensioen te gaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb deze keer geen poule ingevuld. Ik had (en heb) wél de hele tijd het gevoel dat het toernooi een onverwachte winnaar krijgt.
Ligt eraanquote:
Fijn.. Krabbelt al terugquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |